3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
woensdag 25 augustus 2010 om 19:46
Bi, er gebeurd veel momenteel en door het fijne weekend bij BB merk ik pas wat ik gemist heb in mijn relatie.
Val een beetje in een zwart gat, toen kreeg ik een (inmiddels uitgepraat maar nog wat gevoelig) misverstand met BB en ex is depressief en stuurt sms'jes die je kan opvatten alsof het voor hem niet meer hoeft.
Maar volgende week wel de eerste bezichtiging!
Val een beetje in een zwart gat, toen kreeg ik een (inmiddels uitgepraat maar nog wat gevoelig) misverstand met BB en ex is depressief en stuurt sms'jes die je kan opvatten alsof het voor hem niet meer hoeft.
Maar volgende week wel de eerste bezichtiging!
woensdag 25 augustus 2010 om 19:51
Dat zijn een paar niet-leuke dingen bij elkaar MU, geen wonder dat je je ff niet op en top voelt!
De sms-jes van ex daar kun je weinig mee denk ik, je hebt je - neem ik aan - lang genoeg bezig gehouden met hoe hij zich voelt. Het is nu tijd om aan jezelf te gaan denken, het is niet voor niets je ex. En weet je? Je rot voelen om wat je al die tijd gemist heb kun je misschien omdraaien omdat je er zelf voor gezorgd hebt dat je niet langer dingen gaat missen! Trots zijn op jezelf hoor, er zijn ook mensen die 25 jaar of langer in zo'n relatie blijven hangen.
En volgende week bezichtiging, das heeeel spannend!!
De sms-jes van ex daar kun je weinig mee denk ik, je hebt je - neem ik aan - lang genoeg bezig gehouden met hoe hij zich voelt. Het is nu tijd om aan jezelf te gaan denken, het is niet voor niets je ex. En weet je? Je rot voelen om wat je al die tijd gemist heb kun je misschien omdraaien omdat je er zelf voor gezorgd hebt dat je niet langer dingen gaat missen! Trots zijn op jezelf hoor, er zijn ook mensen die 25 jaar of langer in zo'n relatie blijven hangen.
En volgende week bezichtiging, das heeeel spannend!!
woensdag 25 augustus 2010 om 19:53
quote:miss_understood schreef op 25 augustus 2010 @ 19:50:
Bi nee daarom. Je kan er helemaal niets mee en dat meisje stopt er heus niet mee omdat ze het weten.
Echt een dilemma!
Jaaa ik heb niet vaak een dilemma... maar als ik er eentje heb dan is het ook wel een heule echte
Ik wacht het wel af, hopelijk is ze zelf zo verstandig om in te zien dat moeder worden nu eigenlijk echt niet kan en dan lost het dilemma zich vanzelf op!
Bi nee daarom. Je kan er helemaal niets mee en dat meisje stopt er heus niet mee omdat ze het weten.
Echt een dilemma!
Jaaa ik heb niet vaak een dilemma... maar als ik er eentje heb dan is het ook wel een heule echte
Ik wacht het wel af, hopelijk is ze zelf zo verstandig om in te zien dat moeder worden nu eigenlijk echt niet kan en dan lost het dilemma zich vanzelf op!
woensdag 25 augustus 2010 om 19:53
Ja heel spannend!
En BB wil sowieso nog wel eens afspreken dus zo verpest heb ik het niet
Maar ik ben wat wantrouwend en nogal onder de indruk van alle aandacht en dat terwijl ik niet verliefd ben.
Ik weet niet zo goed, moet mijn draai nog vinden met BB.
En ex, tja, hij moet er zelf maar uitkomen, ik kan er niets mee.
Alleen erg jammer dat ik er dus alleen voor sta met het huis en alles.
En BB wil sowieso nog wel eens afspreken dus zo verpest heb ik het niet
Maar ik ben wat wantrouwend en nogal onder de indruk van alle aandacht en dat terwijl ik niet verliefd ben.
Ik weet niet zo goed, moet mijn draai nog vinden met BB.
En ex, tja, hij moet er zelf maar uitkomen, ik kan er niets mee.
Alleen erg jammer dat ik er dus alleen voor sta met het huis en alles.
woensdag 25 augustus 2010 om 19:55
En voelt BB wel wat voor jou of zijn jullie gewoon even elkaars tijdverdrijf in deze periode?
En het huis en alles alleen moeten doen... dat heeft ook zo z'n voordelen denk ik? Je kunt zelf beslissingen nemen en hoeft niet alles tot in den treure te overleggen en over te disccussieren, of zie ik dat verkeerd?
En het huis en alles alleen moeten doen... dat heeft ook zo z'n voordelen denk ik? Je kunt zelf beslissingen nemen en hoeft niet alles tot in den treure te overleggen en over te disccussieren, of zie ik dat verkeerd?
woensdag 25 augustus 2010 om 19:56
Huis verkopen en opbrengst naar goed doel kan natuurlijk niet al is het wel een geweldig idee. De eigenaar (moordenaar) heeft gewoon recht op zijn centen natuurlijk. En wellicht kan hij het niet meer betalen en moet de boel op last van de bank verkocht worden.
Bi, lastig dilemma. Weten die ouders waar ze bij inwonen van de drugs? In dat geval zou je denken dat Marie het dus ook weet of zou kunnen weten. En verder, wat is de meerwaarde als je het verteld?
Bi, lastig dilemma. Weten die ouders waar ze bij inwonen van de drugs? In dat geval zou je denken dat Marie het dus ook weet of zou kunnen weten. En verder, wat is de meerwaarde als je het verteld?
woensdag 25 augustus 2010 om 19:59
Ik denk niet dat die ouders het weten Buuf... en of Marie het weet dat vraag ik me af. Die woont niet meer thuis dus maakt ze niet dagelijks mee. Ze hebben een periode op zichzelf gewoond en verschrikkelijk veel (dagelijk) gesnoven in die tijd.
En wat de meerwaarde is als ik het vertel? Het enige wat ik kan bedenken is de gezondheid van de baby, maar dan moet de moeder-in-de-dop wel zelf mee willen werken. En ik schat zo in dat ze denkt dat het allemaal wel vanzelf goedkomt.
En wat de meerwaarde is als ik het vertel? Het enige wat ik kan bedenken is de gezondheid van de baby, maar dan moet de moeder-in-de-dop wel zelf mee willen werken. En ik schat zo in dat ze denkt dat het allemaal wel vanzelf goedkomt.