3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
woensdag 25 augustus 2010 om 21:09
meissies.
Chris waarom zou je een loser zijn als je psych. hulp vraagt of krijgt? Als je iets lichamelijks mankeert ga te toch ook naar de dokter of het ziekenhuis.
En dat van pittig karakter bij je zus en '''probleem''Chris, dat vind ik echt lullig voor je en zeer onterecht.
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer dat naast je neer te leggen.
Chris waarom zou je een loser zijn als je psych. hulp vraagt of krijgt? Als je iets lichamelijks mankeert ga te toch ook naar de dokter of het ziekenhuis.
En dat van pittig karakter bij je zus en '''probleem''Chris, dat vind ik echt lullig voor je en zeer onterecht.
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer dat naast je neer te leggen.
woensdag 25 augustus 2010 om 21:11
quote:friezinnetje schreef op 25 augustus 2010 @ 21:08:
Nou Bi, jij een gemiddelde Nederlander??
Ooooo jawel!!
Want:
- ik neem pindakaas mee op vakantie;
- ik spaar airmiles;
- ik klaag bij warm weer;
- ik klaag bij mooi weer;
- ik eet broodjes kaas en kroketten (niet tegelijk);
- ik rij net zo lang met mn reserve-tank tot de benzine weer een cent gezakt is;
genoeg overtuigd?
Nou Bi, jij een gemiddelde Nederlander??
Ooooo jawel!!
Want:
- ik neem pindakaas mee op vakantie;
- ik spaar airmiles;
- ik klaag bij warm weer;
- ik klaag bij mooi weer;
- ik eet broodjes kaas en kroketten (niet tegelijk);
- ik rij net zo lang met mn reserve-tank tot de benzine weer een cent gezakt is;
genoeg overtuigd?
woensdag 25 augustus 2010 om 21:14
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:11:
[...]
Ooooo jawel!!
Want:
- ik neem pindakaas mee op vakantie; Maar ook aardappelen?
- ik spaar airmiles; Maar gebruik je ze ook?
- ik klaag bij warm weer; Maar ook bij koud weer?
- ik klaag bij mooi weer; Maar ook bij regen?
- ik eet broodjes kaas en kroketten (niet tegelijk); Maar ook in Spanje bij Friet van Piet?
- ik rij net zo lang met mn reserve-tank tot de benzine weer een cent gezakt is; Dat is gewoon dom!
genoeg overtuigd?
[...]
Ooooo jawel!!
Want:
- ik neem pindakaas mee op vakantie; Maar ook aardappelen?
- ik spaar airmiles; Maar gebruik je ze ook?
- ik klaag bij warm weer; Maar ook bij koud weer?
- ik klaag bij mooi weer; Maar ook bij regen?
- ik eet broodjes kaas en kroketten (niet tegelijk); Maar ook in Spanje bij Friet van Piet?
- ik rij net zo lang met mn reserve-tank tot de benzine weer een cent gezakt is; Dat is gewoon dom!
genoeg overtuigd?