3000+ deel 48 ! (bijna Sarah)
zaterdag 24 april 2010 om 13:50
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom. Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, een lach en een traan, het mag allemaal. Je kunt hier dag en nacht binnen vallen.
Na drie berichtjes behoor je ook tot de plusserTs.
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
zaterdag 24 april 2010 om 22:06
Ja het blijft altijd even een soort van nerveusiteit als ik zo'n peeling onderga, omdat je huid er echt zo aangetast uit komt te zien, of het wel goed komt.
Ik weet dat dat wel zo is, maar toch altijd weer even spannend (denk dan wel, god wat heb ik gedaan )
maar nu zie ik weer dat ik het juist heb gedaan en mijn geduld zal heus nog meer beloond worden , gezien na een paar weken het echte resultaat te zien is.
Ik weet dat dat wel zo is, maar toch altijd weer even spannend (denk dan wel, god wat heb ik gedaan )
maar nu zie ik weer dat ik het juist heb gedaan en mijn geduld zal heus nog meer beloond worden , gezien na een paar weken het echte resultaat te zien is.
zaterdag 24 april 2010 om 22:09
zaterdag 24 april 2010 om 22:12
Ja hoort wellicht op het napraat topic, zit al een paar keer vandaag te denken er nog een lange post te schrijven.
Aan de andere kant is het misschien even goed een beetje afstand te nemen.
Ik verlies mijzelf vaak in een discussie namelijk, kan moeilijk stoppen, dan wel het van mij af laten glijden.
Vooral onderwerpen die je pakken.
Al is het maar internet
Aan de andere kant is het misschien even goed een beetje afstand te nemen.
Ik verlies mijzelf vaak in een discussie namelijk, kan moeilijk stoppen, dan wel het van mij af laten glijden.
Vooral onderwerpen die je pakken.
Al is het maar internet
zaterdag 24 april 2010 om 22:15
Hahaha, ja SP, die peeling van mij is wel een veel beschreven onderwerp deze week .
Nou ja, het is geen kleine behandeling idd, maar wel eentje die verder het natuurlijke procces van je huid asl uitgangspunt heeft ter huidverbetering.
Geen andere poespas of toevoegingen, dat vind ik wel zeer oke eigenlijk.
Bovendien bij een dermatoloog.
Nou ja, het is geen kleine behandeling idd, maar wel eentje die verder het natuurlijke procces van je huid asl uitgangspunt heeft ter huidverbetering.
Geen andere poespas of toevoegingen, dat vind ik wel zeer oke eigenlijk.
Bovendien bij een dermatoloog.
zaterdag 24 april 2010 om 22:17
zaterdag 24 april 2010 om 22:20
zaterdag 24 april 2010 om 22:27
quote:noanne schreef op 24 april 2010 @ 22:23:
Jij begrijpt me Iry
Hahahaha!
Nou ja, geen flauw idee eigenlijk.
Ben nu alwel begonnen met dat startzorg ( het zoethoudertje zeg maar)
Maar denk zo dat het nog best even kan duren, gezien ze praten over allerlei zaken die ze wel ter overbrugging willen aanbieden.
Pas eind mei afspraak bij een psychiater en die gaat dan weer bekijken wat er gepast is aan mogelijkheden...
Nou ja het klinkt alsof ze zelf niet verwachten dat ik binnen een paar weken kan starten met de echte therapie.
Ik denk dat ik het jaar wachten wel ga halen
Jij begrijpt me Iry
Hahahaha!
Nou ja, geen flauw idee eigenlijk.
Ben nu alwel begonnen met dat startzorg ( het zoethoudertje zeg maar)
Maar denk zo dat het nog best even kan duren, gezien ze praten over allerlei zaken die ze wel ter overbrugging willen aanbieden.
Pas eind mei afspraak bij een psychiater en die gaat dan weer bekijken wat er gepast is aan mogelijkheden...
Nou ja het klinkt alsof ze zelf niet verwachten dat ik binnen een paar weken kan starten met de echte therapie.
Ik denk dat ik het jaar wachten wel ga halen
zaterdag 24 april 2010 om 22:30
Ach ja,
Daar zit ik al veel langer in eigenlijk, veel te lang maar een beetje aan het lijntje gehouden voor mijn gevoel.
Het is dat ik zelf achter deze therapie ben gegaan, (en nog moeten strijden voor medewerking om door te worden verwezen, want ze stonden er niet achter)
anders zat ik nu helemaal nog uitzichtloos te koekeloeren.
Daar zit ik al veel langer in eigenlijk, veel te lang maar een beetje aan het lijntje gehouden voor mijn gevoel.
Het is dat ik zelf achter deze therapie ben gegaan, (en nog moeten strijden voor medewerking om door te worden verwezen, want ze stonden er niet achter)
anders zat ik nu helemaal nog uitzichtloos te koekeloeren.
zaterdag 24 april 2010 om 22:38
Het is idd vervelend Friez, vooral om zelf je hoofd boven water te houden.
Ik moet een hoop in mijn uppie doen daarin nu.
Aan de andere kant, laat ik ook weinig toe.
Nou ja, eerlijk gezegd ben ik wel een beetje aan het eind van mijn latijn en stijgt het water mij wel meer naarmijn lippen.
Pas benoemde ze daar dat ik erg radeloos klonk, tsja... wat denk je dacht ik.
Ik moet een hoop in mijn uppie doen daarin nu.
Aan de andere kant, laat ik ook weinig toe.
Nou ja, eerlijk gezegd ben ik wel een beetje aan het eind van mijn latijn en stijgt het water mij wel meer naarmijn lippen.
Pas benoemde ze daar dat ik erg radeloos klonk, tsja... wat denk je dacht ik.