3000+ deel 55

26-06-2010 17:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier!
Verkouden Minny?
ach jah dat was vroegah... je weet wel... die tijd... dat ik nog de ijdele hoop had... dat ik iets van mn leven zou maken...
Ik bedenk me nu trouwens dat diezelfde vriendin niet lang daarna weer "verkering" kreeg met een jongen waar ik ooit mee gezoend had. Alleen bij deze interesseerde het me niks en dat heb ik dr ook verteld, niet dat dat wel lang geduurd heeft

Ze zegt zelf dat ze zoiets nu nooit meer zou doen, maar ja, we waren jong
quote:mamalief schreef op 29 juni 2010 @ 14:34:

Verkouden Minny? Ja, en ik dacht dat je dat wel ff wilde weten. Niet dan?!
Gho dat iemand zo lang bezig kan blijven een punt te maken wat allang gemaakt is..... Tis toch bijna een sport.

Wacht ik pak er even een scorebord bij

Heb ik dat?!
uhh waar heb je over sgaap?

Of misschien deze
Heb ik dat?!
of deze

Heb ik dat?!
quote:minny schreef op 29 juni 2010 @ 14:35:

Ik bedenk me nu trouwens dat diezelfde vriendin niet lang daarna weer "verkering" kreeg met een jongen waar ik ooit mee gezoend had. Alleen bij deze interesseerde het me niks en dat heb ik dr ook verteld, niet dat dat wel lang geduurd heeft

Ze zegt zelf dat ze zoiets nu nooit meer zou doen, maar ja, we waren jong jah maar juist... als je jong bent... neem je het nog een tikkie zwaarder op meestal volgens mij?... niet dat ik nu amused zou zijn als een van mn vriendinnen iets met mn ex (vooruit 2 zijn er al getrouwd die vallen af)... zou beginnen... vooral niet die de hele geschiedenis weten... dan wordt het ruzie
Niet alles draait om jou Sgaap. Of dacht je serieus dat ik dit soort dingen niet meer ging vertellen omdat jij denkt van wel? Ik deel hier dingen die ik meegemaakt heb, klaar uit.

@Cour: Ik had zo'n kennis vroeger, die altijd leuk gevonden moest worden door alle mannen. Of nee nog erger...ze moest leuker gevonden worden zelfs. Het liefst door de vriendjes van haar vriendinnen. Heel zielig meisje...
het zal wel sgaap ik snap er geen ruk van... maar zal wel aan mij liggen... scrolt iig irritant al die plaatjes
quote:courageux schreef op 29 juni 2010 @ 14:38:

[...]

jah maar juist... als je jong bent... neem je het nog een tikkie zwaarder op meestal volgens mij?... niet dat ik nu amused zou zijn als een van mn vriendinnen iets met mn ex (vooruit 2 zijn er al getrouwd die vallen af)... zou beginnen... vooral niet die de hele geschiedenis weten... dan wordt het ruzie Ligt er aan welke, die van jaren geleden interesseren me niks meer. Met Dude zou ik minder vinden, maar dat is meer omdat ik met vriendinnen dingen gedeeld heb die hij niet hoeft te weten. Ik zou het contact meteen verbreken, want ik wil hem niet in mijn vriendenkring.
quote:minny schreef op 29 juni 2010 @ 14:39:

@Cour: Ik had zo'n kennis vroeger, die altijd leuk gevonden moest worden door alle mannen. Of nee nog erger...ze moest leuker gevonden worden zelfs. Het liefst door de vriendjes van haar vriendinnen. Heel zielig meisje...owh die ''kijk-mij-nou-kijk-naar-mij-nu!'' typjes... die kunnen heel irritant om je vriendje heen gaan zwermen enkel om even aan te geven dat hij echt wel naar haar kijkt als ie de kans krijgt (goh gek als je je tieten in zn gezicht drukt onderhand!)
tjah ik zou het juist alleen van mn eerste vriendje erg vinden... majah dat was mn 1e... mn 2e... mn 4e... mn 5e... mn 7e... mn 8e... vriendje... you get the point
quote:courageux schreef op 29 juni 2010 @ 14:42:

[...]

owh die ''kijk-mij-nou-kijk-naar-mij-nu!'' typjes... die kunnen heel irritant om je vriendje heen gaan zwermen enkel om even aan te geven dat hij echt wel naar haar kijkt als ie de kans krijgt (goh gek als je je tieten in zn gezicht drukt onderhand!)Ja die idd! Die er ook nog eens een heel erg infantiel genoegen uit halen als zij leuker gevonden worden. Of althans, dat denken ze...
Eh ja, ik snap je punt
quote:minny schreef op 29 juni 2010 @ 14:43:

[...]

Ja die idd! Die er ook nog eens een heel erg infantiel genoegen uit halen als zij leuker gevonden worden. Of althans, dat denken ze... die types zijn geweldig... als ik met broekkie ben iig ... die is zo lekker tactvol en begrijpt zo geen hints af en toe... dat ie zich dan hardop afvraagt waarom dat rare wijf zo loopt te draaien om um heen
Stom eigenlijk, nu moet ik ineens weer aan m denken... Leuke jongen, lekker ding ook. En groot. En breed. En heel dom, want hij ging voor de makkelijke keuze (vriendin was toen in dr kameleonfase, paste zich aan de man aan en vormde dus 0,0 bedreiging). Zei hij achteraf gezien ook, dat ik wel wat complexer was, maar eigenlijk (in zijn optiek) daardoor ook weer leuker. Zij was net iets te...aanpasserig...

Gelukkig is ze daar overheen gegroeid, en ze ziet het achteraf gezien ook wel in, dat ze er teveel aan deed om leuk gevonden te worden.
quote:courageux schreef op 29 juni 2010 @ 14:46:

[...]

die types zijn geweldig... als ik met broekkie ben iig ... die is zo lekker tactvol en begrijpt zo geen hints af en toe... dat ie zich dan hardop afvraagt waarom dat rare wijf zo loopt te draaien om um heen En zij maar draaien
heeft je vriendin iig van dr ''fouten'' geleerd das positief...

maar leuke jongen... maar dom makkelijkste weg... denk dat je toch maar blij moet zijn... denk dat je je binnen no time had verveeld met um
Ghe, jij weet niet hoe lekker hij was, dat verveelt niet zo snel

Ik hoop voor m dat hij er ook van geleerd heeft

had vorige week voor zo'n site buikomvang gemeten... deze week 3 cm minder... zo ga ik mn wespentaille nog krijgen ook

ik weet niet of mannen snel van fouten leren... mn ex geeft nog te kennen dat als ie de kans zou krijgen hij het nog eens zou willen proberen... wrom ging het dan de eerste 8 x fout?
Ha, mijn laptopcooler is net bezorgd, heb m meteen in gebruik genomen en hij werkt perfect. Tis net een soort airco voor de bovenbenen!
Cour, jij moet helemaal niks kwijtraken meer...

Eh...omdat ie nu volwassen is geworden en hij in al die tijd niet zag wat hij had of zo...?
Ah, net nu ik weg moet om een kudde koters op te halen is het droog!

I'm a lucky girl! woman!

Laterz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven