3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!



anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
2300 graaf
Alle reacties Link kopieren
Truste IBI
Alle reacties Link kopieren
2300 Gravin
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Ibi!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er nu nog 11 en dan 18000
nou is dat niet helemaal mogelijk pop want mijn nichtje is al het allerliefste en mooiste meisje van de hele wereld maar denk idd. wel dat een verjaardag je toch weer anders laat kijken naar je kind.

Heb dat ook met mijn neefje die dinsdag alweer 8!!! word.
Alle reacties Link kopieren
En dat in iets meer dan een jaar, is gemiddeld:

45 postings per dag!
Alle reacties Link kopieren
Jij ook al zoveel Friez!



Hoe lang ben gij hier op het forum eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Een jaartje pas omg oeps.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:30:

En dat in iets meer dan een jaar, is gemiddeld:

45 postings per dag! zie, dan valt het van mij nog best mee!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 10 september 2010 @ 22:30:

Een jaartje pas omg oeps.vorig jaar in augustus begonnen.
ik weet nog zo dat hij op zijn eerste verjaardag zijn kaarsje van de taart uit deed met zijn vingers even verbaasd keek om vervolgens te gaan huilen.

En zijn tweede verjaardag was er een clown gemaakt van ballonnen en die vond die een beetje eng.

En zijn derde verjaardag enz enz.
Alle reacties Link kopieren
Aj Friez! das echt veul!
Alle reacties Link kopieren
Holy fuck. Ik heb me net aangemeld bij Facebook. Wordt er aangegeven 'mensen die jij mogelijk kent'. En daar staan inderdaad een paar bekenden op. Mensen van vroeger. Maar ook mensen van ver overzee. Hoe weet facebook dat ik hen ken.....

Alle reacties Link kopieren
Djiezz Roos, Bi en Friez hebben jullie geen leven ofsow?
ow netjes ik kom uit op 25 per dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Christiane04 schreef op 10 september 2010 @ 22:32:

Holy fuck. Ik heb me net aangemeld bij Facebook. Wordt er aangegeven 'mensen die jij mogelijk kent'. En daar staan inderdaad een paar bekenden op. Mensen van vroeger. Maar ook mensen van ver overzee. Hoe weet facebook dat ik hen ken.....

Ik denk dat die mensen ooit naar je hebben gezocht op Facebook?
Alle reacties Link kopieren
O ja Ibi, dat heb ik nu ook heel erg, haar geboorte, haar eerste jaar, haar tweede jaar maar ook de lange weg om haar te krijgen komt ook weer naar boven
das vaag chris. Geen idee hoe hun dat weten. Zelfde school ingevuld wellicht?
Alle reacties Link kopieren
Zal ik eens gaan proberen hoe koud het buiten is op blote voeten en in t-shirt en ouwelullenpyjamabroek?
Alle reacties Link kopieren
Hmm geloof dat ik het toch fout heb. Ben even aan het zoeken geweest en vind ook al een posting van 19 januari 2009 terug
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 22:33:

[...]

Ik denk dat die mensen ooit naar je hebben gezocht op Facebook?O, dat vind ik dan wel weer leuk. Van sommigen dan. Er zit 1 potentiele stalkert tussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 september 2010 @ 22:33:

das vaag chris. Geen idee hoe hun dat weten. Zelfde school ingevuld wellicht?



Nou, dat lijkt me niet met een paar Amerikanen, Engelsen en Australiers.

Alle reacties Link kopieren
Das wel koud BAM
Alle reacties Link kopieren
Pop ik heb dat altijd de avond voor een verjaardag, dan ben ik zo huilie dat ik er zelf gek van word.

En heel 3000 ook geloof ik want ik spui dan alles hier tot de laatste drup zowel qua traan als qua alcohol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven