3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 4 mei 2010 om 20:27
Het lijkt me verschrikkelijk voor Bea dat er mensen zijn doodgereden op haar viering vorig jaar, terwijl diegene haar moest hebben. Nederlanders zijn toch "haar volk" zeg maar, en daar voelt ze neem ik aan verantwoordelijkheid voor. Ik zou me in haar plaats oneindig schuldig voelen en bij elk opstootje bang zijn dat het weer gebeurt.
dinsdag 4 mei 2010 om 20:32
quote:minny schreef op 04 mei 2010 @ 20:02:
Zijn jullie twee minuten stil geweest?
Nee. Voor het eerst in mijn leven niet.
Wij stonden op de Dam bij een van de zijstraten en ineens begon er van alles onze kant op rennen. Dus ik ben niet stil weest, ik heb mijn vent gegrepen en ik heb gezegd "rennen, nu!".
Godzijdank trok de paniek ook snel weer weg, want als de Dam was leeggelopen dan was ik finaal onder de voet gelopen. Heb de schrik nu nog in de benen.
Zijn jullie twee minuten stil geweest?
Nee. Voor het eerst in mijn leven niet.
Wij stonden op de Dam bij een van de zijstraten en ineens begon er van alles onze kant op rennen. Dus ik ben niet stil weest, ik heb mijn vent gegrepen en ik heb gezegd "rennen, nu!".
Godzijdank trok de paniek ook snel weer weg, want als de Dam was leeggelopen dan was ik finaal onder de voet gelopen. Heb de schrik nu nog in de benen.
dinsdag 4 mei 2010 om 20:34
quote:minny schreef op 04 mei 2010 @ 20:13:
Ik zag er iets van op het RTL4, maar had niet helemaal in de gaten wat er precies was. Idd iemand onwel geworden zag ik. Paniek kwam door koninginnedag vorig jaar denk ik.Denk ik niet. Bij het eerste geluid bleef iedereen nog staan en keek men elkaar vragend aan. Het tweede geluid klonk als "takketakketak" en toen begonnen er ineens een heleboel mensen te bukken en te rennen. Ook zonder Koninginnedag-associatie was dit gebeurd denk ik...
Ik zag er iets van op het RTL4, maar had niet helemaal in de gaten wat er precies was. Idd iemand onwel geworden zag ik. Paniek kwam door koninginnedag vorig jaar denk ik.Denk ik niet. Bij het eerste geluid bleef iedereen nog staan en keek men elkaar vragend aan. Het tweede geluid klonk als "takketakketak" en toen begonnen er ineens een heleboel mensen te bukken en te rennen. Ook zonder Koninginnedag-associatie was dit gebeurd denk ik...