3000+ deel 66
dinsdag 21 september 2010 om 22:49
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 21 september 2010 @ 22:47:
Ik heb verschrikkerlijk zin om even ergens zwaar te rellen, maar wil geen topic verpesten.
Hmmm hoe ga ik dat aanpakken.
1 topic over wilders openen
2 topic openen over knuffels maken van nogal aparte symbolen
3 topic openen over forummer
4 met alter ego topic openen en daar een nick voor aanmaken die direct te vinden is op hyves
Deze liever niet. Ik wil op tijd naar bed vanavond.
5 naar libelle gaan...
te veel opties te veel keuzes
toch maar een zen tuintje dan
Ik heb verschrikkerlijk zin om even ergens zwaar te rellen, maar wil geen topic verpesten.
Hmmm hoe ga ik dat aanpakken.
1 topic over wilders openen
2 topic openen over knuffels maken van nogal aparte symbolen
3 topic openen over forummer
4 met alter ego topic openen en daar een nick voor aanmaken die direct te vinden is op hyves
Deze liever niet. Ik wil op tijd naar bed vanavond.
5 naar libelle gaan...
te veel opties te veel keuzes
toch maar een zen tuintje dan
dinsdag 21 september 2010 om 23:10
Pop, hoe maak je een afspraak met iemand die 'druk druk druk' is: Vragen of die persoon tijd wil maken om even met elkaar om tafel te gaan zitten.
Om te weten of het nog goed zit, zul je een arm uit moeten steken, (aan)bellen en vragen om om tafel te gaan zitten. Aanspreken en uitspreken. Zeggen dat je haar mist. En dan nog hoor... Vriendschappen gaan soms ook over, omdat levens uit elkaar leven. Geen kwaaiigheid, geen opzet, maar het leven. En soms kom je elkaar dan weer tegen, zoals jij nu met je jeugdvriendin, en kun je weer een draad oppakken. Niet DE draad zoals hij vroeger was, want jullie zijn veranderd, maar wel een draad, omdat er iets is waarin jullie elkaar weer herkennen.
Afscheid nemen van een vriendschap is lastig, een rouwproces.
Om te weten of het nog goed zit, zul je een arm uit moeten steken, (aan)bellen en vragen om om tafel te gaan zitten. Aanspreken en uitspreken. Zeggen dat je haar mist. En dan nog hoor... Vriendschappen gaan soms ook over, omdat levens uit elkaar leven. Geen kwaaiigheid, geen opzet, maar het leven. En soms kom je elkaar dan weer tegen, zoals jij nu met je jeugdvriendin, en kun je weer een draad oppakken. Niet DE draad zoals hij vroeger was, want jullie zijn veranderd, maar wel een draad, omdat er iets is waarin jullie elkaar weer herkennen.
Afscheid nemen van een vriendschap is lastig, een rouwproces.