3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!

Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.

Laten we koesteren wat hier bestaat!

Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Hoi Bianc en natuurlijk de rest ook!!
quote:Bianca40 schreef op 10 mei 2010 @ 21:09:

Owww Sorry Friezzzz... ik zag badkamer... en ging er gewoon van uit dat ie van jou was

Haha, nee IBI mag eerst.

Spannend zeg, met de solli.
Haaaai AnneRoos Hoe is het??

Ja heel spannend Friezzz. Ik verwacht deze week een eerste reactie... maar ze zijn echt gek als ze me niet aannemen, zo'n topperT krijgen ze nooit meer
dat staat ook in je sollicitatiebrief??
quote:friezinnetje schreef op 10 mei 2010 @ 21:13:

dat staat ook in je sollicitatiebrief?? Euuhhh niet met zoveel woorden
Bi, je hebt toch ook ooit op een notariskantoor gewerkt?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Gaat wel. druk bezig met die sollie's. En werk wat niet leuk is.
Goedenavond!

Bi, leuk jij even te zien hier. Wat spannend van je sollicitatie dat zou een enorme stap zijn.

De badkamer is hier idd geleverd. Heb vandaag wel gebeld want wij hadden kleine steentjes erbij om rondom het bad de rand op te vullen van 3,5 bij 3,5 cm. Nu kregen we tegels van 30 bij 30 cm. Schijnt nog een heel gedoe te zijn om de goede te krijgen.

Freak,

Gelukkig hebben jullie vandaag nog moederdag gevierd! Had ze nog wat gemaakt voor je?

Minny, toch leuk dat pretpark. Welke is het? En wie weet hou je er nog een leuke baan er over. Baat het niet dan schaad het niet.
Hello Ibi!

Weet iemand trouwens wat er met Sarah2cndlive is gebeurd want er staat geen loepje etc. meer onder haar avataro.
quote:stratego schreef op 10 mei 2010 @ 21:16:

Bi, je hebt toch ook ooit op een notariskantoor gewerkt?

Ja klopt, 15 jaar lang, wat goed dat je dat nog weet! Daarom denk ik dus ook dat ze me enorm geschikt gaan vinden Daaro

Ik zat weer te verversen op de vorige pagina.... dom dom dom!!!!
He Ibi... vervelend!! Maarja, gelukkig is het om het bad dus hoeft het de rest van de bouw niet in de weg te staan! Nu maar hopen dat er geen wekenlange levertijd op zit. Alhoewel.. zelfs tegels die uit Spanje moeten komen zijn er meestal binnen 2 weken al hoor!
Ben verbannen van de bank waar ik lekker lag.. Dus dan maar op pc met jullie!!
Nou heeft het niet zoveel haast want de badkamerzet meneer ligt in het ziekenhuis. Zijn galblaas moet eruit. Dus hij komt pas eind juni. Beetje jammer.
Waarom laat jij je van je ban verbannen? (gekke zin)
Jeetje Ibi... komt dat uit met de rest van je planning? In je huis gaan zonder een badkamer is niet echt geweldig natuurlijk.
Omdat er weer es visite is..

Dames die op de bruiloft komen: ik wil graag een tegel voor bij de voordeur waarop staat 'het is hier geen zoete inval, sodeflikker op!'
quote:Bianca40 schreef op 10 mei 2010 @ 21:24:

[...]

Ja klopt, 15 jaar lang, wat goed dat je dat nog weet! Daarom denk ik dus ook dat ze me enorm geschikt gaan vinden Daaro

Ik zat weer te verversen op de vorige pagina.... dom dom dom!!!!Daarom, ik zou je meteen aannemen
quote:chocolover schreef op 10 mei 2010 @ 21:31:

Omdat er weer es visite is..

Dames die op de bruiloft komen: ik wil graag een tegel voor bij de voordeur waarop staat 'het is hier geen zoete inval, sodeflikker op!'Kun je niet even een boekdelen-gezicht opzetten???
Nou gelukkig is dat geen probleem. We hebben nu een enorm kleine badkamer die straks gaat functioneren als waskamer. En een andere kamer die nu al leeg is gaat de badkamer worden.

Dus we kunnen tot die tijd gewoon douchen zoals het nu is en staat de badkamer "gezellig" in de woonkamer.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken

Ik snap em ni straatje..
Sjonge, even niet kijken en jullie zijn meteen zes pagina's verder
quote:Bianca40 schreef op 10 mei 2010 @ 21:32:

[...]

Kun je niet even een boekdelen-gezicht opzetten??? Dat zien ze toch ni want ze zijn helemaal into het gamen..
quote:stratego schreef op 10 mei 2010 @ 21:31:

[...]

Daarom, ik zou je meteen aannemen

Toch ga ik me te pletter schrikken als het inderdaad zo loopt hoor!! Maar ik ga het wel doen dan, dan is het van bovenaf zo geregeld, want precies op het moment dat Bianco en ik een paar dagen al weer liepen te praten over de winkel... en ik (voor het eerst en met lood in mn schoenen) tegen hem had gezegd dat het me heerlijk lijkt om gewoon weer in loondienst te gaan, stond de advertentie in de krant!!
Zeg weet er toevallig iemand hoelang hechtingen in je mond blijven zitten? Ik heb de neiging om die k*tdraadjes eruit te trekken, maar dat mag zeker nog niet
Het kan maar zo gebeuren hoor Bianca. Het is mij ook onlangs gebeurd. Ik had een eigen zaak en eigenlijk bij mijn eerste echte solli werd ik al aangenomen. Ik ga duimen dat het wat wordt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven