3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:zusenzo schreef op 02 mei 2010 @ 22:41:

Maar waar zijn Bianc en Jack die heb ik tijden niet meer gezien, ik wist dat Bi ging minderen.Ja idd, die zij nu toch al een langere tjd niet geweest.
Echt? Is dat leuker dan hier?
Omdat ik wil slapen
Als je het een paar weken doet, kan het geen kwaad Chooc, maar overleg anders even met de DA, die weet misschien wel raad

enne, je kent de manier om katten pillen te geven?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ga slapen dan!

Wasistloss?

Door die katten kan je niet slapen?

Gooi ze naar buiten
Neuh, die virtuele boerderij dinges is errug stom. Maar schijnt verbazingwekkend genoeg ook verslavend te zijn...
Ze heeft op mn bed gepist dus die zit in de was
quote:minny schreef op 02 mei 2010 @ 22:42:

[...]

Tja, het is die waarschuwing he....Die waarschuwing, iemand die me probeerde af te fikken, en ik word een drammer genoemd. Nou ja, als ik mezelf maar lief vind, fok de rest.
Heb je niet nog een dekbed dan?
Hoe dan roos?
Frizzy al met 2 gemeeld?
Nee
quote:chocolover schreef op 02 mei 2010 @ 22:45:

Ze heeft op mn bed gepist dus die zit in de was Heb je maar een bedverschoning dan chooc?

Neem de kat en leg hem in je linkerarm zoals een baby. Zet je rechterwijsvinger en rechterduim tegen de zijkanten van de bek en druk zachtjes terwijl je de pil in dezelfde rechterhand houd. Zodra de kat zijn bek opent, de pil in de mond laten vallen. Bek dicht duwen en laten slikken door zachtjes over de keel te wrijven.

Raap de pil van de grond en haal de kat van achter de bank vandaan.Leg de kat weer in je linkerarm en herhaal de procedure.

Haal de kat uit de slaapkamer en gooi de sompige pil weg.

Neem nieuwe pil uit de verpakking, houd de kat in de linkerarm terwijl de linkerhand de achterpoten stevig vasthoud. Sper de kaken open en duw de pil met de rechterwijsvinger naar binnen. Bek dichthouden voor minstens tien tellen.

Vis de pil uit de goudvissenkom en haal de kat van de kast. Roep partner uit de tuin.

Ga op je knieën zitten en klem de kat stevig vast tussen de knieën. Voor- en achterpoten stevig vasthouden en het gegrom negeren. Vraag je partner de kop stevig vast te houden terwijl je de bek openwerkt met een liniaal. Pil via liniaal naar binnen latten glijden en keel van kat stevig wrijven.

Kat van de gordijnrails halen. Nieuwe pil uit de verpakking halen; eraan denken nieuw liniaal te kopen en gordijnen te repareren.

Kat in groot handdoek wikkelen en partner vragen plat op de kat te gaan liggen zodat alleen de kop nog onder de oksel vandaan komt. Doe de pil in een rietje. Gebruik pen om bek open te krijgen en blaas de pil uit het rietje in de bek van de kat.

Controleer de bijsluiter op schadelijke effecten op de mens, drink een glas water om de gore smaak weg te krijgen. Verbind arm en oksel van je partner en gebruik koud water om het bloed uit de vloerbedekking te krijgen.

Haal de kat uit de schuur van de buren. Pak nog een pil. Zet de kat vast in het keukenkastje: lichaam erin en de kop klem in het deurtje. Bek openen met eetlepel en schiet de pil in de bek met een elastiekje.

Haal gereedschap op het deurtje weer in de scharnieren te krijgen. Pak een koude kompres voor je kin en controleer de datum van de laatste tetanus injectie.

Bel de brandweer om de kat uit de boom te krijgen. Bied excuses aan de buren die in de heg moesten duiken om de kat te ontwijken. Pak de laatste pil.

Gebruik een waslijn om kat met voor en achterpoten aan een tafelpoot vast te binden. Pak stevige werkhandschoenen en gebruik een schoenlepel om bek open te krijgen. Duw te pil naar binnen gevolgd door een flinke portie tartaar. Kop verticaal houden en glas water erachteraan gieten.

Vraag je partner om je naar de EHBO te brengen.Gelaten wachten tot alle hechtingen klaar zijn en al het vlees uit je ogen is. Op terugweg langs meubelplein om nieuwe tafel uit te zoeken

Dierenasiel vragen nieuw tehuis voor kat te zoeken, en bij dierenwinkel informeren naar hamsters.
*breekt in*

Ik was niet gek ik was niet gek!

Het was Aliens 2!

*vertrekt weer naar ander groepje*
Ik geef vaak raad, een helpende hand, concrete handvatten en ik lees nu dat dat hier niet wenselijk is hier.

Pfffff..... ik moet even schakelen en me afvragen of ik nog wel op mijn plek ben hier.
quote:frizzy schreef op 02 mei 2010 @ 22:45:

[...]

Die waarschuwing, iemand die me probeerde af te fikken, en ik word een drammer genoemd. Nou ja, als ik mezelf maar lief vind, fok de rest. En dat doe je
Zodan dat was de langste posting ooit op 3000+
medicatie tegen PMS hakt r nogal in dus ik ga slspen. tructe lieverds tot morgen
Dat dacht ik ook Roos, zo gaat dat echt hier Tijgers zijn het, wat nou lieve kittens
Zus ze liet weten dat iemand alleen een permaban krijgt op nick 2 en een ws op nick 1 als er gedubbelnickt is binnen één topic.

Nu is het gewoon provoceren (vanwege de dingen zie ze zei, niet vanwege het gebruiken van een tweede nick) en dus enkel een ws.
Heuj.

KK is weer richting huis en ik zit nu bij LLL op de bank.

Freak vroeg zich een paar pagina's af wat er met 'm gebeurd was dus ik ben maar even gaan checken.

Hij is nog helemaal in orde hoor Freak.

Gerustgesteld?
quote:chocolover schreef op 02 mei 2010 @ 22:45:

Ze heeft op mn bed gepist dus die zit in de was Die kat, het bed of de lakens?
het is een geintje, maar hij blijft grappig
quote:minny schreef op 02 mei 2010 @ 22:47:

[...]

En dat doe je Ach, je moet toch wat he, hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven