3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:41
even mee voor de vakantie van Moos. lekker meid!
En Ex en Mini zijn net weg.. pfff ben blij dat ex en ik weer gewoon normaal gezellig kunnen doen en overal rustig over kunnen praten... we gaan eindelijk ook weer een afspraak maken omdat we de regeling nu op papier hebben ( voor ons beiden dan) maar de Mediator moet er nog even eeen convenant van maken.... en we zijn precies een jaar verder
MU.. geef die ex even de stofzuiger door.. is hij nu helemaal betoeterd
vrijdag 27 augustus 2010 om 20:05
quote:mocy schreef op 27 augustus 2010 @ 20:00:
Freak, zijn die films van Millennium het aankijken waard? Net zo goed als de boeken?Ik ben niet Freak, maar heb hier wel een mening over. De boeken zijn wat mij betreft beter dan de films. En wat films betreft vind ik deel 1 het beste, deel 3 daarna. Deel 2 vond ik niet zo.
Freak, zijn die films van Millennium het aankijken waard? Net zo goed als de boeken?Ik ben niet Freak, maar heb hier wel een mening over. De boeken zijn wat mij betreft beter dan de films. En wat films betreft vind ik deel 1 het beste, deel 3 daarna. Deel 2 vond ik niet zo.