3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Truste Chris



Friezzzz gek mens!!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht zo ook voor ik met therapie startte chris..

nu niet meer. ben heel blij dat ik destijds de stap heb genomen!

je bent juist dapper als je voor therapie en dus voor jezelf kiest
En waar ga je heen Moos? Klinkt goed in elk geval!!
Alle reacties Link kopieren
Bi, waar jij het ook zo heerlijk had. Egypte, voor de 3e keer. Wel steeds andere plaats.
Alle reacties Link kopieren
alweer reclame! srtomme commerciële zenders!
Oh heerlijk Moos!! Zalig!! Naar welke plaats ga je en in welke ben je al geweest?
Alle reacties Link kopieren
Appel, dat vind ik ook. Dapper ben je dat je je problemen onderkent en er ook daadwerkelijk wat aan gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik Hurghada en Taba geweest. Ga nu naar Dahab.
Alle reacties Link kopieren
ow. film begint weer!
quote:apppel schreef op 25 augustus 2010 @ 21:23:

alweer reclame! srtomme commerciële zenders!Goh... is het zo erg om even bij ons langs te komen??
Alle reacties Link kopieren
Man is van de snorkel en duik en zoekt daar de bestemming op uit.
Alle reacties Link kopieren
He Mocy, dat klinkt goed. Alleen moeten wij je dan missen volgende week??
Alle reacties Link kopieren
Bianca40, 4 seconden geleden

quote:

apppel schreef op 25 augustus 2010 @ 21:23:

alweer reclame! srtomme commerciële zenders!

Goh... is het zo erg om even bij ons langs te komen??





nee hoor lieverd
Lekker hoor Moos.. 't is dat ik het je onwijs gun, anders was ik echt jaloers hoor!



Wij willen eigenlijk in oktober weer, maar ik denk dat het financieel gezien niet verstandig is, dus daar gaan we nog even ruzie over maken. Ik vind dat we niet kunnen.. Bianco vindt van wel.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat vind ik wel HEEL jammer Friez.
Alle reacties Link kopieren
Nou Bi, goed kijken en pas laat boeken. Scheelde bij ons echt honderden euri.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 25 augustus 2010 @ 21:26:

Ja, dat vind ik wel HEEL jammer Friez.Ik ook!
Ja maar als wij gaan moeten we in de herfstvakantie want dan willen we met de kinderen + grote zwarte schoonzoon



Maar we kijken tegen die tijd wel... voorlopig boeken we nog niks!!
AUW GODVER!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 25 augustus 2010 @ 21:27:

[...]





Ik ook!ik ook!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Pffff Ajax scoort en Bianco begint te schreeuwen en te springen en trok aan mn paardenstaart!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:28:

AUW GODVER!!!isser?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:28:

[...]



isser? quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:28:

Pffff Ajax scoort en Bianco begint te schreeuwen en te springen en trok aan mn paardenstaart!!
Alle reacties Link kopieren
Bi, via vakantie vielingen? Heb er geen ervaring mee, maar staat nu bv Egypte, all-incl 8 dagen voor 480 euries
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:28:

Pffff Ajax scoort en Bianco begint te schreeuwen en te springen en trok aan mn paardenstaart!! Moet man niet bij mij flikken... dan heeft hij die staart in zijn hand en ik heb geen gelegenheid meer naar de kapper te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven