3000+ deel 55

26-06-2010 17:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier!
Bi wat???
Heb ik dat?!
goedemorgen!

Bi, veel plezier in de stad! Troost je een klein beetje, ik moet vanmiddag ook verplicht shoppen en zo geen zin in!

Ik ga zo even terug naar de apotheek, gevraagd om 12 malariapillen, kreeg ik er 30! Met een kostenplaatje van 97 euro, maar gelukkig mag ik ze zo terugbrengen
sow das aardig wat ananya
Ja die dingen zijn niet goedkoop Cour, maar hier schrok ik toch ook van! Zeker als je er niet meer dan 12 nodig hebt
ik vond online shoppen ook altijd wel handig...

maar... ik gok 8 van de 10 x maat verkeerd... grmbl...

en aangezien mn huisbaas het niet zo lief vind als ik hier post ontvang... en ik het dan naar mn ouders moet verzenden... en daar eerst heen om het te halen... of wachten tot ze op visite komen... is het net zo handig de trein naar de stad te pakken...

(even doen alsof ik uberhaupt shop of daar geld voor heb momenteel)

mijn laatste bestelaanwinst is trouwens een konijnenkooi die past wel
quote:Ananya schreef op 01 juli 2010 @ 10:45:

Ja die dingen zijn niet goedkoop Cour, maar hier schrok ik toch ook van! Zeker als je er niet meer dan 12 nodig hebtneej kan het me voorstellen zou je toch op minder dan de helft van het bedrag uitkomen... scheelt al aardig wat...
post laten bezorgen naar je ouders omdat je huisbaas het niet prettig vindt? Leuke huisbaas heb je dan :-s
Goedemorgen!

Wat een zeikerige huisbaas heb je dan, Cour
Ik heb gisteren mijn online bestelde trampoline ontvangen, zo in elkander zetten, en eergisteren de laptopcooler. Kleding koop ik meestal niet online, want dat past toch nooit.
Wat is een laptopcooler Min?
Het zal vast de laptop koelen, maar waarom heb je dat nodig?
Dat is een dinges waar je de laptop op zet, die ook op je schoot kan, en die met een ventilatortje zorgt dat de latop niet oververhit raakt. Zeer prettig, want nu kan het gewoon op schoot zonder dat mijn benen auw gaan doen van de hitte, en het is ook beter voor de latop.
Aha! Ik snap het.

Ja, das idd fijn dan!

Ik zit niet vaak met de laptop op schoot. Meestal aan tafel.
Ik meestal wel, want van aan tafel zitten krijg ik uiteindelijk enorme nekpijn vaak. Dit is dus ideaal. En nog een soort airco voor de benen ook
Wat lees ik trouwens allemaal voor naars over het topic van Christa?!
quote:minny schreef op 01 juli 2010 @ 12:31:

Wat lees ik trouwens allemaal voor naars over het topic van Christa?!Dat heb ik niet echt gevolgd.. Alleen vanmorgen wat gelezen.
Ik volgde het niet enorm, maar las af en toe was. Nu is er echter ineens van alles aan de hand met haar man die op het forum kwam posten....blijkbaar...
Ja, dat heb ik gelezen ja.. Raar hoor.
De meneer in kwestie kwam even gezellig meebabbelen Minny.

Trampoline in elkaar zetten is nog niet zo makkelijk, succes ik had zes blauwe plekken waaronder een op m'n kont nadien
Ik heb vanmorgen tegen beter weten in ook even met meneer gebabbeld, was er naar van.

Was precies pedo-ex, met dezelfde smoezen en verwijten bah wat een misselijke mensen zijn er toch.
Knettergek die mafkees!

Hoe is het met je lijf Bam?
He getver Bammetje...dat is naar... Hij kwam dus even zichzelf vrijpleiten of zo?
Ja en zijn ex zwartmaken. Eigenlijk was het allemaal haar schuld. Maar ik denk niet dat het handig is om de discussie hier voort te zetten.
Nee idd, en ik hoef ook niet meer te weten...brrrr...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven