3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
zondag 30 mei 2010 om 23:07
Anybody home?
Ik ben opgeladen na een dagje niks doen. Gister was te gek
We waren met zn 6en en begonnen bij de manicure. Zij deden een workshop en dat werd bij mij gedaan. Echt super zachte handen en uiteraard weer mooie nagels
Vervolgens shotjes en cocktails (die ik zelf mocht maken ) in een kroeg op Leidse.
Daarna naar de bols (jenever). Tour gedaan (heel snel!) en daar cocktails gedronken. Echt super!
Ondertussen 3 flessen rose later gaan eten. Erg lekker en vrienden die niet meekonden de dag waren daar als verrassing. Echt leuk!
Daarna weer naar die kroeg om te stappen. Echt zoo dronken geworden! Echt geweldig!
We waren half 5 thuis en waren zo wasted dat de katten bij ons mochten. (dat mochten ze niet meer na al die geintjes..) Geen probleem! Ze hebben niet bij ons geplast!
Echt ik zit hier met een te typen
Ik ben opgeladen na een dagje niks doen. Gister was te gek
We waren met zn 6en en begonnen bij de manicure. Zij deden een workshop en dat werd bij mij gedaan. Echt super zachte handen en uiteraard weer mooie nagels
Vervolgens shotjes en cocktails (die ik zelf mocht maken ) in een kroeg op Leidse.
Daarna naar de bols (jenever). Tour gedaan (heel snel!) en daar cocktails gedronken. Echt super!
Ondertussen 3 flessen rose later gaan eten. Erg lekker en vrienden die niet meekonden de dag waren daar als verrassing. Echt leuk!
Daarna weer naar die kroeg om te stappen. Echt zoo dronken geworden! Echt geweldig!
We waren half 5 thuis en waren zo wasted dat de katten bij ons mochten. (dat mochten ze niet meer na al die geintjes..) Geen probleem! Ze hebben niet bij ons geplast!
Echt ik zit hier met een te typen