3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
maandag 5 april 2010 om 20:27
quote:Petra65 schreef op 05 april 2010 @ 20:20:
Hai allemaal, ben weer thuis na heul lang weekend bij vriend. Bij thuiskomst lag de blijde boodschap op me te wachten van de belastingdienst dat ik 382 euro terug mag betalen van de zorgtoeslag van 2008
Ik wil die toeslag helemaal niet want moet altijd terugbetalen, kweet niet wat voor kneuzen daar werken maar ik heb geen idee hoe ik het terug kan draaien dat ik geen toeslag wil. Jullie?Je kunt het niet terug draaien. Ik moet 22.000 euro betalen. Ruilen?
Hai allemaal, ben weer thuis na heul lang weekend bij vriend. Bij thuiskomst lag de blijde boodschap op me te wachten van de belastingdienst dat ik 382 euro terug mag betalen van de zorgtoeslag van 2008
Ik wil die toeslag helemaal niet want moet altijd terugbetalen, kweet niet wat voor kneuzen daar werken maar ik heb geen idee hoe ik het terug kan draaien dat ik geen toeslag wil. Jullie?Je kunt het niet terug draaien. Ik moet 22.000 euro betalen. Ruilen?
maandag 5 april 2010 om 20:30
Petra, als je het programma even download van zorgtoeslag 2010 en daar je gegevens invoert, salaris exorbitant hoog ingeeft (boven de 37.000 euro in ieder geval) dan zullen ze het voor dit jaar stopzetten. Volgend jaar vul je hem nogmaals in als je je juiste inkomensgegevens hebt om het voor het hele jaar alsnog op te vragen.
maandag 5 april 2010 om 20:34
quote:Petra65 schreef op 05 april 2010 @ 20:28:
Jezus Floor, neuh......kwil nieruilenie. Maar er moet toch een mogelijkheid zijn dat je ergens kan aangeven dat je geen zorgtoeslag meer wilt ontvangen???Nee, die regeling is er eigenlijk niet. De BD (BelastingDienst) verwacht dat jij zelf weet waar je wel of geen recht op hebt. Alles wat je 'onrechtmatig' hebt ontvangen moet je terug betalen of verantwoorden.
Jezus Floor, neuh......kwil nieruilenie. Maar er moet toch een mogelijkheid zijn dat je ergens kan aangeven dat je geen zorgtoeslag meer wilt ontvangen???Nee, die regeling is er eigenlijk niet. De BD (BelastingDienst) verwacht dat jij zelf weet waar je wel of geen recht op hebt. Alles wat je 'onrechtmatig' hebt ontvangen moet je terug betalen of verantwoorden.
maandag 5 april 2010 om 20:53