3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!
zondag 1 november 2009 om 01:12
quote:Ratteke schreef op 01 november 2009 @ 01:02:
Nou, Freak, hier ben ik dan! Hallo allemaal, ik ben Ratteke. En ik ga nu één posting doen en dan maar eens naar bed. Ik ben helemaal naar de klote, wat een avond.
Freak, jij bent leuk! En je lijkt op mij, dat scheelt ook hahaha.Dank je schat...jaa we lijken op elkaar...kom je terug hier? zouik leuk vinden... Pffff nog even bijlezen..net aan de foon met floor die wijzert .. en dan slapen...en sorry zje... ik snoep niet ik sport
Nou, Freak, hier ben ik dan! Hallo allemaal, ik ben Ratteke. En ik ga nu één posting doen en dan maar eens naar bed. Ik ben helemaal naar de klote, wat een avond.
Freak, jij bent leuk! En je lijkt op mij, dat scheelt ook hahaha.Dank je schat...jaa we lijken op elkaar...kom je terug hier? zouik leuk vinden... Pffff nog even bijlezen..net aan de foon met floor die wijzert .. en dan slapen...en sorry zje... ik snoep niet ik sport
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 1 november 2009 om 01:16
roddels: de barkeeperT was een snoepje, maar die schijnt voor het verkeerde team te spelen. Ratteke en Vivafreak delen 1 look. Floor heb ook in het echt de Beatles op haar bonbonella's. Angel Vinyl was heul nerveus, die heb ik gezegt dat ze maar permabannen uit moest delen als mensen niet lief tegen haar waren.
2: ik ben ff topic-hoppen, zo terug.
2: ik ben ff topic-hoppen, zo terug.
zondag 1 november 2009 om 01:16
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 november 2009 @ 01:12:
Ingewikkeld thee. Kan er ff niet meer van maken op dit tijdstip.Grinn mevrouw, is geheel niet ingwikkeld. Hij ziet (als non lekker ding/non player etc. maar wel als zeer bijzonder mens) 2 dames. Twee dames die max tot LAT gaan met een man die ook max LAT gaat.
Ingewikkeld thee. Kan er ff niet meer van maken op dit tijdstip.Grinn mevrouw, is geheel niet ingwikkeld. Hij ziet (als non lekker ding/non player etc. maar wel als zeer bijzonder mens) 2 dames. Twee dames die max tot LAT gaan met een man die ook max LAT gaat.
zondag 1 november 2009 om 01:24