3000+ deel 53!

29-05-2010 15:09 3009 berichten

Deel 53 alweer!

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
haai

He wat een heerlijk weertje, lekker buiten in het zonnetje gezeten (en verbrand), toen een rondje over de kermis met zus, zwager en neefje en nichtje. Die kleine was dol enthousiast (is 2 jaar). Stond te springen en te klappen op de muziek. Zo lief.

Nu even eten en straks douchen, en dan weer het feest in .

Morgen moet ik al weer vroeg op, want heb kantinedienst (moet om 9 uur beginnen ).

Freak, wat lief dat je je forumzussie helpt!
Zit hier heerlijk op t eiland, zon bier en leuke mensen.

Ik geniet!
Heerlijk BAM, geniet ervan!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Haai

Ben er weer bijna klaar voor. Fris gedouchet en flink met aftersun ingesmeerd. Zo het haar nog wat fatsoeneren en nog een gezicht er op schilderen en dan kunnen we weer er tegen aan.

Heb vanmiddag nog nieuwe schoenen gekocht, dus ik ben klaar voor de zomer!
Zo, lekker met de bbq geklooid. Kon het eindelijk eens zelf doen zonder dat er mannen in de buurt waren die vonden dat zij het maar beter konden doen. Want vrouwtjes kunnen zich maar beter bezig houden met de salade. Ha! Alsof ik niet geheel zelfstandig iets in de fik kan zetten
Hoi

Friez een hele fijne avond!
Oh lekker Choco! Mexico lijkt me geweldig! Drink een tequila voor mij
Hoi Minny en AR.

Dank je wel AR komt vast goed

Minny: iedereen kan iets in de fik steken, daar heb jij/ik/wij geen man voor nodig
En Friez gaat lekker feesten zie ik, die kan er ook wel eentje drinken voor mij
Psies, dus vandaag deed ik het lekker zelluf. De laatste tijd doe ik heel veel lekker zelluf waarvan me eerst steeds wijgemaakt werd dat ik dat toch niet kon. Nou mooi wel!
Eentje maar Minny?? Pff ik kan er wel 2 voor jou drinken! Haha.

En tuurlijk kun jij een heleboel dingen zelf
Oh en nu ik je toch "spreek" Choco, die nick van jou heeft me nog ff in een aparte situatie gebracht. Ik zocht een emailadres op terwijl een vriendin naast me zat. Valt haar oog op jouw emailadres, of beter gezegd, de manier waarop ik je erin had gezet. Voornaam Choco, achternaam Lover. Heeft me eff gekost voordat ik uit kon leggen dat ik A. niet aan poepseks doe en B. ook helegaar geen hete negert aan de haak had geslagen. En dat zonder te onthullen dat het hier een nick van het viva forum betrof. Volgens mij gelooft vriendin me nog steeds niet
en nu gaat het lappie weer dicht,

mss tot morgen en anders tot maandag.

Fijn weekend allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
minny
Drink er dan maar gelijk twee voor mij dan, ik hoef morgen toch niet te werken.
Zoals ik net tegen Roos zei op msn, ik heb ook niet vertelt dat het hier een vrouw betrof. Vriendin was al argwanend, en ik wilde niet dat zij zou denken dat ik tegenwoordig hete negerinnen placht onder te schijten
Min

En dat was het eerste wat ik zei tegen vriend: wij gaan tequila drinken! En we zullen er zeker een paar op jou drinken! Ach wat, ik drink op iedereen, net als afgelopen koninginnedag

Ik ga weer verder, gezellig borrelen na een BBQ! Fijne avond!
Jij ook fijne avond Choco! En je weet het nu he, iemand op deze planeet verdenkt jou er stevig van dat je een hete negert bent met zeer anale neigingen, met name wat er uit komt.
Ik ben de allerslechtste moeder ter wereld volgens Midi en ze mag helegaar niks van mij.... Omdat ze niet om half 10 's avonds buiten mag spelen. Ja hoor, ik ben verschrikkelijk
nah, flauw van jou hoor

tsssssk

Ik weet het....wie belt het AMK ff....?
heuj Floor, hoe was het festival?
quote:minny schreef op 05 juni 2010 @ 21:27:

Ik ben de allerslechtste moeder ter wereld volgens Midi en ze mag helegaar niks van mij.... Omdat ze niet om half 10 's avonds buiten mag spelen. Ja hoor, ik ben verschrikkelijk Djeej.... ben jij ook al zo'n waardeloze moeder? Die van ons mochten ook al niet tot 21:30 uur op de kermis rondhangen, terwijl iedereen dat wel mag. Zij zijn echt de enigen van het hele dorp die het niet mogen. Heel sneu die kinderen van ons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven