3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
Spuuk, ik was er gisteren niet. En als ik er wel was geweest, had ik misschien ook niet op je gereageerd zoals jij hoopte of op dat moment nodig had.

Ik schrijf nog maar net mee en voel me daarom nog een nieuweling hier, 'ken' mensen nog niet echt hier. Ik weet dan niet of mijn 'bemoeienis' op prijs wordt gesteld. Misschien hebben jullie (= de lange meeschrijvers) wel zoiets van 'joh, je komt maar net kijken', je weet helemaal niet wat er speelt/speelde en wat een overtrokken reactie doe je'.

Aldus mijn uitleg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
veel plezier Moos en ik hou wel een pluutje boven je hoofd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Succes Moos! En de buien duren maar even...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Haha Moos, ik lees je post en het begint hier spontaan te regenen, wat een vreemd toeval!
Ik hoop natuurlijk wel dat je droogblijft Moos! idd paraplu mee!
quote:himalaya schreef op 19 oktober 2010 @ 19:36:

Spuuk, ik was er gisteren niet. En als ik er wel was geweest, had ik misschien ook niet op je gereageerd zoals jij hoopte of op dat moment nodig had.

Ik schrijf nog maar net mee en voel me daarom nog een nieuweling hier, 'ken' mensen nog niet echt hier. Ik weet dan niet of mijn 'bemoeienis' op prijs wordt gesteld. Misschien hebben jullie (= de lange meeschrijvers) wel zoiets van 'joh, je komt maar net kijken', je weet helemaal niet wat er speelt/speelde en wat een overtrokken reactie doe je'.

Aldus mijn uitleg.

Nou zolang er drie regenboog eieren ( via het slot) op mijn naam staan, zit je wel goed hier..

Luuntje, dat is me toen echt ontgaan
quote:spuka schreef op 19 oktober 2010 @ 19:30:

Luun, het is ook maar net wie er online is, of mensen terug lezen, of ze 'je' überhaupt lezen. De wondere wereld van het forum inderdaad

Yup,

Dus het gaat klote, of minder klote?

Hoe voel je je nu?
@himalaya, mijn tip is om dan niet vrolijk door te gaan alsof het er niet staat, maar om dan ff te zeggen: kut dat het kut gaat, ik kom hier nog niet zo lang, dus weet ff niets te zeggen. Dat laat je in ieder geval zien dat je het gezien hebt.
Luun, ik breek me de hersens, maar kan me alleen een gesprek met je herinneren over je droom om meer met paarden te gaan doen en dat dat er nu niet in zat. En over je/een hond waarmee je naar de dierenarts moest wat ook kut was. Als excuus-truus heb ik alleen dat ik een periode echt ff weg geweest ben hier, maar daar heb jij helemaal niks aan... Kut dat je er toen ook om of over je heen werd gelezen.
quote:rosanna08 schreef op 19 oktober 2010 @ 19:45:

Luuntje, dat is me toen echt ontgaan Das nie erg hoor lief, maar het meest pijn deed me, toen FF er aandacht aan besteden, wou opeens iedereen er aandacht aan besteden, en toen ik het zei,werd er overheen gelezen.
kan me voorstellen Luuntje, het voelt zo onbelangrijk ook al zal dat niet de bedoeling zijn
Zeg lekker ding Spukie,

We gaan het effe nie hebben over mijn frustratie van een half jaar geleden, daar ben ik al overheen hoor.

Zo Hoest?
Effe eten in de oven gooien.
Ik weet niet wat ik moet zeggen.......
Spuuk Ik knuffel lekker toch!

Ik weet dat jij niet zomaar roept dat het kut gaat en als je het roept dan gaat het dus kut en heb je er recht op dat mensen dat serieus nemen.

Ik vind het wel prettig dat je het hier even uitlegt wat het met je doet, want niet iedereen kan dat zomaar automatisch weten natuurlijk.

Wij zijn posters van het eerste uur en weten van elkaar zo ongeveer wel wat we aan elkaar hebben.

Ik ben hier echter ook een stuk minder en niet iedereen zal me kennen of kennen op de manier zoals jullie me kennen.

Als ik nu tegen Marmul/Himalaya zou zeggen; Pleurt op zeg! Schrikken ze zich ws helemaal te pletter. Als ik datzelfde 'Pleurt op' tegen bv. jou, Egel, Luun, Bi of Bam zou zeggen dan krijg ik hooguit terug; Pleurt lekker zelf op trut!

Soms moet je even dingen uitleggen en ik vind het knap, dapper en prettig dat je dat nu gedaan hebt.

Je bescheidenheid siert je, maar je kunt er dus ook 'slachtoffer' van worden.

Nogmaals een dan maar....
Hoop dat Mo droog overkomt, buienradar belooft weinig goeds.
Graaflief, jij laat die schoen ook lekker liggen, tenzij je graag bij mo in t kwartet wil. Volgens mij was jij al lang naar bed.
Ja weet ik wel Spuuk maar ik trek me dit soort dingen altijd wel aan. En op de een of andere manier wil ik je die aandacht alsnog geven maar dat heeft geen enkele zin natuurlijk.
quote:Gravinnetje schreef op 19 oktober 2010 @ 19:56:

Ik weet niet wat ik moet zeggen.......Je kan zeggen dat je de peppers geoogst hebt
@Luun t is kut (is wel mijn woord van de dag zeg)
Aanvulling, ik vind eigenlijk dat ik teveel op mezelf gericht ben hier op het forum en uberhaupt te weinig aandacht voor jullie allemaal heb en maar gewoon loop te olifanten.
Luun, je bent een heerlijk wijf
quote:lunaan schreef op 19 oktober 2010 @ 20:02:

[...]

Je kan zeggen dat je de peppers geoogst hebt En dat, lieve Luun, heb ik dus expres niet gezegd! Maar ehm, ga nog een nieuwe coop starten? Of mag ik niet meer mee doen omdat ik te laat oogst (excuse me for having a job)
Vinn, jij was pas heel lief voor Bi, toen die er effe doorheen zat, dus effe nie miepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven