3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Bam...

kun je hem niet een uurtje buiten zetten?
quote:floor72 schreef op 25 juni 2010 @ 00:00:

[...]

Zo makkelijk als ik van mijn cliënten afkom...?

Ik heb net ff (zomaar voor de lol) zitten tellen wat wij aan volk over de vloer hebben gehad vandaag en dat is 17 man!

zou een theehuis beginnen... verdien je nog wat aan al die inloop
quote:mamalief schreef op 25 juni 2010 @ 00:02:

Als het niet te veel typewerk was zou ik leuke meneer nu omdopen tot vies vuil vunzig stink meneertje Wat doet ie?
quote:Bianca40 schreef op 25 juni 2010 @ 00:03:

Bam...

kun je hem niet een uurtje buiten zetten?Ja daaag en dan zelf mijn bier halen zeker?
quote:mamalief schreef op 25 juni 2010 @ 00:06:

[...]

Ja daaag en dan zelf mijn bier halen zeker?Gewoon fluiten als je biertje op is... dan mag hij heel snel van de koelkast naar jou toe lopen, en dan hop weer naar buiten!
quote:Bianca40 schreef op 25 juni 2010 @ 00:02:

[...]

Das nie normaal hoor Floor!

Maar het past volgens mij wel heel erg bij jullie.

Vind je het altijd vervelend of alleen als het zo laat op de avond is?

Het is hier echt de zoete inval en vaak vind ik dat ook wel leuk. Ik zal nooit iemand weigeren. Wij hebben altijd een hapje en een drankje en zijn altijd te porren voor een beetje gekkigheid, maar pfff.... soms even niet.

Ergens doen we iets fout!
Bordje op de deur hangen Floor, met : NU EVEN NIET!
quote:Bianca40 schreef op 25 juni 2010 @ 00:11:

Bordje op de deur hangen Floor, met : NU EVEN NIET!
Ik ga op bed!
Ik ga ook slapen. allemaal!
slaap lekker mamalief en floor!
truste Floor en Bam

ik ga ook afsluiten, doeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste allemaal!

Ik ben er ook van tussen!
Trustuh.
Weet niet wat er loos is maar hoorde heel veel sirene's, Het stinkt nu ontzettend naar rook en zojuist werd er omgeroepen dat we ramen en deuren gesloten moeten houden. Stinkt ook enorm in huis Keek net naar buiten het lijkt wel of alles vol rook staat. Ga weer een nieuwe poging doen om te slapen.
Zo, ik ben weer thuis. Leuke avond gehad, heb maar 1 keer iemand hoeven beloven dat ik nare dingen ging doen met zijn vuvuzela, in combinatie met zijn hoofd, als ie niet heel snel op zou tiefen met dat ding. En verder veel wijn, veel lachen en zowaar een intelligente conversatie gehad. Oh ja, en de gesprekgenoot van dat laatste was stiekem ook nog eens leuk
Oh, ik heb hier het rijk alleen zie ik. Dat is heel mooi, dan kan ik het eens uitgebreid hebben over de kleur oranje. Wat een ontzettend lelijke kleur, je wil toch als land niet overstroomd gevonden worden met die kleur? Wie heeft bedacht dat dat de kleur van Nederland werd? En bestaan er dan ook oranje crocs? Zo ja, waarom? Crocs zijn al zwaar strafbaar qua oogmishandeling, maar oranje crocs zijn toch echt minstens een schop onder je hol waard, met een croc? Ik bedoel, wie draagt dergelijk afschuwelijk schoeisel, en waarom? Jeugdtrauma, helft van hersenen kwijtgeraakt tijdens een dagje Slagharen, een diepgewortelde haat jegens goede smaak, een diepgewortelde voorliefde voor wortels, een politiek statement, een protest tegen de mensenrechten, een ode aan lsd....? Wat is het, wat brengt iemand zo ver dat hij/zij (meestal zij) zoiets lelijks aantrekt? Protesteren je voeten dan niet? Krijg je dan niet als tegenreactie spontaan likdoorns? Waarom bestaat dit? Is het leven al niet zwaar genoeg zonder dat soort enge verschijnselen?

Neen, ik snap een hoop (al ben ik het er niet mee eens) maar dit...
Ook zoiets naars, oranje coltruien. Het lijkt dan net of je verstikt word in het vruchtvlees van appelsientje. Of dat je oranje uitslag hebt, wegens het dragen van uggs. Sprekende over uggs, waarom zou je iets dragen waarvan de uitvinder zo walgde dat hij niet eens het woord ugly kon uitspreken zonder te kokhalzen? Uggs...idd...yuggs. Waarom zou iemand iets dragen dat de enkels eruit doet zien als vormeloze blubberklompjes? Over blubberklompjes gesproken, waarom is kattenvoer zo smerig? Dat goedkope spul is alleen vieze stukjes afvalvlees en gelatinezoutachtigiets. Dat wil ik zelf niet eens eten, laat staan dat ik het zo'n weerloos pluizenbolletje voorzet. Pluizenbolletjes, dat zijn ook kuikens, maar heb je wel eens gezien hoe groot een kuikenbout is? Ik ken niet eens kippen die zo groot zijn, hoe kunnen dat de poten van kuikens zijn? Kolere, ik heb vriendinnen met dunnere pootjes. Ook zoiets, wat is de functie van het pootje geven van honden? Is dat zoiets als een hand geven, en zo ja, geef je je werkgever dan ook een koekje elke keer als hij braaf een klant een hand geeft? En moet ie dan ook eerst zitten? Over zitten gesproken, ik zit best lekker, tijd voor een laatste peuk.
Iets zien zitten, ook zo raar, hoe kun je nou iets zien zitten maar er dan toch voor staan? En als je het dan laat liggen, zit, sta of lig je er dan voor? En als je ergens voor staat, sta je er dan ook achter? En hoe doe je dat? Waarom staat men er dan niet naast? Is dat iets dan per se iets waar je superieur aan bent, ervoor staan, of dat je steunt, erachter staan? Kun je niet gewoon zeggen dat je ernaast staat, als in je bent het er mee eens en loopt hand in hand met die stelling. Hand in hand lopen vind ik trouwens nogal oncomfortabel, je kan dan toch geen kant meer op? Is dat iets wat je moet accepteren als je een relatie hebt, dat je geen kant meer op kan? En dat hele woord relatie, wat is dat voor iets? Iets kan in relatie staan tot iets, maar sta je dan ook als persoon in relatie tot een ander persoon? En moet er dan een verband zijn, of kan het ook compleet verschillend zijn? Ben je in een relatie dan een onderdeel van een geheel of toch een apart deel van iets, maar wat kan bestaan zonder dat iets? Iets...ik zou best eens iets kunnen eten...
Oh ja, en snorren zijn lelijk.
Goedemorgen...
Goedemorgen CN

ga je zo op vakantie? En zo ja, heb je er al zin in?
Ja..
Nou, lekker van genieten dan. En vliegen is echt leuk hoor, vooral het opstijgen vind ik. Boven de wolken zijn heeft ook wel wat trouwens. Moet je lang vliegen?
2,5 uur vliegen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven