3000+ deel 66
woensdag 22 september 2010 om 08:43
quote:egelviva schreef op 21 september 2010 @ 21:43:
@BAM, de struisvogel heb ik aan mijn moeder gegeven, ze wil hem niet meer afstaan.
Jij kunt zonder hoor, je bent meer dan je zelf denkt!
Dat hoor ik vaker en probeer erachter te komen of dat waar is (therapie, jaja eindelijk) maar ben zo bang dat dit het is en dat ik een ieder die verwachtingen van me heeft ga teleurstellen, misschien is dit het wel en zit er gewoon echt niet meer in.
Het is iig heel, heel moeilijk om het er uit te krijgen.
En, dat is het lastigste, als ik dan erachter ben wie ik werkelijk ben....mag ik mezelf dan wel?
Ben bang om te therapieën
Zo, heftige binnenkomer maar goeiemorgen allemaal op deze mooie zonnige en warme dag!
@BAM, de struisvogel heb ik aan mijn moeder gegeven, ze wil hem niet meer afstaan.
Jij kunt zonder hoor, je bent meer dan je zelf denkt!
Dat hoor ik vaker en probeer erachter te komen of dat waar is (therapie, jaja eindelijk) maar ben zo bang dat dit het is en dat ik een ieder die verwachtingen van me heeft ga teleurstellen, misschien is dit het wel en zit er gewoon echt niet meer in.
Het is iig heel, heel moeilijk om het er uit te krijgen.
En, dat is het lastigste, als ik dan erachter ben wie ik werkelijk ben....mag ik mezelf dan wel?
Ben bang om te therapieën
Zo, heftige binnenkomer maar goeiemorgen allemaal op deze mooie zonnige en warme dag!
woensdag 22 september 2010 om 08:49
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 september 2010 @ 08:46:
Och Bam, als dit het is vind ik je ook 'best' leuk hoor!
Leg de lat toch niet zo hoog voor jezelf wijffie.
Wel stoer dat je in therapie gaat!
Dankje maar jij bent ook gauw tevreden he?
Stoer? Ach ja, ik doe het wel veilig vanachter mijn lappie hoor, lang leve online psychologen!
Ik ga nu even therapeutisch poetsen want heb vanmiddag controle van mijn electriciteit hiero en het is een bende in huis! (what's new?)
Och Bam, als dit het is vind ik je ook 'best' leuk hoor!
Leg de lat toch niet zo hoog voor jezelf wijffie.
Wel stoer dat je in therapie gaat!
Dankje maar jij bent ook gauw tevreden he?
Stoer? Ach ja, ik doe het wel veilig vanachter mijn lappie hoor, lang leve online psychologen!
Ik ga nu even therapeutisch poetsen want heb vanmiddag controle van mijn electriciteit hiero en het is een bende in huis! (what's new?)
woensdag 22 september 2010 om 09:11
Quote BAM: en dat ik een ieder die verwachtingen van me heeft ga teleurstellen
Lieve BAM, dan moeten óf die mensen hun verwachtingen bijstellen óf accepteren dat je bent zoals je bent (en dankzij therapie word je een verbeterde versie van jezelf, trots dat je dan bent!)
Over therapie gesproken, gotta run!
Lieve BAM, dan moeten óf die mensen hun verwachtingen bijstellen óf accepteren dat je bent zoals je bent (en dankzij therapie word je een verbeterde versie van jezelf, trots dat je dan bent!)
Over therapie gesproken, gotta run!
woensdag 22 september 2010 om 09:29
[quote]BadAss schreef op 22 september 2010 @ 08:43:
[...]
maar ben zo bang dat dit het is en dat ik een ieder die verwachtingen van me heeft ga teleurstellen,
Dat is dan het probleem van iedereen met zijn verwachtingen, als jij tevreden bent met wie je bent past de rest van de Wereld zich daar maar naar aan hoor.
misschien is dit het wel en zit er gewoon echt niet meer in.
Nou daar is anders in mijn visie helemaal nix mis mee....!!!!!!!!!!!!!!!
[...]
maar ben zo bang dat dit het is en dat ik een ieder die verwachtingen van me heeft ga teleurstellen,
Dat is dan het probleem van iedereen met zijn verwachtingen, als jij tevreden bent met wie je bent past de rest van de Wereld zich daar maar naar aan hoor.
misschien is dit het wel en zit er gewoon echt niet meer in.
Nou daar is anders in mijn visie helemaal nix mis mee....!!!!!!!!!!!!!!!
woensdag 22 september 2010 om 09:55
woensdag 22 september 2010 om 09:55
Jullie zijn veel te lief voor me, zo ga ik helemaal niet meer aan mezelf werken he als dit al genoeg is
De bedoeling is dat ik over een tijdje toch een beetje meer leven heb dan alleen de dag doorkomen en zorgen dat iedereen gevoed en wel in z'n bed ligt.
Klinkt stom maar dat is op het moment het enige wat ik nog doe, alles wat daarbij komt is al te veel en te hoog gegrepen.
Ik hou maar weer even op te miepen en ga weer wat doen.
bedankt voor de lieve woorden maar daar kom ik niet verder mee, harde hand en schop onder de kont werkt beter om verder te komen.
(en een bak energie en een portie moed graag)
De bedoeling is dat ik over een tijdje toch een beetje meer leven heb dan alleen de dag doorkomen en zorgen dat iedereen gevoed en wel in z'n bed ligt.
Klinkt stom maar dat is op het moment het enige wat ik nog doe, alles wat daarbij komt is al te veel en te hoog gegrepen.
Ik hou maar weer even op te miepen en ga weer wat doen.
bedankt voor de lieve woorden maar daar kom ik niet verder mee, harde hand en schop onder de kont werkt beter om verder te komen.
(en een bak energie en een portie moed graag)
woensdag 22 september 2010 om 10:16
Ik ga nu gewoon dat zeggen wat waarschijnlijk niet politiek correct is
Maar sinds wanneer is het verplicht aan jezelf te werken.
Ik weet uit ervaring dat het moment dat ik het besluit nam; Donder allemaal maar op, dit is wie ik ben, doe het er maar mee met jullie eisen en verwachtingen. Mijn leven een stuk simpeler geworden is en ook nog eens vele malen leuker.
Zo lang ik mezelf kan aankijken zal het goed zijn.
BadAss vergeet niet dat je lijf ook behoorlijk wat energie van je steelt. Misschien is het even rust tijd voor BadAss. Even niet jagen en vliegen.
Maar sinds wanneer is het verplicht aan jezelf te werken.
Ik weet uit ervaring dat het moment dat ik het besluit nam; Donder allemaal maar op, dit is wie ik ben, doe het er maar mee met jullie eisen en verwachtingen. Mijn leven een stuk simpeler geworden is en ook nog eens vele malen leuker.
Zo lang ik mezelf kan aankijken zal het goed zijn.
BadAss vergeet niet dat je lijf ook behoorlijk wat energie van je steelt. Misschien is het even rust tijd voor BadAss. Even niet jagen en vliegen.
woensdag 22 september 2010 om 10:42
Zo hee, mijn moeder kwam gister koffiedrinken. Maar volgens mij heeft ze die stomme struisvogel hier ergens verstopt!
Ik snap er niks van, ik zou toch écht aan de slag met mijn administratie vandaag!
Ik ga gauw dat beest een oplawaai verkopen en de deur uitzetten.
Is ze nou helemaal belatafeltoeterd!
Ik snap er niks van, ik zou toch écht aan de slag met mijn administratie vandaag!
Ik ga gauw dat beest een oplawaai verkopen en de deur uitzetten.
Is ze nou helemaal belatafeltoeterd!
woensdag 22 september 2010 om 10:44
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 22 september 2010 @ 10:16:
Maar ik doe juist helemaal niet veel meer, te weinig zelfs en toch ben ik bekaf.
Ik ga ook niet therapieën omdat dat "hoort" maar omdat ik vind dat ik niet echt leef de laatste tijd.
Zoals ik al zei is levend de avond halen het enige doel tegenwoordig en het enige wat bereikt wordt.
Zoals Ilse de Lange zingt: There's got to be more to live than breathing.
En nu hou ik echt op te miepen hoor, bah.
Ik ga me even bezig houden met de "ikdoenetofzieikjenietmaaralsjebeweegtdanbespringikje-katten" hier.
Maar ik doe juist helemaal niet veel meer, te weinig zelfs en toch ben ik bekaf.
Ik ga ook niet therapieën omdat dat "hoort" maar omdat ik vind dat ik niet echt leef de laatste tijd.
Zoals ik al zei is levend de avond halen het enige doel tegenwoordig en het enige wat bereikt wordt.
Zoals Ilse de Lange zingt: There's got to be more to live than breathing.
En nu hou ik echt op te miepen hoor, bah.
Ik ga me even bezig houden met de "ikdoenetofzieikjenietmaaralsjebeweegtdanbespringikje-katten" hier.
woensdag 22 september 2010 om 10:52
@BAM, dat is een goede reden om therapie te volgen, omdat je het zelf anders wilt!
Ik heb een vraag; Sta je jezelf wel toe om eens heel erg moe te zijn?
Je bent erg moe, dat is zo.
Je lijkt je zo te verzetten, terwijl vermoeidheid feitelijk een normaal verschijnsel is.
(Na alles waar je doorheen gegaan bent)
Ik snap erg goed dat je fit en actief wilt zijn, maar accepteren dat je moe bent en het zat bent, kost je minder energie.
Miepen mag, (even) zeuren ook, moe zijn mag ook.
Struisvogelen en klagen mag niet!
Dus hup, geloof jezelf wat meer.
Ik heb een vraag; Sta je jezelf wel toe om eens heel erg moe te zijn?
Je bent erg moe, dat is zo.
Je lijkt je zo te verzetten, terwijl vermoeidheid feitelijk een normaal verschijnsel is.
(Na alles waar je doorheen gegaan bent)
Ik snap erg goed dat je fit en actief wilt zijn, maar accepteren dat je moe bent en het zat bent, kost je minder energie.
Miepen mag, (even) zeuren ook, moe zijn mag ook.
Struisvogelen en klagen mag niet!
Dus hup, geloof jezelf wat meer.
anoniem_101898 wijzigde dit bericht op 22-09-2010 10:54
Reden: accepteren kost minder energie bedoel ik!
Reden: accepteren kost minder energie bedoel ik!
% gewijzigd
woensdag 22 september 2010 om 10:59
Jij werkt er wel nog gewoon bij, en heb de kids en LM. Vergis je niet. Ik denk dat jij effectief meer werkt dan ik als je de zorg voor je kids mee telt. Dus misschien eens inventariseren waar je tijd in gaat zitten en waar je energie verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Do not sell yourself short my dear,
Do not sell yourself short my dear,