3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren




Gravin: hoe gaat het nu met je hoofdpijn?



Sgaapie: lukt het met je behangproject? ik ken het euvel, bij mij ziet het er ook altijd makkelijker/sneller uit dan het is!



Josje: drukke dag heb je gehad, goed bezig! doe mij ook maar een handje m&m's



Apppel: Goed van je dat je jezelf lekker verwend hebt met nieuwe laarzen!



Choco: zijn de poesjes goedgekeurd?



Bi: ik hoop dat je het nog een tijdje vol kunt houden als ondergeschikte, hiervoor was je toch eigen baas?

En je dilemma..... tjee wat moeilijk, zou eigenlijk ook niet weten wat ik zou moeten doen......



Friez: de eerste weken na je vakantie zijn het zwaarst!



Bankje: jij begint wel vroeg zeg met werken..... zou er niet aan moeten denken



MU: heb je geen lege flessen meer? of een verdwaalde dwarsfluit om mee voor de AH te staan met een petje?



Roos: hoe gaat het met je?



AR: je nieuwe ava is echt leuk!



BAM: ik denk/hoop dat je meeleest, je blijt altijd nog een 3000+er! dus:



Floor: heb je nog gebeld naar dat CD opname gebeuren?



Bloem: volgens mij heb je een nieuwe nick, maar ben even vergeten welke....



Ibi:



Freak, Spuka, Hela, Christiane en ............< (vul je naam in als ik je ben vergeten )
Ik moet zo voetbal kijken... Ajax tegen Dynamo Kiev... wel spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel tussen die en een actiefilm op rtl 7
Alle reacties Link kopieren
Die op RTL 8 lijkt me leuker AR.





Pop! Thnx voor de samenvatting!
Haaai Pop... dat is een hele lijst bij elkaar he!!



Het ondergeschiktje zijn bevalt me prima hoor, en ja.. hiervoor was ik 'eigen baas' maar die overgang kost me totaal geen moeite.





Hoe is het met je??
Alle reacties Link kopieren
Dank je Pop. Friez heeft deze voor mij gevonden hoor.

Hoe was jouw dag?
Coming to America komt ook!! Blijft ook leuk
Alle reacties Link kopieren
Pop!

Nee helemaal niets meer



Bi, dat was ook de insteek, we zien wel.

Trouwen? Haha dat denk ik niet
Alle reacties Link kopieren
Ben lekker wezen bowlen en naar de mac geweest met grote pop! ze heeft er van genoten! even lekker alle aandacht voor haar alleen, dat schiet er wel eens bij in met ukkepop.....



(heb wel mijn rug verdraaid met bowlen........ maar ma ma ma ma met haar p-p-p-pokerface heeft wel het potje afgemaakt....en verloren)
Alle reacties Link kopieren
Ik verhuis naar de bank zonder laptop maar met foon voor de reclameblokken.



Tot zo!
Alle reacties Link kopieren
Pop, au! Gaat het wel beter nu?

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, gaat al stukken beter MU! mits ik niks til of buk.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:10:

Ik moet zo voetbal kijken... Ajax tegen Dynamo Kiev... wel spannend!!Volgende week vrijdag komt er een leuke wedstrijd
Alle reacties Link kopieren
Pop
quote:Christiane04 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:18:

[...]





Volgende week vrijdag komt er een leuke wedstrijd

ow jee.... ik durf het bijna niet te vragen... maar welke??



Pop AUW
Alle reacties Link kopieren
pff, nog niemand gevonden!



Iemand van jullie die volgende week zaterdag niks te doen heeft??
Alle reacties Link kopieren
Friez, overdag heb ik tijd maar 's avonds niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 20:20:

[...]



ow jee.... ik durf het bijna niet te vragen... maar welke??



Pop AUW



Onze ooster- tegen onze zuiderburen.



Hoe is het hier verder?

Ben eerlijk gezegd een beetje te moe in mijn eierdop om alles terug te lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 25 augustus 2010 @ 20:21:

pff, nog niemand gevonden!



Iemand van jullie die volgende week zaterdag niks te doen heeft??Graaf moet werken dus wat gaan we doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 25 augustus 2010 @ 20:21:

pff, nog niemand gevonden!



Iemand van jullie die volgende week zaterdag niks te doen heeft??Hier trap ik dus niet in he...... hengelaar!
Alle reacties Link kopieren
MU van 16 tot 20 uur ongeveer
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek nog iemand die in sportkantine wil staan. Ik ben verhinderd want heb een BBQ!
Alle reacties Link kopieren
Heb om 8 uur een feest vlakbij Groningen maar zou kunnen?

Wat hoe en waar?
Duitsland tegen Belgie Chris??? Of een Duitse club tegen een Belgische?
Alle reacties Link kopieren
hey Pop, klinkt als een leuke middag, alleen rug is minder



vandaag veel gedoe bij therapie, nogal veel rumoer in de groep
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven