3000+ deel 71 alweer
dinsdag 19 oktober 2010 om 10:28
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:06
FF, je hebt gelijk wat de oude garde aangaat, tegelijkertijd rennen er hier voldoende mensen binnen die zeggen dat het rot gaat en de dozen tissues en knuffels zijn niet aan te slepen. Ik ken die knop niet of misschien wil ik hem niet kennen. Ik slaag er niet in om op zo'n manier binnen te komen en ik word wat ongemakkelijk bij de dozen tissues en knuffels.
*het is ook nooit goed....*
*gaat gebruiksaanwijzing voor zichzelf schrijven*
*het is ook nooit goed....*
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:14
quote:spuka schreef op 19 oktober 2010 @ 20:06:
*hoopt dat je die snel af hebt, zodat ik weet of het toch stiekem mag ook al ben ik nieuw en is het achterhaald en was ik er gisteren niet en wil je het nu niet en weet je zelf ook niet wat je wilt*
(maar hé, ik heb wel getoond dat ik je berichtje heb gelezen he?! )
*hoopt dat je die snel af hebt, zodat ik weet of het toch stiekem mag ook al ben ik nieuw en is het achterhaald en was ik er gisteren niet en wil je het nu niet en weet je zelf ook niet wat je wilt*
(maar hé, ik heb wel getoond dat ik je berichtje heb gelezen he?! )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:16
Spuuk, jij moet je gal spuien op je eigen manier en je zeker niet gaan aanpassen. Je wilt geen tissues en knuffels maar wel een luisterend oor. Dat moet je dan ook gewoon krijgen. Jij voelt je kut en ik vind het kut dat jij je kut voelt maar ik vind het ook kut dat jij je luisterende oor hier niet kon vinden, dat die signalen niet zijn opgepakt.
Het is gebeurt, het is gedaan. Ik denk dat dit geen tweede keer zal voorkomen mar ik hoop bovenal dat je nog wel je gevoelens wilt blijven delen.
Het is gebeurt, het is gedaan. Ik denk dat dit geen tweede keer zal voorkomen mar ik hoop bovenal dat je nog wel je gevoelens wilt blijven delen.
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:16
Spuuk, ik kan niet voor jou bedenken welke knop voor jou het beste werkt. Ik kan me maar zo voorstellen dat 'mijn knop' ;
EN GOFFER, ALLEMAAL KOPPEN DICHT, WANT IK VOEL ME KUT!' Niet helemaal jouw manier is.
Maar, ik denk wel dat je het nu heel aardig doet. Wel klote dat je daardoor met een rotgevoel bent gaan slapen. De volgende keer op het moment zelf iets assertiever zijn misschien?
EN GOFFER, ALLEMAAL KOPPEN DICHT, WANT IK VOEL ME KUT!' Niet helemaal jouw manier is.
Maar, ik denk wel dat je het nu heel aardig doet. Wel klote dat je daardoor met een rotgevoel bent gaan slapen. De volgende keer op het moment zelf iets assertiever zijn misschien?
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:19
quote:Gravinnetje schreef op 19 oktober 2010 @ 20:16:
Het zal vast nog wel eens gebeuren (en misschien nog wel 100 keer), want dat is namelijk ook 3000; lekker olifanten en van de hak op de tak.
Het is echter niet de bedoeling dat mensen zich rottig gaan voelen, want dan is het tijd, zoals nu, voor een goed gesprek.
Het zal vast nog wel eens gebeuren (en misschien nog wel 100 keer), want dat is namelijk ook 3000; lekker olifanten en van de hak op de tak.
Het is echter niet de bedoeling dat mensen zich rottig gaan voelen, want dan is het tijd, zoals nu, voor een goed gesprek.
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:21
FF, dat lukt me niet als het zo ging zoals t gisteravond ging, in innige omarming met de pleepot (Friez, stuur de jouwe maar deze kant op, maar ajb via Pop om m schoon te maken) en stijf (of beter slap) staat van de zetpillen om dat tegen te gaan wat toch gebeurt. Een kop hebt die uit elkaar knalt omdat telkens overgeven met een verhoogde druk in dat ding niet echt bevordelijk is voor je welbevinden en je door de troep die in je wordt gespoten ook nog s leegloopt.
(T gaat nu weer pietsie beter dus kan ik weer voor mezelf op komen)
(T gaat nu weer pietsie beter dus kan ik weer voor mezelf op komen)
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:22
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:22