3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
woensdag 25 augustus 2010 om 20:10
Gravin: hoe gaat het nu met je hoofdpijn?
Sgaapie: lukt het met je behangproject? ik ken het euvel, bij mij ziet het er ook altijd makkelijker/sneller uit dan het is!
Josje: drukke dag heb je gehad, goed bezig! doe mij ook maar een handje m&m's
Apppel: Goed van je dat je jezelf lekker verwend hebt met nieuwe laarzen!
Choco: zijn de poesjes goedgekeurd?
Bi: ik hoop dat je het nog een tijdje vol kunt houden als ondergeschikte, hiervoor was je toch eigen baas?
En je dilemma..... tjee wat moeilijk, zou eigenlijk ook niet weten wat ik zou moeten doen......
Friez: de eerste weken na je vakantie zijn het zwaarst!
Bankje: jij begint wel vroeg zeg met werken..... zou er niet aan moeten denken
MU: heb je geen lege flessen meer? of een verdwaalde dwarsfluit om mee voor de AH te staan met een petje?
Roos: hoe gaat het met je?
AR: je nieuwe ava is echt leuk!
BAM: ik denk/hoop dat je meeleest, je blijt altijd nog een 3000+er! dus:
Floor: heb je nog gebeld naar dat CD opname gebeuren?
Bloem: volgens mij heb je een nieuwe nick, maar ben even vergeten welke....
Ibi:
Freak, Spuka, Hela, Christiane en ............< (vul je naam in als ik je ben vergeten )
woensdag 25 augustus 2010 om 20:15
Ben lekker wezen bowlen en naar de mac geweest met grote pop! ze heeft er van genoten! even lekker alle aandacht voor haar alleen, dat schiet er wel eens bij in met ukkepop.....
(heb wel mijn rug verdraaid met bowlen........ maar ma ma ma ma met haar p-p-p-pokerface heeft wel het potje afgemaakt....en verloren)
(heb wel mijn rug verdraaid met bowlen........ maar ma ma ma ma met haar p-p-p-pokerface heeft wel het potje afgemaakt....en verloren)
woensdag 25 augustus 2010 om 20:22