3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
maandag 4 oktober 2010 om 21:21
Dat zet ook zuurpruim wel in een ander perspectief....
ik vond dat heel moeilijk na het overlijden van mn moeder. Als ik bij mn schoonmoeder (van 86!!) kwam en ze klaagde over dat ze zo moeilijk loopt dan wilde ik wel toesnauwen: wees blij dat u nog loopt. Maar dat klopt natuurlijk niet... en zo komen we weer terug bij de OP... leed en leed is niet te vergelijken
ik vond dat heel moeilijk na het overlijden van mn moeder. Als ik bij mn schoonmoeder (van 86!!) kwam en ze klaagde over dat ze zo moeilijk loopt dan wilde ik wel toesnauwen: wees blij dat u nog loopt. Maar dat klopt natuurlijk niet... en zo komen we weer terug bij de OP... leed en leed is niet te vergelijken