3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.



Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.





* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.



You can check out any time... but you can never leave!!
Alle reacties Link kopieren
Meiden niets gelezen ..lieve lief was er even





Voor nu alleen wel terusten en morgen lees ik het wel weer



happy new topic
Alle reacties Link kopieren
Ik ga lekker naar bed! Truste1
Alle reacties Link kopieren
Heppie NT. En trustuh allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!





Wens jullie een fijne en zonnige dag vandaag!
Goedemorgen!
Goedemorgen



freak wat weet mini over hih? Weet ze dat hij bestaat en ziek is? Handig voor mij om te weten als ik erover praat
Fristi staat koud trouwens!
Goedmeurning!!!



Ik ga eerst even bijlezen, want ik heb mn Heintje-zijn zwaar verzaakt gisteravond.



Ibi en Freaky... heeeel veel plezier vanmiddag!
Alle reacties Link kopieren
Ibi, Freak en Mini veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Oooh trouwens.



Waar is de zon die ze voorspeld hadden? Ik wil met boek op balkon.
Ibi

en voor Freak

3000+ meer dan alleen maar internet,
Zeker weten Bankje!! Mooi he?
Ik ben nog steeds blij dat ik( door jou schuld) hier mee ben gaan schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk anders sprekend op mijn ava hooorrrrr!!!!!



En mijn oude nick wordt privé ook wel gebruikt:)))) maar ja dan moet je niet te veel forummers in je privéleven hebben:))))) en er al zeker niet naast slapen
Goedemorgen oveja
Alle reacties Link kopieren




Goedemorgen!



Ja hoor Ibi.. Mini weet dat.... voor zover kleine meisjes dat helemaal begrijpen..... tot vanmiddag!



Chris meid.. wat ongelooflijk moeilijk voor je
Alle reacties Link kopieren
Heb heerlijk en lang geslapen.. had het effe nodig denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik heb net smakelijk gelachen bij het teruglezen van deel 60!



Bi je was hilarisch

Pop... ik wil een magnum







En nu ga ik douchen en even wat boodschapjes halen!
Alle reacties Link kopieren
Zeg ben ik de enig hier
Alle reacties Link kopieren
Nou ja .. alle boodschappen zijn weer in huis



Heb mezelf op een bloemetje getrakteerd!
Alle reacties Link kopieren




Tis rustig hier!



Mooi tijd voor een ego-post dus.



Waarom ben ik altijd ziek/verkouden/blegh als ik vakantie heb? ben het wel een beetje beu nu.....



Afijn, ben wel lekker wezen winkelen vanochtend (voor de nieuwsgierigen onder ons: koffiebonen, koffiepads, kadootjes voor zusje en neefje, zonneschermen voor in de auto, 3 hele leuke 2ehands kinderboeken, rozijntjes, yoghurtrozijntjes en een leuk horloge voor grote pop)



Vanmiddag een poging tot poetsen gedaan maar ben nu helemaal brak, straks even douchen en naar mijn zusje's en neefje's verjaardag, blijven daar eten en zo dus denk dat ik vanavond pas laat thuis ben.



Oja, en ik heb al een speelgoedbak ingepakt voor op vakantie! lekker vroeg! maar dan is het straks weer als nieuw voor ze
Alle reacties Link kopieren
wat is het hier rustig



Missy, ben je nog niet terug?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:bankje schreef op 21 augustus 2010 @ 10:38:

Ik ben nog steeds blij dat ik( door jou schuld) hier mee ben gaan schrijven. ik vind het ook gezellig dat je er bent!
quote:rosanna08 schreef op 21 augustus 2010 @ 16:33:

Zoek je je bril?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven