3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Bi, ik denk dat je er niet heel veel mee kan.

Misschien kan je proberen het eens voorzichtig aan te kaarten, zou je dat zelf waarderen?
Alle reacties Link kopieren
Bi, er gebeurd veel momenteel en door het fijne weekend bij BB merk ik pas wat ik gemist heb in mijn relatie.

Val een beetje in een zwart gat, toen kreeg ik een (inmiddels uitgepraat maar nog wat gevoelig) misverstand met BB en ex is depressief en stuurt sms'jes die je kan opvatten alsof het voor hem niet meer hoeft.



Maar volgende week wel de eerste bezichtiging!
Ja ik zou het wel waarderen denk ik... maar aan de andere kant... wat heeft ze er aan om het te weten? Het brengt alleen maar meer zorgen met zich mee... en het is een volwassen meid (nou ja.. net aan hoor) dus wat kunnen ze doen als ze het weten?
Alle reacties Link kopieren
Bianc, Ik weet het niet, of ik iets zou zeggen. En als ik het zou zeggen, zou ik echt ik echt niet weten wat.

Lastige situatie Bianc..
Alle reacties Link kopieren
tja kan er ook niks aan doen MU. Maar dit weekend weer de nodige kosten, dus salaris is weer zo maar op!



Maar nu ook nog bericht gehad van vrijval van spaarloon, even denken wat ik daar mee ga doen.
Alle reacties Link kopieren
Bi nee daarom. Je kan er helemaal niets mee en dat meisje stopt er heus niet mee omdat ze het weten.

Echt een dilemma!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, Bi. Moeilijke situatie idd. Zou het echt niet weten.
Dat zijn een paar niet-leuke dingen bij elkaar MU, geen wonder dat je je ff niet op en top voelt!



De sms-jes van ex daar kun je weinig mee denk ik, je hebt je - neem ik aan - lang genoeg bezig gehouden met hoe hij zich voelt. Het is nu tijd om aan jezelf te gaan denken, het is niet voor niets je ex. En weet je? Je rot voelen om wat je al die tijd gemist heb kun je misschien omdraaien omdat je er zelf voor gezorgd hebt dat je niet langer dingen gaat missen! Trots zijn op jezelf hoor, er zijn ook mensen die 25 jaar of langer in zo'n relatie blijven hangen.



En volgende week bezichtiging, das heeeel spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Nu nog een paar telefoontjes plegen, want zoek nog een invalkracht.
quote:miss_understood schreef op 25 augustus 2010 @ 19:50:

Bi nee daarom. Je kan er helemaal niets mee en dat meisje stopt er heus niet mee omdat ze het weten.

Echt een dilemma!

Jaaa ik heb niet vaak een dilemma... maar als ik er eentje heb dan is het ook wel een heule echte



Ik wacht het wel af, hopelijk is ze zelf zo verstandig om in te zien dat moeder worden nu eigenlijk echt niet kan en dan lost het dilemma zich vanzelf op!
Alle reacties Link kopieren
Echt lastig hoor Bi.





MU
Alle reacties Link kopieren
Ja heel spannend!

En BB wil sowieso nog wel eens afspreken dus zo verpest heb ik het niet

Maar ik ben wat wantrouwend en nogal onder de indruk van alle aandacht en dat terwijl ik niet verliefd ben.

Ik weet niet zo goed, moet mijn draai nog vinden met BB.

En ex, tja, hij moet er zelf maar uitkomen, ik kan er niets mee.

Alleen erg jammer dat ik er dus alleen voor sta met het huis en alles.
quote:friezinnetje schreef op 25 augustus 2010 @ 19:52:

Nu nog een paar telefoontjes plegen, want zoek nog een invalkracht.

Je hengelt!!



Ik ga je toverstaffen!!
En voelt BB wel wat voor jou of zijn jullie gewoon even elkaars tijdverdrijf in deze periode?



En het huis en alles alleen moeten doen... dat heeft ook zo z'n voordelen denk ik? Je kunt zelf beslissingen nemen en hoeft niet alles tot in den treure te overleggen en over te disccussieren, of zie ik dat verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Huis verkopen en opbrengst naar goed doel kan natuurlijk niet al is het wel een geweldig idee. De eigenaar (moordenaar) heeft gewoon recht op zijn centen natuurlijk. En wellicht kan hij het niet meer betalen en moet de boel op last van de bank verkocht worden.



Bi, lastig dilemma. Weten die ouders waar ze bij inwonen van de drugs? In dat geval zou je denken dat Marie het dus ook weet of zou kunnen weten. En verder, wat is de meerwaarde als je het verteld?
Alle reacties Link kopieren
Wel een grappig woord eigenlijk..

Ik toverstaf, jij toverstaft, wij toverstaffen.
Ik denk niet dat die ouders het weten Buuf... en of Marie het weet dat vraag ik me af. Die woont niet meer thuis dus maakt ze niet dagelijks mee. Ze hebben een periode op zichzelf gewoond en verschrikkelijk veel (dagelijk) gesnoven in die tijd.



En wat de meerwaarde is als ik het vertel? Het enige wat ik kan bedenken is de gezondheid van de baby, maar dan moet de moeder-in-de-dop wel zelf mee willen werken. En ik schat zo in dat ze denkt dat het allemaal wel vanzelf goedkomt.
quote:apppel schreef op 25 augustus 2010 @ 19:57:

Wel een grappig woord eigenlijk..

Ik toverstaf, jij toverstaft, wij toverstaffen.



Wij hebben tovergestaft / wij hebben getoverstaft

*doorhalen wat niet van toepassing is*
Alle reacties Link kopieren
Bi, BB en ik doen gewoon waar we zin in hebben.

Geen relatie, geen exlusiviteit (huh schrijf je dat zo) en we zien wel.

Ik ben niet verliefd, hij ook niet, maar de sex is geweldig en verder klikt het ook goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:00:

[...]





Wij hebben tovergestaft / wij hebben getoverstaft

*doorhalen wat niet van toepassing is*





Denk ik.

Misschien moeten we het aan werBer vragen!
Goed geregeld MU!! Geen gedoe, geen gedonder, gewoon genieten van elkaar..



zo zijn Bianco en ik ook begonnen en nu zijn we 6 jaar getrouwd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo film kijken... even kijken hoe die ook al weer heet
quote:apppel schreef op 25 augustus 2010 @ 20:07:

[...]





Denk ik.

Misschien moeten we het aan werBer vragen!

Daar zat ik ook al aan te denken!!!





Flooor!!! Floorr??? Waar hang je uit??
Alle reacties Link kopieren
Welke film Appel?
Alle reacties Link kopieren
Bordertown op RTL 8

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven