3000+ deel 55

26-06-2010 17:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier!
geen woord meer aan vuil maken lijkt me
Heb ik dat?!
quote:floor72 schreef op 01 juli 2010 @ 12:38:

Hoe is het met je lijf Bam?

Het zit nog in elkaar Floor.

Vanmorgen preventieve painkillerts genomen omdat ik de zolder op moest om de tent te zoeken, tent opzetten in de tuin om te kijken offie nog heel en schoon is en nog een paar andere klusjes en dat is me wel aardig bevallen.

Denk niet dat het erg verstandig is om elke dag dat te doen maar nu mocht het even van mezelf.
Waarom een tent denkt iemand misschien of misschien ook niet maar ik zeg het toch:

We gaan van het weekend lekker met de boot weg!
Oh wat leuk Bam! Met leuke meneer?
Yep, ik heb een goeie uitgezocht dit keer: Met mooi huis, grote auto, goede baan én een boot!

Alle belangrijke goede eigenschappen die ik zoek in een man
BAM overleg eens met je huisarts of je een week of 2 preventief pij medicatie mag slikken om je lijf wat rust te geven.

Mijn huisarts heeft daar in het verleden bij mij zelfs op aangedrongen omdat pijn meer vreet van je lijf als je je realiseert.

Of misschien andere pijnmedicatie?
Heb ik dat?!
Whahaha, nou gelijk heb je Bammetje, op een gegeven moment moet je ook wel een leuke treffen he

En een boot is absoluut bonuspunten!
Ik slik soms preventief naproxen als ik weet dat ik veel moet doen die dag. Zal de komende dagen ook wel gebeuren denk ik, aangezien ik schroten moet trekken en behang moet pulken.
Hey Z&Z
zus
Ik vind dat advies van Sgaap zo slecht nog niet, al moet je dan wel uitkijken dat je jezelf niet overbelast.
Ik ben trouwens mijn huis uitgevlucht. Ik trok het ff niet al dat volk met hun zooi!
Kan me goed voorstellen Floor! Hoe lang duurt het nog denk je?
Floor, gelijk heb je even afstand tot de zooi en mensen nemen. Kun je het straks weer beter aan.
Heb ik dat?!
Groot gelijk Floor, ze zoeken het maar even zonder je uit.

Pffff heb gepoogd de tent op te zetten...... Leuke meneer haalt nu een nieuwe

Die pijnstillers slik ik al (bijna) dagelijks Sgaap, vanmorgen had ik twee genomen (mag helemaal niet maar oké)

Werkt wel goed trouwens, ben alleen wel wat suffig nu (joh...) maar om dat nu twee weken te gaan doen?

Lijkt me niet zo gezond.

Ik vond nog een hangmat bij de tent,k zag me al helemaal liggen natuurlijk.....kan ik 'm nergens mee vastmaken

Dan maar op de bank, is koeler ook nog en shaun het schaap is op tv
Een hangmat, die wil ook nog zodra mijn tuin klaar is!
Heb je al gras Min?
BAM, Ik roep ook maar wat dingen die ik door de jaren heen geleerd heb. Ik weet niet welke pijnstillers je slikt maar net als Minny zweer ik bij Naproxen. Sinds ik die heb, slik veeeeeeel minder pijnstillers. (nu gemiddeld 2 per week en dat was ooit 2 per dag.)
Heb ik dat?!
quote:minny schreef op 01 juli 2010 @ 13:27:

Kan me goed voorstellen Floor! Hoe lang duurt het nog denk je?Nog een week of 3 en dan gaan we 4 weken naar Frankrijk. Gaan we daar verder camperen. We zitten er nu toch lekker in!
quote:mamalief schreef op 01 juli 2010 @ 13:44:

Heb je al gras Min?Nee, wordt morgen bezorgd. En zaterdag gelegd. Dan heb ik eindelijk gras
Klopt Sgaap, naproxen vind ik de fijnste. Soms doe ik nog een zakje ibrufen erbij. Maar ik ben dan ook allergisch voor veel pijnstillers, slaappillen, onstekingsremmers enz enz...
Ik heb nu 1000mg naproxen in m'n mik Sgaap en nog niet geheel pijnvrij maar het is draaglijk.

Doe dit niet te vaak hoor maar als ik weet dat ik even door moet pakken in huis ofzo of bv na een concert dan wel.

Lekker Floor! Ben je nu wel of niet voor Lowlands terug?

(heb ik volgens mij al 100x gevraagd, vergeef me)
Correctie: 1100mg Had aleve genomen en das 550 staat erop.
Ik heb geen kaarten Bam, dus ik blijf in Frankrijk en doe net alsof Lowlands niet doorgaat dit jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven