3000+ deel 46
zondag 11 april 2010 om 02:04
quote:minny schreef op 11 april 2010 @ 02:00:
Oh fijn is dat he? En geen contactverplichtingen naar elkaar toe kan zo prettig zijn Konden alle vriendschappen maar zo zijn. Als we even geen contact hebben gaan we ervan uit dat het wel een goede reden zal hebben en altijd in de veronderstelling dat het goed blijft. En dat is al zo heel lang.
Oh fijn is dat he? En geen contactverplichtingen naar elkaar toe kan zo prettig zijn Konden alle vriendschappen maar zo zijn. Als we even geen contact hebben gaan we ervan uit dat het wel een goede reden zal hebben en altijd in de veronderstelling dat het goed blijft. En dat is al zo heel lang.
zondag 11 april 2010 om 02:05
zondag 11 april 2010 om 02:06
quote:mocy schreef op 11 april 2010 @ 02:05:
Ja onbegrijpelijk he Min. Ik kan daar lang over denken vol onbegrip, maar besef me uiteindelijk dan ook dat ze ''daar'' in een andere realiteit leven dus ook anders reageren.Kan, maar kindermisbruik lost geen honger op en ook geen oorlog. Rotsituatie of niet, daar is geen enkel excuus voor.
Ja onbegrijpelijk he Min. Ik kan daar lang over denken vol onbegrip, maar besef me uiteindelijk dan ook dat ze ''daar'' in een andere realiteit leven dus ook anders reageren.Kan, maar kindermisbruik lost geen honger op en ook geen oorlog. Rotsituatie of niet, daar is geen enkel excuus voor.
zondag 11 april 2010 om 02:09
zondag 11 april 2010 om 02:12
zondag 11 april 2010 om 02:17
zondag 11 april 2010 om 02:21
zondag 11 april 2010 om 02:32
Ja, dat is sowieso noodzakelijk en het kan mij niet streng genoeg zijn die straffen. Maar straffen alleen leidt niet tot besef wat je hebt aangericht dus er zal nog wat meer voor nodig zijn.
Sorry, maar ik raak altijd wat opgefokt van dit soort verhalen/documentaires en zou zo graag een steentje willen bijdragen dit soort misdaden uit te bannen, of iig te verminderen. Tegelijkertijd besef ik me, dat ik er liever niet naar kijk... om toch een soort kop in het zand steken van mezelf toe te laten.
Sorry, maar ik raak altijd wat opgefokt van dit soort verhalen/documentaires en zou zo graag een steentje willen bijdragen dit soort misdaden uit te bannen, of iig te verminderen. Tegelijkertijd besef ik me, dat ik er liever niet naar kijk... om toch een soort kop in het zand steken van mezelf toe te laten.
zondag 11 april 2010 om 09:35
Goeiemorgen!
Bel de krant, het is weekend en ik ben hier als eerste!!!!
Heerlijk geslapen en fris en fruitig opgestaan, heb nu Baby hier.
Zo'n heerlijk ventje is dat toch he, zo kan je er wel tien hebben!
Ga straks es even een, voor ons doen, vroeg zondagsontbijtje maken.
Alvast een fijne dag voor iedereen!
Bel de krant, het is weekend en ik ben hier als eerste!!!!
Heerlijk geslapen en fris en fruitig opgestaan, heb nu Baby hier.
Zo'n heerlijk ventje is dat toch he, zo kan je er wel tien hebben!
Ga straks es even een, voor ons doen, vroeg zondagsontbijtje maken.
Alvast een fijne dag voor iedereen!