3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
dinsdag 11 mei 2010 om 21:16
quote:Gravinnetje schreef op 11 mei 2010 @ 21:14:
Een onderlaken van 90 euro???? Ligt er een goudlaagje op?
Choco, dag meid.
Struisvogels? Wat is daar het voordeel van?
Ja en nu weet ik het weer niet meer wat ik nog wou zeggen.
Ik zal even zeggen wat er op dat onderlaken staat.... bianco heeft hem gekocht, zelf was ik gewoon naar de Zeeman gegaan ofzo...
er staat...Met aloe vera en zijdeproteinen veredeld!!
En het voordeel van struisvogels is, dat je net doet alsof er geen wereld om je heen bestaat
Een onderlaken van 90 euro???? Ligt er een goudlaagje op?
Choco, dag meid.
Struisvogels? Wat is daar het voordeel van?
Ja en nu weet ik het weer niet meer wat ik nog wou zeggen.
Ik zal even zeggen wat er op dat onderlaken staat.... bianco heeft hem gekocht, zelf was ik gewoon naar de Zeeman gegaan ofzo...
er staat...Met aloe vera en zijdeproteinen veredeld!!
En het voordeel van struisvogels is, dat je net doet alsof er geen wereld om je heen bestaat
dinsdag 11 mei 2010 om 21:18
Hier is het ook koud. Wilde even roken maar het regende. Nu is het droog maar dan is het hier helemaal niet meer bij te houden.
Struisvogelen, ja die ken ik wel. Ben ik ook erg goed in.
Is het een shampoo onderlaken? Wat een rare tekst voor op een onderlaken......
Ik moet ook nog alle buurboeren onderschijten! En nog wat zaaien! Grmbl, ben je thuis heb je het nog druk met werken....
Struisvogelen, ja die ken ik wel. Ben ik ook erg goed in.
Is het een shampoo onderlaken? Wat een rare tekst voor op een onderlaken......
Ik moet ook nog alle buurboeren onderschijten! En nog wat zaaien! Grmbl, ben je thuis heb je het nog druk met werken....
dinsdag 11 mei 2010 om 21:20