3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
Dus daar was je de hele middag mee bezig

Heb op de meethyves ook nog een berichtje geplaatst voor evt meerijders. Wel goed toch?
Alleen als het leuken zijn Friez
Zo, mijn schouders doen pijn...klaar met opruimen voorlopig. Ga zo alleen nog een paar wasjes doen en dan begint mijn weekend.
Pizza in de oven en biertje gepakt, het is weeeeeekend!
Wat heb je opgeruimd dan Min?

Had je een stapel tegels in je kamer liggen
Nee gewoon vegen, stofzuigen, dweilen, stoffen, de koelkast, de keukenkastjes...en ik heb een whiplash dus nu auw.
Ah oké.

Nou nu maar ff niks meer dan behalve vanavond een wijnglas optillen
Eigenlijk mag ik morgen pas...maar 1 glas heb ik wel verdiend vind ik zelf. Zal het even met Fred overleggen.
Niks overleggen, Fred moet zich stil houden.
Ik heb nu mijn 1e biertje deze week, ben bang dat ik na deze al half teut ben ben het niet meer gewend
Nou de kans bestaat dat Fred zich met name niet stilhoudt als ik ga drinken, aangezien hij al de hele week mokkend sluimert.
Bedenk me opeens dat ik geen bier in huis heb.

Heb nog wel 4 flessen wijn staan maar meestal drink ik geen wijn als ik alleen ben.
Oh-oh!

Nou ja het is al lang geleden dat Fred zich hier op het forum heeft laten zien dus kom maar op!
Nou, meet jezelf een innerlijke vrouw aan, dan ben je nooit alleen. Waar denk je dat ik Fred vandaan heb?
Je bent niet alleen Board, wij zijn er toch?
Ik had die inner-man van mij laatst ook een naam gegeven maar mooi dakkum vergeten ben he?
quote:mamalief schreef op 12 maart 2010 @ 18:47:

Oh-oh!

Nou ja het is al lang geleden dat Fred zich hier op het forum heeft laten zien dus kom maar op! Klopt, Fred mag voorlopig alleen buiten spelen als Minny ook buiten is namelijk. Voordat Fred Minny een permaban bezorgt
Was het niet Karel?
Karel?

Dan heeft ie dat vast zelf bedacht want zulke namen bedenk ik niet!
Oei sjah...permaban moet ff niet...iig niet voor 20 maart
Nee psies, dus ik hou me nog ff koest
quote:mamalief schreef op 12 maart 2010 @ 18:48:

Je bent niet alleen Board, wij zijn er toch?Dat is waar. Ga gelijk een fles open maken
Proost Board!
Ik kom er net achter dat ik nog naar de winkel moet....Oudste heeft morgen wedstrijd en wil wel wat te eten en drinken mee....vergeten
Namens Freak: wij hebben de eerste fles Chardonnay er ook inzitten. Met lekkere vis amuses. Freak staat nu de black tiger prawns te flamberen. Jammie. Fles twee staat nu op tafel... We hebben maar een taxi besteld... Als we de deur nog kunnen vinden zo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven