3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
zaterdag 21 augustus 2010 om 14:12
Tis rustig hier!
Mooi tijd voor een ego-post dus.
Waarom ben ik altijd ziek/verkouden/blegh als ik vakantie heb? ben het wel een beetje beu nu.....
Afijn, ben wel lekker wezen winkelen vanochtend (voor de nieuwsgierigen onder ons: koffiebonen, koffiepads, kadootjes voor zusje en neefje, zonneschermen voor in de auto, 3 hele leuke 2ehands kinderboeken, rozijntjes, yoghurtrozijntjes en een leuk horloge voor grote pop)
Vanmiddag een poging tot poetsen gedaan maar ben nu helemaal brak, straks even douchen en naar mijn zusje's en neefje's verjaardag, blijven daar eten en zo dus denk dat ik vanavond pas laat thuis ben.
Oja, en ik heb al een speelgoedbak ingepakt voor op vakantie! lekker vroeg! maar dan is het straks weer als nieuw voor ze