3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!

Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.

Laten we koesteren wat hier bestaat!

Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Gelukkig IBI !!! Dus eigenlijk heb je nu gewoon een huis met twee badkamers (oke... dat er nog eentje in de verpakking zit dat moet je er niet bij vertellen)

Choco... ze komen om over de bruiloft te kwekken, en ze zitten te gamen??
Geen idee Josje!

En dat zou wel fijn zijn BI, duim voor je!

kom er net achter dat vakantiegeld van vriend minder is, gaat fucking 42 % naar die belastinglijers
Nee joh Bi! Mannen die het over de bruiloft hebben? Neuh.. Niet deze mannen
quote:josje37 schreef op 10 mei 2010 @ 21:36:

Het kan maar zo gebeuren hoor Bianca. Het is mij ook onlangs gebeurd. Ik had een eigen zaak en eigenlijk bij mijn eerste echte solli werd ik al aangenomen. Ik ga duimen dat het wat wordtThanxxx.. ik hoop het eigenlijk ook wel heul erg hoor. Wat een rust zou dat geven... en vast inkomen.. pffff ik ga niet weten wat me overkomt!!
Ik geloof iets van vier dagen Josje, maar ze lossen vanzelf op als het goed is,

Balen he die hechtingen, heb je nu ook zo 'n beruchte putlucht uit je mond van die apex?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Die draadjes lossen vanzelf op/laten los. Niet aanzitten, dan mag je nog een keer.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
ik ga ook voor je duimen Bi.

Kom je ook op de BBQ van de 3000??
Bi, zeg je wanneer we moeten duimen?
Had ik jullie trouwens al verteld dat onze ringen gestolen zijn bij de juwelier Ik werd helemaal gek vanmiddag toen ik het hoorde!! Ze hebben er dus nu een spoedje van gemaakt, over 2 weken zijn ze klaar
*noteert: ga ook op mijn cv zetten dat ik een eigen zaak heb gehad*

Hihihi, mogelijk dat dat helpt bij het solliciteren
No
Shit Choco.. van dat vakantiegeld... maarja, het potje voor Griekenland moet gespekt worden he... en daarna voor Spanje, en daarna voor Portugal.
Ik kan niet slapen, ben moe, mijn ogen vallen dicht, maar blijf wakker. Stomme hormonen
Vertrouwen hebben in jezelf Bianca!! Had ik ook (not )
Jee Chooc, dat is ook wat.

Wat het een overval bij die juwelier, eng hoor. en ook vervelend voor jullie natuurlijk
Griekenland, Spanje, Portugal? Ik mis iets?
Jeetje Choco dat is ook wat. Gelukkig duurt het nog een paar weken. Het zal net voor de trouwerij zijn!
Oh wat gaat het weer snel Hiero

No.. ik geef een seintje als de duimen aan de slag mogen

Choco Nog een geluk dat ze met spoed kunnen komen... blijkbaar hebben jullie vreselijk mooie ringen uitgekozen!!

Straatje.. ik weet nou niet of dat een voordeel is hoor, kan goed zijn dat ze daardoor denken dat ik misschien betweterig, of eigenwijs ben... de tijd gaat het leren!
Nou Straatje ik heb nog niets gehoord van die putlucht, zou daarom iedereen weglopen? Lees net dat de hechtingen een tot twee weken blijven zitten in een boekje dat ik meekreeg, dat halen ze bij mij echt niet!
Nee ze zijn gestolen bij de leverancier thank god.. We hebben ze exclusief laten maken en als er nog iemand zou rondlopen met mijn exemplaar zou ik gek worden!! (Sjook de bridezilla, sorry..) Gelukkig waren het de basisringen..
Het zal ook allemaal eens gewoon goed lopen Choco. Met de reis was toch ook in eerste instantie iets? Als het allemaal maar weer op z'n pootjes terechtkomt
nootje.. hopelijk val je snel lekker in slaap. Zie je de jongens nog weleens?

Ik had het over de Euro-steun die gegeven wordt aan Griekenland Choco... en daarna misschien aan Spanje en Portugal... dat daar onze belastingcenten heen gaan.
Das kut chooc!

Wel weer mooi dat er zo snel andere kunne komen!
quote:Bianca40 schreef op 10 mei 2010 @ 21:43:

Oh wat gaat het weer snel Hiero

No.. ik geef een seintje als de duimen aan de slag mogen

Choco Nog een geluk dat ze met spoed kunnen komen... blijkbaar hebben jullie vreselijk mooie ringen uitgekozen!!

Straatje.. ik weet nou niet of dat een voordeel is hoor, kan goed zijn dat ze daardoor denken dat ik misschien betweterig, of eigenwijs ben... de tijd gaat het leren!We hebben ze zelf ontworpen Wat heb ik toch een goede smaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven