3000+ deel 46

10-04-2010 02:32 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren

Niemand die oplet he......

Hier maar ff verder dan.
Voor die 2 van Putten wel en dat snap ik wel, maar bij Joran heeft hij toch wel erg de plank misgeslagen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ego of niet. Ik ben wel blij dat er mensen zoals Peter R en die Alberto .... zijn.
ik zeg vast trusten!
Appeltje, Bianc doet morgen ook mee met de nieuwe co-op

en we hebben idd nog maar 1 soyaboontje nodig en Bianc legt morgen uit hoe dat komt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb altijd het idee dat die mensen als die Alberto, criminelen op ideeën brengen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
slaap lekker lief Appeltje

Moos, daarom kan ik hem dat ego ook wel vergeven
quote:mocy schreef op 11 april 2010 @ 23:40:

Ego of niet. Ik ben wel blij dat er mensen zoals Peter R en die Alberto .... zijn.

(He moos!)

Heb je ook wel een punt. Kan hem alleen niet zo goed verdragen. Teveel iets met "meerdere eer en glorie van zichzelf" ofzo. Doet er ook niet toe, als ik niet wil kijk ik niet.
quote:tbl1966 schreef op 11 april 2010 @ 23:42:

Ik heb altijd het idee dat die mensen als die Alberto, criminelen op ideeën brengen.Hahaha! Straks is het nog de schuld van Alberto dat er criminelen zijn
Welterusten appeltje!
Moos, heeft Frankie mijn favoriete nummer gezongen?

deze dus

Nee, dat zeg ik niet maar hij brengt ze misschien wel op ideeën met zijn onthullingen.
trusten Appel
Was ook maar geintje tbl
weet ik toch wel
Nee, maar ik heb ook wel eens het idee dat het mensen op ideeen kan brengen, net zoals wij door tv, media etc. op ideeen worden gebracht.

Heel fijn en rechtvaardig eraan vind ik dat bijv. in dit geval dat onmens zijn onverdiende privileges kwijt raakt en dat er eens goed naar gekeken wordt, ook bij andere misdadigers.
Wie maakt dat ik niet meer slaap

Ja dat is Peter, ja dat is Peter....

Ik vind zijn manier van schrijven wel leuk eigenlijk, de onderwerpen dan weer niet zo want dat is natuurlijk best eng.

Als ik zijn stukjes lees hoor ik ook echt zijn stem erbij, hahaha. Ik vind het wel een leuke stem
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:tbl1966 schreef op 11 april 2010 @ 23:45:

weet ik toch wel Gelukkig maar
Roosje, ja dat heeft hij. Prachtig! Was blij dat het donker in de zaal was, want huilie als ik ben liepen er bij veel nummers de tranen over de wangen en ik was vergeten wp-mascara op te doen.
quote:stratego schreef op 11 april 2010 @ 23:49:

Wie maakt dat ik niet meer slaap

Ja dat is Peter, ja dat is Peter....

Straat hoe oud ben jij eigenlijk?
In dit geval vind ik het ook wel fijn hoor, maar soms brrrr.
En bedankt straat! Nou heb ik dat lied in m'n hoofd. (Inclusief oud-hollandsche polygoonjournaal-achtige ouwelijke meisjes-stemmen )

Peeeter, ik ben verlieeeeeefd!
almosthappy wijzigde dit bericht op 11-04-2010 23:52
Reden: toevoeginkje
% gewijzigd
ik wil ook wel weer een keertje naar een optreden van hem toe, is echt al zo lang geleden voor mij, volgens mij iets van 20 jaar
Maar goed, ik ga nu echt naar bed. Ik voel een gigant van een hoofdpijn opkomen. Hoop niet dat het een migrraine-aanval wordt, 't is er wel de tijd van de maand voor. Brrrrr.
Slaap goed tbl. En inderdaad geen migraine krijgen!
hoop ik ook voor je Tut, slaap lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven