3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 10 september 2010 om 22:56
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:54:
Willen alle Boerderettes even de OP bekijken!Prima heur. Ik heb geen boerderie namelijk. Ik run een groot agrarisch bedrijf. Van bijzondere bomen MET vruchten tot zeer zeldzame dieren. Ik heb een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark. Dat kun je niet eens vergelijken met een boerderie.
Willen alle Boerderettes even de OP bekijken!Prima heur. Ik heb geen boerderie namelijk. Ik run een groot agrarisch bedrijf. Van bijzondere bomen MET vruchten tot zeer zeldzame dieren. Ik heb een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark. Dat kun je niet eens vergelijken met een boerderie.
vrijdag 10 september 2010 om 23:00
quote:Gravinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:56:
[...]
Prima heur. Ik heb geen boerderie namelijk. Ik run een groot agrarisch bedrijf. Van bijzondere bomen MET vruchten tot zeer zeldzame dieren. Ik heb een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark. Dat kun je niet eens vergelijken met een boerderie.
Moet je nu nog eens lezen!
[...]
Prima heur. Ik heb geen boerderie namelijk. Ik run een groot agrarisch bedrijf. Van bijzondere bomen MET vruchten tot zeer zeldzame dieren. Ik heb een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark. Dat kun je niet eens vergelijken met een boerderie.
Moet je nu nog eens lezen!
vrijdag 10 september 2010 om 23:01
Nog even Friezzz... mag het nog even???
Wat jullie nu moeten doen Chris en Pop:
- 5 verschillende gewassen zaaien
- boeketten bloemen pakken, geef maar een seintje als jullie op de facebook pagina zijn om ze te pakken, dan zet ik er een paar op voor jullie
- en verder zoveel mogelijk dingen van de startpagina afpakken.. het liefst veel eieren!!
Dan schiet je in het begin heel snel in je levels omhoog!
Wat jullie nu moeten doen Chris en Pop:
- 5 verschillende gewassen zaaien
- boeketten bloemen pakken, geef maar een seintje als jullie op de facebook pagina zijn om ze te pakken, dan zet ik er een paar op voor jullie
- en verder zoveel mogelijk dingen van de startpagina afpakken.. het liefst veel eieren!!
Dan schiet je in het begin heel snel in je levels omhoog!
vrijdag 10 september 2010 om 23:02
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 23:01:
Nog even Friezzz... mag het nog even???
Wat jullie nu moeten doen Chris en Pop:
- 5 verschillende gewassen zaaien
- boeketten bloemen pakken, geef maar een seintje als jullie op de facebook pagina zijn om ze te pakken, dan zet ik er een paar op voor jullie
- en verder zoveel mogelijk dingen van de startpagina afpakken.. het liefst veel eieren!!
Dan schiet je in het begin heel snel in je levels omhoog!
Nog even Friezzz... mag het nog even???
Wat jullie nu moeten doen Chris en Pop:
- 5 verschillende gewassen zaaien
- boeketten bloemen pakken, geef maar een seintje als jullie op de facebook pagina zijn om ze te pakken, dan zet ik er een paar op voor jullie
- en verder zoveel mogelijk dingen van de startpagina afpakken.. het liefst veel eieren!!
Dan schiet je in het begin heel snel in je levels omhoog!
vrijdag 10 september 2010 om 23:08
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 21:58:
Deel 65,..... en we gaan nog niet met de pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info! Behalve van Friezzz
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
- trilvingeren mag niet!
- praten over de boerderie mag ook nie! En de hereboeren met een groot agrarisch bedrijf met bijzondere bomen MET vruchten en zeer zeldzame dieren en een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark ook niet!
[afbeelding]
Deel 65,..... en we gaan nog niet met de pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info! Behalve van Friezzz
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
- trilvingeren mag niet!
- praten over de boerderie mag ook nie! En de hereboeren met een groot agrarisch bedrijf met bijzondere bomen MET vruchten en zeer zeldzame dieren en een wijnstokerij, een ondergrondse bunker en een zeer royaal wagenpark ook niet!
[afbeelding]
vrijdag 10 september 2010 om 23:10
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 23:01:
Nog even Friezzz... mag het nog even???
Wat jullie nu moeten doen Chris en Pop:
- 5 verschillende gewassen zaaien
- boeketten bloemen pakken, geef maar een seintje als jullie op de facebook pagina zijn om ze te pakken, dan zet ik er een paar op voor jullie
- en verder zoveel mogelijk dingen van de startpagina afpakken.. het liefst veel eieren!!
Dan schiet je in het begin heel snel in je levels omhoog!Guttegut. Ik snap er nu al helemaal niets meer van. Waar kan ik die eieren en die bloemen vinden?
Nog even Friezzz... mag het nog even???
Wat jullie nu moeten doen Chris en Pop:
- 5 verschillende gewassen zaaien
- boeketten bloemen pakken, geef maar een seintje als jullie op de facebook pagina zijn om ze te pakken, dan zet ik er een paar op voor jullie
- en verder zoveel mogelijk dingen van de startpagina afpakken.. het liefst veel eieren!!
Dan schiet je in het begin heel snel in je levels omhoog!Guttegut. Ik snap er nu al helemaal niets meer van. Waar kan ik die eieren en die bloemen vinden?