3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 4 mei 2010 om 01:38
Psies Iry.
Ik herkende me in twee personages van de film en dat was best confronterend maar wel goed.
Drukt je even met de neus op de feiten zegmaar, wat ik heb en wat ik de meiden aandoe/kan aandoen....pijnlijk herkenbaar was het.
Wel goed dat ik met mijn moeder was en er onder het eten nog even goed over kon napraten.
Daarna naar LLL en even over gehad en daarna een paar goede concerten op dvd gezien om de zinnen te verzetten.
Ben er nog wel steeds mee bezig in m'n hoofd hoor.
Ik herkende me in twee personages van de film en dat was best confronterend maar wel goed.
Drukt je even met de neus op de feiten zegmaar, wat ik heb en wat ik de meiden aandoe/kan aandoen....pijnlijk herkenbaar was het.
Wel goed dat ik met mijn moeder was en er onder het eten nog even goed over kon napraten.
Daarna naar LLL en even over gehad en daarna een paar goede concerten op dvd gezien om de zinnen te verzetten.
Ben er nog wel steeds mee bezig in m'n hoofd hoor.
dinsdag 4 mei 2010 om 01:42