3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!

Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.

Laten we koesteren wat hier bestaat!

Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Chooc, ik vind het heel knap dat je zo reageert als je reageert, ik ben daar een stuk slechter in

No
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb weer van alles gemist geloof ik...
Bam, jij had pas hier een linkje geplaats van IOS.

Vond ik ook heel mooi.

Wil je die op mijn topic plempen als je nog weet welke dat was?

Ik voel mij even erg off-topic gaan nu
Ier, dat niet eigenlijk, het is meer dat ik bang ben dat Chooc gekwetst wordt, of te wel ik projecteer mijn eigen gevoelens op haar

Ik vind het zelf heel moeilijk om met kritiek om te gaan, om het niet als algemene afwijzing te voelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Iry, je kunt hier niet offtopic duzzz
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Maar Roosje, daar ga je aan werken. En dat dat nu nog zo is, dat snap ik.

(eneh, kritiek krijgen is nooit leuk.)
Zoveel mensen, zoveel gevoelens, zoveel goede en slechte tijden. zoveel verschillende persoonlijkheden..

Het is ook haast onmogelijk om met elkaar in dezelfde pas te lopen.

En soms kan je goed omgaan met de verschillende ritmes, soms maakt een ander ritme , jouw ritme van slag.
Choco, wat mij betreft hoef je niks te verantwoorden en/of bewijzen.

Er is gewoon niks leuks op tv...
Ik heb het snot uit mn neus lopen dus dit is mijn laatste post.

Ik kom over als leuk, gezellig, genietend. Hoe? Door de alcohol en omdat ik dan mijn gepieker thuis kan laten en over luchtige dingen kan kletsen. Irl kan ik niet mezelf zijn want dan zou ik erg eenzaam worden. Ik trek mezelf niet eens laat staan anderen.

En hier laat ik het even bij.
Choco
Lieve Chooc, gelukkig ben je dan hier een beetje meer jezelf dan IRL.
Oke, ik begrijp het Roos en is tevens ook erg herkenbaar.

Ik ben ook vaak diegene die direct met de "verbanddoos" voor de ziel aan wil komen rennen.

En soms laat ik hem dicht terwijl ik hem juist open had moeten trekken.

Maar ik leer wel steeds meer dat ik anderen ook gewoon zelf moet laten oplossen.
Choco, als je nog ff wil praten dan kun je me op msn toevoegen. Mail maar als je wil dan geef ik je het msn adres dat ik gebruik.
Mooie en dappere reactie Choc, zie het als een vraag van No en jij geeft daar antwoord op, waardoor wederzijds begrip ontstaat. Mooi toch?

Ik houd niet van dingen die blijven broeien. Waarschijnlijk heb ik daardoor ook vaker aanvaringen dan een ander.

Enne.... sorry, dat ik inderdaad niet gereageerd heb op jouw vraag hoe het met me ging. Ik trek hier ook mijn lesje uit!

voor jou!

voor No!

voor Roos!

voor de rest (voordat die weer beginnen te zeuren!)
Weet je Chooc, een deel van het rare gevoel zat bij het niet goed kunnen rijmen van wat de meiden over je vertelden - in de voorbereiding naar je bruiloft - en wat ik van je las. Dan kan ik het in mijn hoofd niet meer rijmen. Nu, tussen je tranen met snot door, heb je het open gegooid en daar is super veel moed voor nodig. En dat kan ik rijmen. Opladen en 'blij spelen'.
Chooc, ik wil je laten weten dat ik alles oke van je vind.

Wat je ook schrijft, ik lees het.

Soms ben ik er dan ook en kan ik direct reageren, soms ben ik er pas later en is reageren voor mij ook moeilijker.

Ik zou net zo lief zien dat je juist meer laat zien wat echt in je koppie speelt.

Daar hoeft een ander dan weer niet perse wat mee te doen, maar het kan/mag wel.

Als het er staat, dan staat het er.
noanne, 65 seconden geleden

Lieve Chooc, gelukkig ben je dan hier een beetje meer jezelf dan IRL.

Ik ben hier mezelf omdat dat mag.

Lief min maar dat gaat niet. Vriend zit op pc. Zou wel even willen mailen als je dat goed vind. Mailadres heb je.
Ik ga je mail adres opsnorren en dan stuur ik je een mail met het adres dat ik voor msn gebruik
floor72, 3 minuten geleden

Mooie en dappere reactie Choc, zie het als een vraag van No en jij geeft daar antwoord op, waardoor wederzijds begrip ontstaat. Mooi toch?

Ik houd niet van dingen die blijven broeien. Waarschijnlijk heb ik daardoor ook vaker aanvaringen dan een ander.

Enne.... sorry, dat ik inderdaad niet gereageerd heb op jouw vraag hoe het met me ging. Ik trek hier ook mijn lesje uit!

Is niet om een lesje te leren lieverd. Kennelijk wilde je niet reageren dus liet ik het
Och.... mij ontgaat ook vaak de helft schat!
voor Choco

Misschien voel je je nu klein maar ik vind je groots, je hebt hier veel over jezelf verteld en dat vind ik heel knap

Verder weet ik niet veel te zeggen, helaas, want ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Dus dat No jou hier toevallig op wijst, betrek ik dan ook voor het gemak even op mezelf. Kan ik nooit slechter van worden.

Ik heb je met mijn prive mail adres gemaild naar adres waarmee je je uitnodiging hebt verstuurd. (rare zin!)
quote:chocolover schreef op 10 mei 2010 @ 23:36:

.

Ik ben hier mezelf omdat dat mag.

Lieve Sjook dat mag IRL ook, das lastiger dat weet ik maar echt het mag.

Probeer het es.

Choco, moet niks he? Je mag van alles over jezelf delen, maar je moet niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven