3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.

Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.

You can check out any time... but you can never leave!!
Ik geef iedereen die hem nodig heeft een en ik ben er weg van
Tot laterrrr MU
Ja en nu is het klaar hoor, ben dat gedoe over muts meer dan zat..Als je er niet bij was, dan kan je er niet over meepraten!

Elke keer dat muts terugkomt, laait het weer op..En dan heeft ze precies wat ze hebben wil.
quote:spuka schreef op 22 augustus 2010 @ 20:50:

Petra, was je überhaupt online toen we de kruiwagen stront over ons heen kregen?Dat vraag ik me ook af
Het siert je dat je het voor haar opneemt Petra. Ik vind het verder allemaal prima. En natuurlijk hoop ik ook dat het goed met haar gaat. Lijkt me logisch.
Halloo Ik probeerde van onderwerp te veranderen ja??

Hebben jullie de mail van mn broer gelezen???
aju en trusten en tot morgen.........
quote:Bianca40 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:52:

[...]

En is dat dan lang of is dat dan kort geleden, daar ben ik nog niet uit met mezelf!

Heb je trouwens de mail van mn broer gelezen Spuka??

Dat is kort, overlijden, maar dit was in de periode waarin ik je aan Celine geholpen heb.

Ja, de mail gelezen. Hij heeft t wel naar z'n zin volgens mij
quote:spuka schreef op 22 augustus 2010 @ 20:53:

Ja, wij konden rustig gaan en jij bleef op wacht @luunLuun is lief,,! (jaja ik zeg het zelf maar )
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BI
quote:Petra65 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:56:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BI
ben nu echt weggggggggggggggggggg
Ik ga effe kijken op de Boederie waar Graaf weer is gebleven..
quote:lunaan schreef op 22 augustus 2010 @ 20:55:

[...]

Luun is lief,,! (jaja ik zeg het zelf maar )

Gezellig dat je weer binnen komt waaien Luuntje!
quote:spuka schreef op 22 augustus 2010 @ 20:55:

[...]

Dat is kort, overlijden, maar dit was in de periode waarin ik je aan Celine geholpen heb.

Ja, de mail gelezen. Hij heeft t wel naar z'n zin volgens mij

Ja... zucht.... Lientje, die werkelijk waar nog elke dag door mn hoofd galmt, de ene dat wat erger dan de andere dag... maar altijd dat ene zinnetje:

All I ever needed... was the guarantee of you loving me

Zooooo verschrikkelijk moooi Spuuk!

En ja, hij heeft het naar zn zin he, is weer helemaal in zn element als hij op zn fiets richting het avontuur gaat!
quote:Petra65 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:56:

ben nu echt weggggggggggggggggggg

Jaja.... Heintje!!!

Truste
@luun volgens mij bood je t trouwens zelf aan... maar goed, omdat je zo bescheiden bent: je bent lief
quote:lunaan schreef op 22 augustus 2010 @ 20:57:

Ik ga effe kijken op de Boederie waar Graaf weer is gebleven..

Graaf was nog even in d'r kuil aan het graven.... Ik ben van Duitse bloed zegt het volkslied toch?

Maar ik zie wat oud zeer voorbij komen en daar voel ik me niet zo bij thuis dus vandaar dat ik maar weer even ging sgeppen.
Luun, omdat je zo'n schatje bent stuur ik je nu Schep nummer 567 oke?
@Graaf t stomme was dat het allemaal geruisloos gegaan is vanmorgen. Ze kwam, werd gezien, t is gemeld en wij gingen gewoon door met waar we mee bezig waren. Alleen moet er dan niet iemand tig uur later met olie komen.
quote:spuka schreef op 22 augustus 2010 @ 21:01:

@luun volgens mij bood je t trouwens zelf aan... maar goed, omdat je zo bescheiden bent: je bent lief
quote:spuka schreef op 22 augustus 2010 @ 21:01:

@luun volgens mij bood je t trouwens zelf aan... maar goed, omdat je zo bescheiden bent: je bent lief Spuka, mijn hoofd doet er zeer van, wat was jouw vorige nick? Ik weet dat je die tekst aan Bi hebt gegeven want ik had het haar toen gevraagd of opgemerkt dat ze zo'n prachtige zin had. Mijn geheugen is even grijs geloof ik.
Heb jij Luun al een extra Sgep gestuurd Gravinnetje?
Mensen,

waarom niet gewoon aannemen dat sommige mensen een ban/perma ban krijgen om een reden en daardoor op dit forum niet meer welkom zijn. Ik weet uit ervaring dat een perma ban niet uit de lucht komt vallen en heb al helemaal geen zin in dat gedoe van toen.

Sommige van ons zijn door het gebeuren behoorlijk geraakt en het raakt dus nog immer een gevoelige snaar.

Ik hoop dat het iedereen goed gaat, laat dat duidelijk zijn.....
quote:Bianca40 schreef op 22 augustus 2010 @ 21:05:

Heb jij Luun al een extra Sgep gestuurd Gravinnetje? Ik heb er zelfs 2 verstuurd! Ze wordt altijd zo lekker boos als je iets stuurt wat ze niet wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven