3000+ deel 46
woensdag 14 april 2010 om 09:09
Ow choco ik heb ze binnen wat ben je toch lief!
Plaatjes plakken gaat hier normaal.
Gebeurd wel veel dat berichten niet geplaatst worden en soms een roze scherm als ik inlog op mobiel internet en bij inloggen op de laptop de melding dat mijn wachtwoord niet tussen de 6 en 25 letters is wat natuurlijk wel het geval is.
Gaat lekker op het forum.
Plaatjes plakken gaat hier normaal.
Gebeurd wel veel dat berichten niet geplaatst worden en soms een roze scherm als ik inlog op mobiel internet en bij inloggen op de laptop de melding dat mijn wachtwoord niet tussen de 6 en 25 letters is wat natuurlijk wel het geval is.
Gaat lekker op het forum.
woensdag 14 april 2010 om 09:17
Heb deze even gejat van iemand. Een simpele uitleg over plaatjes plakken op het forum.
Jip en Janneke plakken plaatjes.
Op een dag zitten Jip en Janneke achter de computer van mamma. Ze willen plaatjes plakken voor op het viva forum. Jip weet niet hoe het moet. Janneke wel.
Kijk Jip, zegt Janneke. Bovenin dit schermpje staan allemaal kleine vierkantjes. Zullen we ze tellen ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. Zo zegt Janneke, en als je nu van de andere kant telt, het 4e vierkantje, dat is het plaatjes plak vierkantje.
Als je op het plaatjes plak vierkantje klikt met je muis, komt er een rechthoekig schermpje, en daar kunnen we de naam van een website plaatje in plakken.
Jip gaat snel op zoek naar een plaatje.
Ja ! hij heeft er een gevonden. Op : http://www.annie-mg.com/h...traties/jipenjanneke3.gif
Deze moeilijke code plakt hij in het rechthoekige schermpje. Hoho zegt Janneke, even goed kijken of het schermpje leeg is. Dat doet ze met backspace. Zo, nu mag Jip de moeilijke code plakken. En op het OK. Knopje klikken.
[afbeelding]
Vol spanning klikt Janneke nu op "verstuur bericht"
Jip en Janneke plakken plaatjes.
Op een dag zitten Jip en Janneke achter de computer van mamma. Ze willen plaatjes plakken voor op het viva forum. Jip weet niet hoe het moet. Janneke wel.
Kijk Jip, zegt Janneke. Bovenin dit schermpje staan allemaal kleine vierkantjes. Zullen we ze tellen ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15. Zo zegt Janneke, en als je nu van de andere kant telt, het 4e vierkantje, dat is het plaatjes plak vierkantje.
Als je op het plaatjes plak vierkantje klikt met je muis, komt er een rechthoekig schermpje, en daar kunnen we de naam van een website plaatje in plakken.
Jip gaat snel op zoek naar een plaatje.
Ja ! hij heeft er een gevonden. Op : http://www.annie-mg.com/h...traties/jipenjanneke3.gif
Deze moeilijke code plakt hij in het rechthoekige schermpje. Hoho zegt Janneke, even goed kijken of het schermpje leeg is. Dat doet ze met backspace. Zo, nu mag Jip de moeilijke code plakken. En op het OK. Knopje klikken.
[afbeelding]
Vol spanning klikt Janneke nu op "verstuur bericht"
woensdag 14 april 2010 om 09:22
IBI, fijn, lekker een vrij dagje, ik hoop voor je dat het weer bij jullie net zo mooi is als hier
Willen jullie mij trouwens hier wegjagen wanneer ik hier post, vandaag?
Het is zo zwaar verslavend geworden dat ik van alles heb verwaarloosd hier in huis en veel te laat ga slapen
Bij voorbaat vriendelijk bedankt
Willen jullie mij trouwens hier wegjagen wanneer ik hier post, vandaag?
Het is zo zwaar verslavend geworden dat ik van alles heb verwaarloosd hier in huis en veel te laat ga slapen
Bij voorbaat vriendelijk bedankt
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 14 april 2010 om 09:28
woensdag 14 april 2010 om 09:30
Ik ga eens iets nuttigs doen, weet nog niet wat:
Slapen
Administratie opruimen
Stofzuigen
Spullen inpakken
Lezen van achtergrond info aandoening zoon
Was in machine
Was uit machine
Was ophangen
Was opvouwen
Was opruimen
Bidden om een huis
Zusje bellen en eindelijk eens bijkletsen
In de tuin werken
Stofzuigen
???
Pfft, het is zoveel, de moed zakt me in de schoenen.
Slapen
Administratie opruimen
Stofzuigen
Spullen inpakken
Lezen van achtergrond info aandoening zoon
Was in machine
Was uit machine
Was ophangen
Was opvouwen
Was opruimen
Bidden om een huis
Zusje bellen en eindelijk eens bijkletsen
In de tuin werken
Stofzuigen
???
Pfft, het is zoveel, de moed zakt me in de schoenen.