3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
zondag 7 maart 2010 om 22:01
quote:floor72 schreef op 07 maart 2010 @ 21:57:
IBI, dat is een anti-psychotica! En je hebt een vrij zware dosis. Morgen AUB gelijk je psych bellen voor advies en nieuwe medicatie, anders loop je het risico dat het behoorlijk mis gaat.
Niet laks zijn met dit soort medicatie hoor.
Ja is dat een zware dosis? Heb werkelijk geen idee. Wat zou er dan mis kunnen gaan? De apotheek heeft wel een recept gekregen maar die zijn dus maar open van 9 tot half 6 en ik werk tijdens die tijden en zaterdag was die dicht. Moet ik me echt zorgen gaan maken? Zal morgen de apotheek wel bellen of bezorgen in dit geval wel in de avond kan.
IBI, dat is een anti-psychotica! En je hebt een vrij zware dosis. Morgen AUB gelijk je psych bellen voor advies en nieuwe medicatie, anders loop je het risico dat het behoorlijk mis gaat.
Niet laks zijn met dit soort medicatie hoor.
Ja is dat een zware dosis? Heb werkelijk geen idee. Wat zou er dan mis kunnen gaan? De apotheek heeft wel een recept gekregen maar die zijn dus maar open van 9 tot half 6 en ik werk tijdens die tijden en zaterdag was die dicht. Moet ik me echt zorgen gaan maken? Zal morgen de apotheek wel bellen of bezorgen in dit geval wel in de avond kan.
zondag 7 maart 2010 om 22:10
Ja, IBI dat is een hele behoorlijke dosis. Je loopt een verhoogd risico op een psychose bij acuut stoppen.
Morgen even wat regelen, zodat je de medicatie kunt ophalen, even Psych op de hoogte stellen en inderdaad rekening houden met (tijdelijke) verergering van de klachten.
Niet meer doen hoor!
* streng modus uit *
Morgen even wat regelen, zodat je de medicatie kunt ophalen, even Psych op de hoogte stellen en inderdaad rekening houden met (tijdelijke) verergering van de klachten.
Niet meer doen hoor!
* streng modus uit *
zondag 7 maart 2010 om 22:10
quote:almosthappy schreef op 07 maart 2010 @ 22:08:
Zie nu pas dat ik zit te blaten terwijl Ibi met allerlei medicamentenmoeilijkheden zit
Stom hoor van mij... En lomp.Nee hoor helemaal niet stom en lomp. Ik weet inmiddels wat me te doen staat. Bovendien mag er tussendoor lekker over andere dingen gekletst worden hoor. Geen probleem.
Zie nu pas dat ik zit te blaten terwijl Ibi met allerlei medicamentenmoeilijkheden zit
Stom hoor van mij... En lomp.Nee hoor helemaal niet stom en lomp. Ik weet inmiddels wat me te doen staat. Bovendien mag er tussendoor lekker over andere dingen gekletst worden hoor. Geen probleem.
zondag 7 maart 2010 om 22:18
zondag 7 maart 2010 om 22:18
Ja Floor, mijn dag was leuk. Beetje dubbel, maar heb genoten/gelachen vandaag.
(Beetje dubbel vanwege voor het eerst jarig na relatiebreuk en dat sucks een beetje.)
Niet echt gevierd vandaag, maar wel met een vriendin high tea-en en dat was leuk. Na de high tea meteen over op wat sterkers en het werd nog leuker haha en dat voel ik nu wel
Morgen gelukkig weer normaal
(Beetje dubbel vanwege voor het eerst jarig na relatiebreuk en dat sucks een beetje.)
Niet echt gevierd vandaag, maar wel met een vriendin high tea-en en dat was leuk. Na de high tea meteen over op wat sterkers en het werd nog leuker haha en dat voel ik nu wel
Morgen gelukkig weer normaal