3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
Ja, ik nok ook even (misschien tijdelijk) af. Even wat nuttigs doen.
quote:Christiane04 schreef op 27 augustus 2010 @ 20:25:

D'r is weer een topic over Laura Dekker. Ik ben geloof ik de enige op dit forum die het haar niet misgunt die reis. Ben eigenlijk wel jaloers op dat grietje. Had ik ook wel gewild. De guts om te gaan voor wat mijn passie heeft.Ik had het er met mn broer over en hij denkt er precies hetzelfde over! Als ze niet zo vreselijk de publiciteit had opgezocht had ik hetzelfde gedacht... maar ik vind het nu gewoon een vreselijk verwend nest.
quote:mocy schreef op 27 augustus 2010 @ 20:25:

Poneer zelf dan een leuke stelling Bi.Ik weet geen stelling.... heb niet zo veel inspiratie. Weten jullie wat?
quote:Bianca40 schreef op 27 augustus 2010 @ 20:33:

[...]

Ik had het er met mn broer over en hij denkt er precies hetzelfde over! Als ze niet zo vreselijk de publiciteit had opgezocht had ik hetzelfde gedacht... maar ik vind het nu gewoon een vreselijk verwend nest.Ik vind haar niet zozeer verwend, als wel een beetje arrogant. Maar mijn gevoel van 'you go, girl' overheerst.
quote:Bianca40 schreef op 27 augustus 2010 @ 20:34:

[...]

Ik weet geen stelling.... heb niet zo veel inspiratie. Weten jullie wat?Nee, ben beetje suf vandaag.
quote:Christiane04 schreef op 27 augustus 2010 @ 20:35:

[...]

Ik vind haar niet zozeer verwend, als wel een beetje arrogant. Maar mijn gevoel van 'you go, girl' overheerst.

Ik ben benieuwd of ze het redt... ik hoop het wel natuurlijk, maar het zal knap afzien worden!

Ben weer even aan het hoppen
En ik ga nu echt afnokken. Misschien tot later.
eensch met Bianc, ik vind het ook een vreselijk kind, maar het is wel knap wat ze wil doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tot laterrrr Chris

Haaaai Friezzz

Haaaai Roos

Ik heb een Hart van Nederland verhaal gedaan
Bianc
Ik ben even aan het rondhoppen hoor Roos... ik heb zin in wat actie
Bi en Roos!
Hallooooo, alles bijgelezen
Bi, gedraag je hè. Niet rellen hoor!
Haai Jos!
Haai Fries
Kzit even op google te kijken. Anton Geesink schijnt overleden de zijn
Ja ik las het net Josje... ik heb m nog onder mn ctrl C, komt ie:

Anton Geesink overleden

Anthonius Johannes (Anton) Geesink (Utrecht, 6 april 1934) was een Nederlandse voormalige wereldkampioen judo en lid van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). De 1,98 m lange en 120 kilo zware Geesink wist in 1961 als eerste niet-Japanner de wereldtitel te behalen in de klasse alle categorieën. In 1965 deed hij dit opnieuw in Rio de Janeiro, dit keer in het zwaargewicht. In 1964 won Anton Geesink ook tijdens de Olympische Spelen in Tokio goud in alle categorieën.

Judo stond toen voor het eerst op het programma als demonstratiesport en tot ontzetting van het thuispubliek versloeg hij in de finale hun favoriet Akio Kaminaga. Geesink heeft een recordaantal van 21 Europese judotitels, maar werd in 1957, 1958, en 1959 ook nog Nederlands kampioen Grieks-Romeins worstelen. Hij werd tevens vier keer verkozen tot Sportman van het jaar.

Johan Derksen maakte het overlijden van Geesink bekend in Voetbal International dat uitgezonden wordt op RTL7.
quote:josje37 schreef op 27 augustus 2010 @ 20:52:

Bi, gedraag je hè. Niet rellen hoor!Ik zou wel willen maar er valt werkelijk niks te rellen!!
Vond het altijd wel een bijzondere man, moet ik zeggen
daar schrik ik toch wel van dat ie dood is
Ja ik ook Josje... en ik dacht echt dat ie nog steeds een jaar of 60 was!
En die Ton van Duinhoven? Was dat nou de vader van Tita-Tovenaar?
Maar ik ga jullie weer verlaten voor vanavond (niet huilen hoor! ), ik ga nog even bankhangen, moet even weer wat energie opdoen en als ik hier blijf hangen komt dat niet goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven