3000+ deel 46
woensdag 14 april 2010 om 09:40
quote:egelviva schreef op 14 april 2010 @ 09:30:
Ik ga eens iets nuttigs doen, weet nog niet wat:
Slapen
Administratie opruimen
Stofzuigen
Spullen inpakken
Lezen van achtergrond info aandoening zoon
Was in machine
Was uit machine
Was ophangen
Was opvouwen
Was opruimen
Bidden om een huis
Zusje bellen en eindelijk eens bijkletsen
In de tuin werken
Stofzuigen
???
Pfft, het is zoveel, de moed zakt me in de schoenen.
Poehee.. das nogal een lijst!
Ik zou de wasmasjien nu aanzetten, die doet dan al wat werk voor je.
Bidden om een huis kan tussendoor.
Stofzuigen hoeft niet, gewoon twee deuren tegenover elkaar openzetten dan waait het stof vanzelf weg.
In e tuin werken zou ik vanmiddag doen, dan is de temperatuur lekker.
En nu zou ik koffie pakken en zusje gaan bellen!
Ik ga eens iets nuttigs doen, weet nog niet wat:
Slapen
Administratie opruimen
Stofzuigen
Spullen inpakken
Lezen van achtergrond info aandoening zoon
Was in machine
Was uit machine
Was ophangen
Was opvouwen
Was opruimen
Bidden om een huis
Zusje bellen en eindelijk eens bijkletsen
In de tuin werken
Stofzuigen
???
Pfft, het is zoveel, de moed zakt me in de schoenen.
Poehee.. das nogal een lijst!
Ik zou de wasmasjien nu aanzetten, die doet dan al wat werk voor je.
Bidden om een huis kan tussendoor.
Stofzuigen hoeft niet, gewoon twee deuren tegenover elkaar openzetten dan waait het stof vanzelf weg.
In e tuin werken zou ik vanmiddag doen, dan is de temperatuur lekker.
En nu zou ik koffie pakken en zusje gaan bellen!
woensdag 14 april 2010 om 09:42
Ik weet ff niezogoed wat nou het meest belangrijk is IBI.
Geloof dat uurtje slaap pakken toch prioriteit heeft.
(En dan zet ik de belerende strenge stem van mijn moeder die zegt dat een moeder/vrouw moet werken en bezig zijn en zeker niet slapen op de dag even uit!)
Alle drukte en emoties en geregel van afgelopen tijd hebben er in gehakt bij egeltje.
Dát ga ik dus doen!
Lekker een uurtje slapen.
Tot later misschien
Dag lieve lieverds!
Geloof dat uurtje slaap pakken toch prioriteit heeft.
(En dan zet ik de belerende strenge stem van mijn moeder die zegt dat een moeder/vrouw moet werken en bezig zijn en zeker niet slapen op de dag even uit!)
Alle drukte en emoties en geregel van afgelopen tijd hebben er in gehakt bij egeltje.
Dát ga ik dus doen!
Lekker een uurtje slapen.
Tot later misschien
Dag lieve lieverds!
woensdag 14 april 2010 om 13:45
Hallo meiden!
Hoe is het hier met iedereen? Ik heb niet bijgelezen, dat is echt niet te doen maar als er belangrijke dingen zijn dan wil ik het eigenlijk wel graag weten. Ben hier niet vaak maar voel me toch wel betrokken bij jullie.
Vandaag belde mijn moeder, Ze komen vrijdag dochter ophalen, gaan naar de Euromast en de pannenkoekenboot. Daarna blijft ze daar slapen en zaterdag zullen ze wel gaan winkelen of naar de markt en dan tegen etenstijd gaan ze naar McDonalds en dan brengen ze haar weer terug.
Ik geloof niet dat ik me schuldig moet voelen dat ik even rust wil want ze wordt behoorlijk verwend maar toch voelt het rot. Mijn lieve schattige moppie die teveel is omdat mama haar rust nodig heeft. Ben boos op mezelf, vooral omdat ik niet even de energie kan opbrengen om meer met haar te doen dan een rondje fietsen en haar verder maar zelf laat spelen of nog erger lekker lang tv laat kijken.
Maar goed, ik heb even 2 paracetamol achterover geslagen en zoek de moed om even uit te waaien. Dochter op de fiets mee en ik lekker wandelen, maar vind het alleen niet lekker. Pffffff, zeikerd.
Hoe is het hier met iedereen? Ik heb niet bijgelezen, dat is echt niet te doen maar als er belangrijke dingen zijn dan wil ik het eigenlijk wel graag weten. Ben hier niet vaak maar voel me toch wel betrokken bij jullie.
Vandaag belde mijn moeder, Ze komen vrijdag dochter ophalen, gaan naar de Euromast en de pannenkoekenboot. Daarna blijft ze daar slapen en zaterdag zullen ze wel gaan winkelen of naar de markt en dan tegen etenstijd gaan ze naar McDonalds en dan brengen ze haar weer terug.
Ik geloof niet dat ik me schuldig moet voelen dat ik even rust wil want ze wordt behoorlijk verwend maar toch voelt het rot. Mijn lieve schattige moppie die teveel is omdat mama haar rust nodig heeft. Ben boos op mezelf, vooral omdat ik niet even de energie kan opbrengen om meer met haar te doen dan een rondje fietsen en haar verder maar zelf laat spelen of nog erger lekker lang tv laat kijken.
Maar goed, ik heb even 2 paracetamol achterover geslagen en zoek de moed om even uit te waaien. Dochter op de fiets mee en ik lekker wandelen, maar vind het alleen niet lekker. Pffffff, zeikerd.
woensdag 14 april 2010 om 14:06
woensdag 14 april 2010 om 14:19
woensdag 14 april 2010 om 14:52
Hier ook een verkouden muts.. blegh
En heb de hele ochtend op een koud sportveld gelopen ivm sportdag Mini.. lekker bevorderlijk
Maar goed mijn sollie is af en die heb ik nu naar twee mensen gemaild ter beoordeling.. dus die gaat vanavond uiterlijk de deur uit.. en dat geeft rust!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd