3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
vrijdag 25 juni 2010 om 08:35
Mogguh.
Net man en kinderen (klinkt leuk he )de deur uitgewerkt en nu is het wachten op vriendin om te gaan shoppen boodschappen doen.
Leuke meneer zit me nog steeds niet in de weg terwijl ik meestal na 2 dagen de kriebels krijg en meneren de deur uit kijk omdat ik alleen wil zijn, zou het dan nu toch es een keer wél goed gaan?
Het lijkt er wel op in ieder geval en ik ben d'r blij mee
Bankje is het al duidelijk wat het was en is het alweer voorbij?
Minny heb je spraakwater gedronken in de kroeg ofzo? En wil je me voortaan niet storen onder het "leuke dingen doen" het leidt enorm af
Freak ik weet niet wie wat waar en waarom er getoverstaft is maar vond het een onnodige oliegooierij van 6 om dat hier in het topic te melden en heb dat ook op het moderatortopic gezegd.
Nu ga ik even kijken op de rabosite hoeveel ik kan uitgeven en dan weg!
Laterz.
Net man en kinderen (klinkt leuk he )de deur uitgewerkt en nu is het wachten op vriendin om te gaan shoppen boodschappen doen.
Leuke meneer zit me nog steeds niet in de weg terwijl ik meestal na 2 dagen de kriebels krijg en meneren de deur uit kijk omdat ik alleen wil zijn, zou het dan nu toch es een keer wél goed gaan?
Het lijkt er wel op in ieder geval en ik ben d'r blij mee
Bankje is het al duidelijk wat het was en is het alweer voorbij?
Minny heb je spraakwater gedronken in de kroeg ofzo? En wil je me voortaan niet storen onder het "leuke dingen doen" het leidt enorm af
Freak ik weet niet wie wat waar en waarom er getoverstaft is maar vond het een onnodige oliegooierij van 6 om dat hier in het topic te melden en heb dat ook op het moderatortopic gezegd.
Nu ga ik even kijken op de rabosite hoeveel ik kan uitgeven en dan weg!
Laterz.
vrijdag 25 juni 2010 om 08:43
quote:Bianca40 schreef op 25 juni 2010 @ 08:38:
Bam, wat gaaf dat leuke meneer zo leuk blijft zijn
Veel plezier met shoppen vandaag.
Ik moet vandaag voor 50 euro boodschappen doen bij C1000 want Bianco wil perse de gouden gogo
Hij is helemaal in zn nopjes met zn stickerboek... hoe ouder hoe gekker?
Werper ging van de week tussen de kinderen buiten staan om mensen om gogo's te vragen!
'Mevrouw, mag ik uw gogo's?'
Had je die koppen moeten zien.
Bam, wat gaaf dat leuke meneer zo leuk blijft zijn
Veel plezier met shoppen vandaag.
Ik moet vandaag voor 50 euro boodschappen doen bij C1000 want Bianco wil perse de gouden gogo
Hij is helemaal in zn nopjes met zn stickerboek... hoe ouder hoe gekker?
Werper ging van de week tussen de kinderen buiten staan om mensen om gogo's te vragen!
'Mevrouw, mag ik uw gogo's?'
Had je die koppen moeten zien.
vrijdag 25 juni 2010 om 09:28