3000+ deel 55
zaterdag 26 juni 2010 om 17:09
donderdag 1 juli 2010 om 12:45
quote:floor72 schreef op 01 juli 2010 @ 12:38:
Hoe is het met je lijf Bam?
Het zit nog in elkaar Floor.
Vanmorgen preventieve painkillerts genomen omdat ik de zolder op moest om de tent te zoeken, tent opzetten in de tuin om te kijken offie nog heel en schoon is en nog een paar andere klusjes en dat is me wel aardig bevallen.
Denk niet dat het erg verstandig is om elke dag dat te doen maar nu mocht het even van mezelf.
Hoe is het met je lijf Bam?
Het zit nog in elkaar Floor.
Vanmorgen preventieve painkillerts genomen omdat ik de zolder op moest om de tent te zoeken, tent opzetten in de tuin om te kijken offie nog heel en schoon is en nog een paar andere klusjes en dat is me wel aardig bevallen.
Denk niet dat het erg verstandig is om elke dag dat te doen maar nu mocht het even van mezelf.
donderdag 1 juli 2010 om 12:52
donderdag 1 juli 2010 om 13:42
Groot gelijk Floor, ze zoeken het maar even zonder je uit.
Pffff heb gepoogd de tent op te zetten...... Leuke meneer haalt nu een nieuwe
Die pijnstillers slik ik al (bijna) dagelijks Sgaap, vanmorgen had ik twee genomen (mag helemaal niet maar oké)
Werkt wel goed trouwens, ben alleen wel wat suffig nu (joh...) maar om dat nu twee weken te gaan doen?
Lijkt me niet zo gezond.
Ik vond nog een hangmat bij de tent,k zag me al helemaal liggen natuurlijk.....kan ik 'm nergens mee vastmaken
Dan maar op de bank, is koeler ook nog en shaun het schaap is op tv
Pffff heb gepoogd de tent op te zetten...... Leuke meneer haalt nu een nieuwe
Die pijnstillers slik ik al (bijna) dagelijks Sgaap, vanmorgen had ik twee genomen (mag helemaal niet maar oké)
Werkt wel goed trouwens, ben alleen wel wat suffig nu (joh...) maar om dat nu twee weken te gaan doen?
Lijkt me niet zo gezond.
Ik vond nog een hangmat bij de tent,k zag me al helemaal liggen natuurlijk.....kan ik 'm nergens mee vastmaken
Dan maar op de bank, is koeler ook nog en shaun het schaap is op tv
donderdag 1 juli 2010 om 13:49
donderdag 1 juli 2010 om 14:05
Ik heb nu 1000mg naproxen in m'n mik Sgaap en nog niet geheel pijnvrij maar het is draaglijk.
Doe dit niet te vaak hoor maar als ik weet dat ik even door moet pakken in huis ofzo of bv na een concert dan wel.
Lekker Floor! Ben je nu wel of niet voor Lowlands terug?
(heb ik volgens mij al 100x gevraagd, vergeef me)
Doe dit niet te vaak hoor maar als ik weet dat ik even door moet pakken in huis ofzo of bv na een concert dan wel.
Lekker Floor! Ben je nu wel of niet voor Lowlands terug?
(heb ik volgens mij al 100x gevraagd, vergeef me)