3000 + deel 65

10-09-2010 21:58 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.



Dus iedereen van harte welkom!



Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!



- we kwoten nooit persoonlijke info!

- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!



anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
neh die kans is dan wat klein chris. Maarre ik ga nog ff topichoppen en dan hoop ik snel in slaap te vallen.
Alle reacties Link kopieren
En spuien dan niet letterlijk he?

Na al die braaktopics hier van vanavond....
Alle reacties Link kopieren
hmm even opnieuw gerekend en dan kom ik op 27 postings per dag. Klinkt een stuk beter!
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 10 september 2010 @ 22:35:

Das wel koud BAMDas zekers koud maar de GGD die me verplicht buiten te staan wil geen overdekt terras met verwarming vergoeden
Alle reacties Link kopieren
Nog 6
Alle reacties Link kopieren
nog 5
Alle reacties Link kopieren
nog 4
Alle reacties Link kopieren
2300 postings is toch heel bescheiden.



Ik kan zo het hele verhaal van het zwanger worden, zwanger zijn en de bevalling oplepelen. Alsof het gisteren was.



Maar ik zal jullie verder laten genieten van jullie kindjes en nevens en nichtjes. *ik hoef niet te vertellen dat het allermooiste en allerliefste meisjes van het hele universum door mij is gebaard*
Alle reacties Link kopieren
en nu nog 3
Alle reacties Link kopieren
twee
Alle reacties Link kopieren
één
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 september 2010 @ 22:31:

ik weet nog zo dat hij op zijn eerste verjaardag zijn kaarsje van de taart uit deed met zijn vingers even verbaasd keek om vervolgens te gaan huilen.

En zijn tweede verjaardag was er een clown gemaakt van ballonnen en die vond die een beetje eng.

En zijn derde verjaardag enz enz.

Dat deed mijn puber ook op zn eerste verjaardag!! En gelijk een joekel van een blaar op zn wijsvinger... en janken!!



En vanavond had ie een joekel van een bloedblaar onder zn grote teen, van het gymen op blote voeten op school. Ze zouden buiten gymen dus iedereen had zn buitenschoenen aan... gingen ze ineens binnen gymen dus iedereen op blote voeten.

Ik heb dus lekker blaar geprikt vanavond.. heerlijke hobby vind ik dat!
Alle reacties Link kopieren
18.000!



Alle reacties Link kopieren
Ik vind eigenlijk dat de smiley beter past forumverslaafde Friez.

Niks om trots op te zijn
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 22:39:

18.000!



Gefeliciflapsteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 september 2010 @ 22:36:

neh die kans is dan wat klein chris. Maarre ik ga nog ff topichoppen en dan hoop ik snel in slaap te vallen.



Weltrusten IBI!



Voor de boerderijmensen: hoe kan ik (jasmijn) jullie toevoegen. Ik snap de ballen er nog niet van. Al heb ik wel al wat doperwtjes gezaaid.
Alle reacties Link kopieren
Bam ik rook gewoon binnen hoor in de weekenden.

Ook al mag dat niet, ik heb altijd iets open staan en zo een philipsding voor de lucht in huis gezond te houden, ook voor mijn eigen kinderen.

Ik rook niet veel trouwens, hooguit 3 sigaretten op een avond en dan gaat de hele nacht dat ding aan.
Alle reacties Link kopieren
Chris... kan het zijn dat ik een vriendschapsverzoek van je heb op facebook? Weet je zeker dat je daar met je eigen naam gaat willen staan?
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit trouwens raar om thuis zo laat nog op LM te wachten....nog niet eerder gebeurd omdat we weekends altijd daar zijn en de enige keren dat ie tot laat moest werken waren in de vakantie en waren we dus ook daar.



Het voelt wel vertrouwd ouderwets om weer op mn bank te hangen met het lappie maar ook wel raar.



Hoe snel kan je aan dingen gewend raken en andere dingen ontwennen...
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 10 september 2010 @ 22:35:

Pop ik heb dat altijd de avond voor een verjaardag, dan ben ik zo huilie dat ik er zelf gek van word.

En heel 3000 ook geloof ik want ik spui dan alles hier tot de laatste drup zowel qua traan als qua alcohol Ja maar, het duurt nog een maand!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk toch BAM!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:43:

Chris... kan het zijn dat ik een vriendschapsverzoek van je heb op facebook? Weet je zeker dat je daar met je eigen naam gaat willen staan?



Ik weet niet of ik al een vriendschapsverzoek heb gedaan. Heb je wel proberen op te zoeken. Dat lukte niet.

Jasmijn is overigens niet mijn echte naam. Christiane wel. Jasmijn is mijn schuilnaam om mijn potentiele stalkert te ontlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:43:

Chris... kan het zijn dat ik een vriendschapsverzoek van je heb op facebook? Weet je zeker dat je daar met je eigen naam gaat willen staan?



Ik weet niet of ik al een vriendschapsverzoek heb gedaan. Heb je wel proberen op te zoeken. Dat lukte niet.

Jasmijn is overigens niet mijn echte naam. Christiane wel. Jasmijn is mijn schuilnaam om mijn potentiele stalkert te ontlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 10 september 2010 @ 22:43:

Chris... kan het zijn dat ik een vriendschapsverzoek van je heb op facebook? Weet je zeker dat je daar met je eigen naam gaat willen staan?Dat ben ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven