3000+ Deel 7 alweer
donderdag 19 november 2009 om 11:00

donderdag 19 november 2009 om 11:03

donderdag 19 november 2009 om 11:21
Normaal gesproken wel Roos, gisteren heeft hij wel de kat gedaan maar moest ik echt ff zelf spullen ophalen omdat hij.. sja... het blijft een man.. en die kunnen meestal niet alles vinden
Vandaag kan hij niet omdat ie druk bezig is in een andere stad, en vanavond moet ie weer verder weg om te werken. Dus vandaag nog even een kutdag... maar morgen zou het beter moeten zijn.
Sooo.. ik heb echt wat aan jou weet je dat??
Serieus, ik voel me gelijk al een stuk vrolijker, alleen al door het winkelen bij AH. Stom dat ik daar zelf niet opkom dan he!
Nu weer even verder winkelen bij AH.
Vandaag kan hij niet omdat ie druk bezig is in een andere stad, en vanavond moet ie weer verder weg om te werken. Dus vandaag nog even een kutdag... maar morgen zou het beter moeten zijn.
Sooo.. ik heb echt wat aan jou weet je dat??
Serieus, ik voel me gelijk al een stuk vrolijker, alleen al door het winkelen bij AH. Stom dat ik daar zelf niet opkom dan he!
Nu weer even verder winkelen bij AH.

donderdag 19 november 2009 om 11:50
hahahaha Hallo!
Ik ben naar de bieb geweest en de bieb was dicht...grrrrrrr, dat ding is zelden open lijkt wel en dan wel torenhoge boetes innen, stelletje sjacheraars!
Maar wel de was gedaan, gestofzuigd, afgewassen, boodschappen gedaan, en lampjes gekocht plus een nieuw dweil (sexy) en een geurdingetje.
Ben ik braaf?
Nu moet ik dus vanmiddag weer naar de bieb, zucht.
Bianca, ik vind boodschappen doen ook helemaal niks maar ik maak er gewoon een uitje van, soort van zelfverlakking. Misschien helpt dat een beetje?
Plus bezorgt hier trouwens gratis.
O en ik heb natuurlijk ook de hond uitgelaten en de fietsen buiten gezet.
Rosanna, en wat heb jij allemaal al gedaan?
Ik ben naar de bieb geweest en de bieb was dicht...grrrrrrr, dat ding is zelden open lijkt wel en dan wel torenhoge boetes innen, stelletje sjacheraars!
Maar wel de was gedaan, gestofzuigd, afgewassen, boodschappen gedaan, en lampjes gekocht plus een nieuw dweil (sexy) en een geurdingetje.
Ben ik braaf?
Nu moet ik dus vanmiddag weer naar de bieb, zucht.
Bianca, ik vind boodschappen doen ook helemaal niks maar ik maak er gewoon een uitje van, soort van zelfverlakking. Misschien helpt dat een beetje?
Plus bezorgt hier trouwens gratis.
O en ik heb natuurlijk ook de hond uitgelaten en de fietsen buiten gezet.
Rosanna, en wat heb jij allemaal al gedaan?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

donderdag 19 november 2009 om 11:53
Jij bent goed bezig Straatje !!
En die bieb, dat is bij ons ook hoor, dat ze van die minimale en rare openingstijden hebben. Daarom ben ik bewust geen lid meer van de Bieb, voor het geld wat ik daar al aan boetes heb betaald kan ik elke maand een nieuw boek kopen!
Roos is bezig geweest met mij oppeppen is zo'n lieverd (jullie allemaal trouwens hoor, maar Roos was gewoon nu ff binnen virtueel handbereik)
Dat boodschappen doen vind ik normaal geen probleem hoor Straat, maar nu ff wel.
En die bieb, dat is bij ons ook hoor, dat ze van die minimale en rare openingstijden hebben. Daarom ben ik bewust geen lid meer van de Bieb, voor het geld wat ik daar al aan boetes heb betaald kan ik elke maand een nieuw boek kopen!
Roos is bezig geweest met mij oppeppen is zo'n lieverd (jullie allemaal trouwens hoor, maar Roos was gewoon nu ff binnen virtueel handbereik)
Dat boodschappen doen vind ik normaal geen probleem hoor Straat, maar nu ff wel.
donderdag 19 november 2009 om 11:58
Oh, ik vind jullie ook allemaal lieverds
Ik heb zelf in een bieb gewerkt maar dat was een andere bieb en die was vaker open.
Zo en nu ga ik de tafel dekken, mmmmmh, ik heb rosbief gekocht om Bibi straks te verrassen en aardbeienjam met guave, en broodjes,.......je mag toch wel eens gek doen op een gewone donderdag, toch?
tot later, hopelijk nog geen oud & nieuw,....X-D
Ik heb zelf in een bieb gewerkt maar dat was een andere bieb en die was vaker open.
Zo en nu ga ik de tafel dekken, mmmmmh, ik heb rosbief gekocht om Bibi straks te verrassen en aardbeienjam met guave, en broodjes,.......je mag toch wel eens gek doen op een gewone donderdag, toch?
tot later, hopelijk nog geen oud & nieuw,....X-D

donderdag 19 november 2009 om 12:09
donderdag 19 november 2009 om 12:13
Hahahha jullie zijn mafketels.
voor Bi... alles zal uiteindelijk goed komen meid.. positief blijven denken!
Roos je bent een kanjer...
En tja dat beeld van Strateeg raak ik nu ook nooit meer kwijt.
Hier al veel gedaan hoor.
Ik ben al een uur wezen sporten .. toen voor en achtertuin bladeren vrij gemaakt.
Al gestofzuigd.
Nu nog douchen en boodschappen doen..maar daar heb ik geen hekel aan.
Tot later meiden
voor Bi... alles zal uiteindelijk goed komen meid.. positief blijven denken!
Roos je bent een kanjer...
En tja dat beeld van Strateeg raak ik nu ook nooit meer kwijt.
Hier al veel gedaan hoor.
Ik ben al een uur wezen sporten .. toen voor en achtertuin bladeren vrij gemaakt.
Al gestofzuigd.
Nu nog douchen en boodschappen doen..maar daar heb ik geen hekel aan.
Tot later meiden
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 19 november 2009 om 12:14
Nou,...
Sexy en losjes zwierde ik tussen de boekenkasten in een nauwsluitende catsuit met daar bij horende hoge stilettohakken. Bij elke categorie, waar ik een boek moest zoeken schudde ik mijn weelderige krullende haren los en zocht met mijn roodgelakte wijsvingers het juiste boek. Een verrukkelijke zucht van opluchting ontsnapte met mijn een hese stem......
Dusz.........

Sexy en losjes zwierde ik tussen de boekenkasten in een nauwsluitende catsuit met daar bij horende hoge stilettohakken. Bij elke categorie, waar ik een boek moest zoeken schudde ik mijn weelderige krullende haren los en zocht met mijn roodgelakte wijsvingers het juiste boek. Een verrukkelijke zucht van opluchting ontsnapte met mijn een hese stem......
Dusz.........