3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Pffff ik heb last van een puber met een nieuwe Blackberry, unlockcodes.. MEPD's... shits.. alts... enz enz enz enz



*draaiende oogjes smiley*
Alle reacties Link kopieren
Volgens jongste moet ik ook een Blackberry, dan kunnen we pingen....Mooi niet.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje het is ook maar druk op msn, zit iedereen daar of zo?

(behalve de trashtvkijkers )
Pfff ik zit nu online met een blackberry-agent



Hij heet Ethan... best een sexy naam
Alle reacties Link kopieren
Ik ben d'r voor nu weer even klaar mee met cadeaus. Voor mezelf of voor zuurpruimen. Heb even wat anders aan mijn hoofd en dat is zeker geen cadeau.
Ow wat hebbie loos buuf?
Alle reacties Link kopieren
poef
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er dus even klaar mee. Tranen zitten continu hoog. Heb ze ook al laten gaan. Wat moet je nou? Zo jong?

Ik gooi hem er zo weer uit hoor het berichtje.
Och meis ja wat moet je er mee? Niks... je kunt niet meer doen dan er voor hem zijn en misschien wat practische dingen uit handen nemen.



Het is oneerlijk!!!
anoniem_64c8d7a3e6e27 wijzigde dit bericht op 04-10-2010 21:11
Reden: haar bleek hem te zijn :-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is op de valreep dat je het hebt gelezen geloof ik.



Het slaat gewoon nergens op, dit is buiten proportie gewoon.
zijn het dorpgenoten?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Gravinnetje... da's k*t met peren...

Wat een moeilijke situatie, zoiets gun je niemand.



Je voelt je erg machteloos denk ik. Wilt wel helpen en steunen, maar je weet niet hoe. Sterkte!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zoiets is altijd buiten proportie lieve buuf... en niet te begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Graaf, what's up meis?
Alle reacties Link kopieren
Nee geen dorpsgenoten, ik werk niet hier. Hij komt wel uit de buurt (V) maar woont daar niet meer.
Alle reacties Link kopieren
poef
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat je wel een extra kunt gebruiken, Gravin
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje, Gravin. Dat is idd k*t
Alle reacties Link kopieren
Bah Graaf... heftig. Dat zet zuurpruim gedoe inderdaad in een heel ander perspectief.
Zoiets zet alles in een ander perspectief he. Gek is dat toch, dat de gemiddelde mens pas bij zo'n bericht weer gaat relativeren. Ik ook hoor, dus ik hoor bij de gemiddelde mens
Dat zet ook zuurpruim wel in een ander perspectief....



ik vond dat heel moeilijk na het overlijden van mn moeder. Als ik bij mn schoonmoeder (van 86!!) kwam en ze klaagde over dat ze zo moeilijk loopt dan wilde ik wel toesnauwen: wees blij dat u nog loopt. Maar dat klopt natuurlijk niet... en zo komen we weer terug bij de OP... leed en leed is niet te vergelijken



Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ik sta wel vaker stil bij mijn geluk en tel de zegeningen die ik heb en ruik de bloemen zolang ik kan maar dit is zo hard en zo confronterend.



Wat voor keuze moet ze gaan maken? Dat is toch onmenselijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga douchen en in bed nu eindelijk mijn boek uit lezen. En morgen ga ik proberen hier een onderschrift te krijgen. Smell the flowers while you can.
Dat is mooi Gravinnetje als onderschrift.



Slaap lekker meis
Alle reacties Link kopieren
Trusten allen.

Bedankt voor jullie lieve woorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven