3000+ deel 46

10-04-2010 02:32 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren

Niemand die oplet he......

Hier maar ff verder dan.
quote:minny schreef op 11 april 2010 @ 02:00:

Oh fijn is dat he? En geen contactverplichtingen naar elkaar toe kan zo prettig zijn Konden alle vriendschappen maar zo zijn. Als we even geen contact hebben gaan we ervan uit dat het wel een goede reden zal hebben en altijd in de veronderstelling dat het goed blijft. En dat is al zo heel lang.
Ja onbegrijpelijk he Min. Ik kan daar lang over denken vol onbegrip, maar besef me uiteindelijk dan ook dat ze ''daar'' in een andere realiteit leven dus ook anders reageren.
Ik heb dat ook met een paar vriendinnen, superfijn vind ik dat. Ook al bel ik ze een jaar niet, dan is het nog goed. Niet dat het zo lang duurt, want dan ga ik ze missen, maar dan bel ik omdat ik wil, niet omdat ik me verplicht voel. Als ze mij nog niet gebeld hebben althans
quote:mocy schreef op 11 april 2010 @ 02:05:

Ja onbegrijpelijk he Min. Ik kan daar lang over denken vol onbegrip, maar besef me uiteindelijk dan ook dat ze ''daar'' in een andere realiteit leven dus ook anders reageren.Kan, maar kindermisbruik lost geen honger op en ook geen oorlog. Rotsituatie of niet, daar is geen enkel excuus voor.
Nee helemaal mee eens.

Aan de andere kant, zonder het als excuus op te voeren, als het daar als gewoon wordt ervaren.....

Afschuwelijk, mijn vraag is hoe kan daar iets aan gedaan worden? Dat het daar ook wordt gezien als dat kan absoluut niet. Want nu gaat het gewoon door.
Ik bedoel, wij zien het hier, vinden het walgelijk, het kan niet, mag niet en vervolgens gaan we weer over tot de orde van onze in vergelijking met daar luxe dag. Ik zou er zo graag iets aan bijdragen dat uit te bannen of iig reel gezien te verminderen.
En het misbruik van kinderen (of weerlozen) is het ergste meest verwerpelijke wat er is.
Als je om je heen ziet hoe kinderen beschadigd zijn door misbruik en je het slachtoffer op het moment dat jij er mee bezig bent ziet lijden...dan weet je dat je fout bezig bent. Jij en ik zien echt niet meer dan een ander, ze weten het, ze weten het écht wel.
Ze weten ws, maar nu nog het besef wat ze er echt voor schade mee aanrichten. Kijk bijv. naar al die gelovigen, zijn toch ''goede'' mensen, weten toch ''hoe het moet''....

Wat is dat dan in de mens dat dat ''weten'' aan de kant wordt gezet. Is lust, macht dan zo sterk en zo ja, hoe keer je dat?
Nou, door ze er minder snel mee weg te laten komen lijkt me een goed begin. Maar daar ging de documentaire ook over, de maatregelen die de regering daar nu neemt.
God wat heb ik toch een gloeiende schurft aan Chris Rock, de racist.
Ja, dat is sowieso noodzakelijk en het kan mij niet streng genoeg zijn die straffen. Maar straffen alleen leidt niet tot besef wat je hebt aangericht dus er zal nog wat meer voor nodig zijn.

Sorry, maar ik raak altijd wat opgefokt van dit soort verhalen/documentaires en zou zo graag een steentje willen bijdragen dit soort misdaden uit te bannen, of iig te verminderen. Tegelijkertijd besef ik me, dat ik er liever niet naar kijk... om toch een soort kop in het zand steken van mezelf toe te laten.
Ik moet er ook niet naar kijken, maar zodra i het tegenkom doe ik het toch....

Ik ga maar ff liggen, ben doodop. Trusten!
Trustuh Min en denk aan alleen nog maar leuke dingen nu.
Ik rook mijn laatste en zet intussen een lekker

ontbijtje klaar

kopje

erbij

en fijne zondag allemaal
Goeiemorgen!

Bel de krant, het is weekend en ik ben hier als eerste!!!!

Heerlijk geslapen en fris en fruitig opgestaan, heb nu Baby hier.

Zo'n heerlijk ventje is dat toch he, zo kan je er wel tien hebben!

Ga straks es even een, voor ons doen, vroeg zondagsontbijtje maken.

Alvast een fijne dag voor iedereen!
Goeiemorgen!
Goeiemorgen 3000 ontwaakt
haai Jos
Goeiemorgen!
Appel!
Goede morgen
goedemorgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ontbijt is alweer op, ik zit nu moed te verzamelen om te gaan douchen, maar ik heb nog geen zin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven