3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
maandag 10 mei 2010 om 22:36
@Roos en Iry, ik bedoel zoals ik het geschreven heb, misschien zoals jullie het intepreteren, misschien ook niet.
Nogmaals, ik hoor van de mensen die haar IRL kennen alleen maar, neeee zo is ze (chooc) IRL niet hoor. Ik zou wat meer van dat IRL willen zien.
We hoeven het niet eens te zijn.
Nogmaals, ik hoor van de mensen die haar IRL kennen alleen maar, neeee zo is ze (chooc) IRL niet hoor. Ik zou wat meer van dat IRL willen zien.
We hoeven het niet eens te zijn.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 10 mei 2010 om 22:45
Zo, het ligt.
Het stukje waar ik het zo mee eens was was het eerste, dat de rl sjook zo stralend en leuk is en dat dat hier op het forum meestal echt niet te zien is.
Dat heb ik ook al tegen sjook zelf gezegd dus das geen kletsen over.
Ik vind dat zo zonde en kan degene die ik heb gezien en waar ik van genoten heb om naar te kijken zo niet rijmen met wat ik hier lees vaak.
Over egoposten kan ik niks zeggen want dat doe ik ook, ik gooi ook mijn ei neer en reageer vaker niet dan wel op naderen dus daar mag ik niks over zeggen.
Het stukje waar ik het zo mee eens was was het eerste, dat de rl sjook zo stralend en leuk is en dat dat hier op het forum meestal echt niet te zien is.
Dat heb ik ook al tegen sjook zelf gezegd dus das geen kletsen over.
Ik vind dat zo zonde en kan degene die ik heb gezien en waar ik van genoten heb om naar te kijken zo niet rijmen met wat ik hier lees vaak.
Over egoposten kan ik niks zeggen want dat doe ik ook, ik gooi ook mijn ei neer en reageer vaker niet dan wel op naderen dus daar mag ik niks over zeggen.
maandag 10 mei 2010 om 22:45
We hoeven het idd niet eens te zijn No
En wellicht storen anderen zich aan iets waar een ander zich totaal niet aan stoort.
Ik vind wel dat de leuke dingen hier zeker gewoon geschreven mogen worden, zeker als het zoiets groots voor iemand is.
Maar misschien bedoel je meer dat je liever ziet dat er ook meer aandacht aan de andere minder leuke kanten van de rest geschonken wordt?
En wellicht storen anderen zich aan iets waar een ander zich totaal niet aan stoort.
Ik vind wel dat de leuke dingen hier zeker gewoon geschreven mogen worden, zeker als het zoiets groots voor iemand is.
Maar misschien bedoel je meer dat je liever ziet dat er ook meer aandacht aan de andere minder leuke kanten van de rest geschonken wordt?
maandag 10 mei 2010 om 22:48
maandag 10 mei 2010 om 22:50
Jullie lezen alleen het tweede deel; een voorbeeld.
@Iry, ik bedoel dat niet alleen aandacht voor de minder leuke kanten van anderen. Posten op dit topic is voor mij soms op zenden staan en soms op ontvangen staan. Wat ik met deel 2 van mijn posting aan choco wil vragen is om dat soms ontvangen (luisteren en reageren op anderen) wat meer te doen. Dan voorkom je vaak dit soort dingen.
En dan nog kan het soms echt even mis gaan... denk aan zaterdagnacht
@Iry, ik bedoel dat niet alleen aandacht voor de minder leuke kanten van anderen. Posten op dit topic is voor mij soms op zenden staan en soms op ontvangen staan. Wat ik met deel 2 van mijn posting aan choco wil vragen is om dat soms ontvangen (luisteren en reageren op anderen) wat meer te doen. Dan voorkom je vaak dit soort dingen.
En dan nog kan het soms echt even mis gaan... denk aan zaterdagnacht
maandag 10 mei 2010 om 22:56
Ik vind het jammer dat goedbedoelde kritiek vaak als aanvallend wordt "gevoeld" hier.
Ook in een groep met tere zieltjes moet je af en toe kunnen zeggen wat je opvalt binnen de groep toch?
Daar leer je van, daar kán je van leren als het als kritiek en niet als aanval beschouwd wordt.
Laatst ging het ook even wat mis en das ook weer rechtgetrokken toch?
Ook in een groep met tere zieltjes moet je af en toe kunnen zeggen wat je opvalt binnen de groep toch?
Daar leer je van, daar kán je van leren als het als kritiek en niet als aanval beschouwd wordt.
Laatst ging het ook even wat mis en das ook weer rechtgetrokken toch?
maandag 10 mei 2010 om 22:56
No...wat ik even niet begrijp is dat je die opmerking naar Choco hier op het forum plempt. Ik bedoel, als er een discussie was ontstaan door het een of het ander tussen jullie dan zou ik het wel begrijpen dat je het hier "uitvecht", want dat zou ik ook doen. Maar dat mensen je hebben vertelt dat Choco irl niet zo is als hoe jij haar ziet, wijst er voor mij op dat je dit achter de schermen hebt besproken. Prima verder, maar waarom bespreek je het achter de schermen....en maak je je opmerking naar Choco toe op het forum...waar iedereen het kan lezen? Ik zou het logischer hebben gevonden als je dat dan ook achter de schermen had gehouden.
maandag 10 mei 2010 om 22:57
Ik snap wat meer wat je bedoelt No.
Ik lees dat eigenlijk niet zo van Chooc.
En eerlijk gezegd denk ik dat ik daar ook nogal is wat gebrekkig in ben.
Ik ben nogal lomp,chaotisch en kan daardoor onbewust echt aan dingen voorbij gaan.
Dat kan ik beter als het meer interactief plaats vindt, dan dat er eerder wat postings staan.
Ik lees dat eigenlijk niet zo van Chooc.
En eerlijk gezegd denk ik dat ik daar ook nogal is wat gebrekkig in ben.
Ik ben nogal lomp,chaotisch en kan daardoor onbewust echt aan dingen voorbij gaan.
Dat kan ik beter als het meer interactief plaats vindt, dan dat er eerder wat postings staan.
maandag 10 mei 2010 om 23:00
maandag 10 mei 2010 om 23:00
Ik was vast van plan om niet te posten, want ik heb een deadline voor een training (morgenvroeg en ik moet nog beginnen), maar ik spring er toch ff in.
Roos trek het je niet aan.
In mijn ogen is het enige wat No doet, Choc ergens op wijzen waar zij in haar contact met haar hier tegenaan loopt. Niks mis mee lijkt me. Of anderen het nu wel of niet herkennen doet toch eigenlijke niet terzake?
Ruimte geven, ruimte nemen en de juiste balans daarin is nu eenmaal een groot grijs gebied in dit bijzondere topic.
Roos trek het je niet aan.
In mijn ogen is het enige wat No doet, Choc ergens op wijzen waar zij in haar contact met haar hier tegenaan loopt. Niks mis mee lijkt me. Of anderen het nu wel of niet herkennen doet toch eigenlijke niet terzake?
Ruimte geven, ruimte nemen en de juiste balans daarin is nu eenmaal een groot grijs gebied in dit bijzondere topic.
maandag 10 mei 2010 om 23:02
@Minny Ik plemp hem niet Minny, heb er lang over nagedacht en inderdaad mijn mening gecheckt, omdat ik weet dat ik soms wat gevoeliger ben dan de doorsnee forummer. En dat ik niet over één nacht ijs wilde gaan, dat leverde me de vorige keer een 'als ik dood ben is het jouw schuld op'
En ik heb het open gedaan, omdat het mijn mening is over iets wat hier gebeurd.
@Roos Ik vind je tof, maar je snoert me de mond inderdaad. Ik hou er dan ook maar over op.
En ik heb het open gedaan, omdat het mijn mening is over iets wat hier gebeurd.
@Roos Ik vind je tof, maar je snoert me de mond inderdaad. Ik hou er dan ook maar over op.