3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
zondag 22 augustus 2010 om 20:55
quote:Bianca40 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:52:
[...]
En is dat dan lang of is dat dan kort geleden, daar ben ik nog niet uit met mezelf!
Heb je trouwens de mail van mn broer gelezen Spuka??
Dat is kort, overlijden, maar dit was in de periode waarin ik je aan Celine geholpen heb.
Ja, de mail gelezen. Hij heeft t wel naar z'n zin volgens mij
[...]
En is dat dan lang of is dat dan kort geleden, daar ben ik nog niet uit met mezelf!
Heb je trouwens de mail van mn broer gelezen Spuka??
Dat is kort, overlijden, maar dit was in de periode waarin ik je aan Celine geholpen heb.
zondag 22 augustus 2010 om 20:58
quote:spuka schreef op 22 augustus 2010 @ 20:55:
[...]
Ja... zucht.... Lientje, die werkelijk waar nog elke dag door mn hoofd galmt, de ene dat wat erger dan de andere dag... maar altijd dat ene zinnetje:
All I ever needed... was the guarantee of you loving me
Zooooo verschrikkelijk moooi Spuuk!
En ja, hij heeft het naar zn zin he, is weer helemaal in zn element als hij op zn fiets richting het avontuur gaat!
[...]
Ja... zucht.... Lientje, die werkelijk waar nog elke dag door mn hoofd galmt, de ene dat wat erger dan de andere dag... maar altijd dat ene zinnetje:
All I ever needed... was the guarantee of you loving me
Zooooo verschrikkelijk moooi Spuuk!
En ja, hij heeft het naar zn zin he, is weer helemaal in zn element als hij op zn fiets richting het avontuur gaat!
zondag 22 augustus 2010 om 21:03
quote:lunaan schreef op 22 augustus 2010 @ 20:57:
Ik ga effe kijken op de Boederie waar Graaf weer is gebleven..
Graaf was nog even in d'r kuil aan het graven.... Ik ben van Duitse bloed zegt het volkslied toch?
Maar ik zie wat oud zeer voorbij komen en daar voel ik me niet zo bij thuis dus vandaar dat ik maar weer even ging sgeppen.
Ik ga effe kijken op de Boederie waar Graaf weer is gebleven..
Graaf was nog even in d'r kuil aan het graven.... Ik ben van Duitse bloed zegt het volkslied toch?
Maar ik zie wat oud zeer voorbij komen en daar voel ik me niet zo bij thuis dus vandaar dat ik maar weer even ging sgeppen.
zondag 22 augustus 2010 om 21:04
quote:spuka schreef op 22 augustus 2010 @ 21:01:
@luun volgens mij bood je t trouwens zelf aan... maar goed, omdat je zo bescheiden bent: je bent lief Spuka, mijn hoofd doet er zeer van, wat was jouw vorige nick? Ik weet dat je die tekst aan Bi hebt gegeven want ik had het haar toen gevraagd of opgemerkt dat ze zo'n prachtige zin had. Mijn geheugen is even grijs geloof ik.
@luun volgens mij bood je t trouwens zelf aan... maar goed, omdat je zo bescheiden bent: je bent lief Spuka, mijn hoofd doet er zeer van, wat was jouw vorige nick? Ik weet dat je die tekst aan Bi hebt gegeven want ik had het haar toen gevraagd of opgemerkt dat ze zo'n prachtige zin had. Mijn geheugen is even grijs geloof ik.
zondag 22 augustus 2010 om 21:06
Mensen,
waarom niet gewoon aannemen dat sommige mensen een ban/perma ban krijgen om een reden en daardoor op dit forum niet meer welkom zijn. Ik weet uit ervaring dat een perma ban niet uit de lucht komt vallen en heb al helemaal geen zin in dat gedoe van toen.
Sommige van ons zijn door het gebeuren behoorlijk geraakt en het raakt dus nog immer een gevoelige snaar.
Ik hoop dat het iedereen goed gaat, laat dat duidelijk zijn.....
waarom niet gewoon aannemen dat sommige mensen een ban/perma ban krijgen om een reden en daardoor op dit forum niet meer welkom zijn. Ik weet uit ervaring dat een perma ban niet uit de lucht komt vallen en heb al helemaal geen zin in dat gedoe van toen.
Sommige van ons zijn door het gebeuren behoorlijk geraakt en het raakt dus nog immer een gevoelige snaar.
Ik hoop dat het iedereen goed gaat, laat dat duidelijk zijn.....