3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
hoi!
Bianco is kwijt Ik ga even zoeken... hij kan boven in bed liggen en/of buiten in de regen zitten.



Tot zo!
Alle reacties Link kopieren
nee, ik ben niet echt opgelucht bi.



het is juist moeilijker nu. het klinkt zo zwaar.. maar het is ook zo zwaar..



maar wil het et gewoon niet steeds over hebben, dat is het m denk ik.
Alle reacties Link kopieren
ik epileer mijn wenkbrauwen ook, maar ook zeker geen dun streepje! dat vind ik vaak niet mooi!
Hij zit op het randje van het bed te mompelen dat ie nooit meer Ouzo en Bier tegelijk gaat drinken.... ja tuuuuurlijk!
Nee dat past ook niet bij je Appel, die dunne wenkbrauwen, bij sommige types staat het mooi, bij jou en/of bij mij niet.



Ik had een beetje het idee dat je opgelucht was dat er nu in elk geval een naam aan gegeven is
Goh... zit ik zomaar ineens en openeens een avondje alleen beneden... wat errug!
Wat zal ik eens gaan doen?
Eigenlijk is het gewoon ongezellig zo!
Maarja... moet ie maar niet zuipen!
Ik denk dat ik m even door ga trekken naar Oud & Nieuw... nog maar 2660 posts ofzo
Moet lukken toch?
Ik ben in topvorm... dus aan mij zal het niet liggen!
...zucht....
Oh... er was weer een gaaf bericht van broerlief... ik ga m even zoeken en plakken
Alle reacties Link kopieren
eigen schuld bi!
Salaam !



Last ten days 10 cycled 1134 km; now I aml enjoying a wel deserved resting day in Laayoune which is pretty a big town but not pretty.

The hotel is though, a little expensive but with a shower and a nice room.

Which I share with Maarten



I met Maarten on the road just outside of Tan Tan.

It had to be that way because it was a little rainy and I stopped twice to wait.

Then I decided to cycle in rain, wore my rainjacket and left town.

Just outside town it was dry again ( remember I am entering the Sahara so the rain was quite unexpected ... ) so I stopped to get out of my raincoat.

And Maarten rode along.

So we decided we ride together which is pretty good.

Love to talk dutch again



First night we had a great campsite at the ocean seeing a good sunset.



Now we are in Laayoune, firts I was a little worried that I had not so much to tell but I had to dry my tent.

Maarten did it on the roof but that was 6 stories high so I told him I do it outside on the pavement.

Shouldn't have done that ...

I was unpacking my tent and a couple of schoolgirls asked me what I was doing.

I told them I was going to camp here

No, no they said , that is not possible.

I said, well ofcourse; I do that all the time !

Now this was a very busy street so it was a little strange I would want to camp here in the first place ...



2 minutes later my tent stood, drying in the sun.

A car showed up and I told the two gentlemen the same story / joke.

Then the man said may I see your passport; I am a police officer.

I said what for officer. I am only drying my tent !

And I told him about camping here was a joke.

But hell broke loose ( no humor that man ) and he was making one phonecall after the other.



In the meantime my tent was dry and packed again so I asked my copy passport back; I wanted to leave.

No way ...

He told me again he was police ( ofcourse a very important man puke puke ) and I had to wait/

Now it was really hot in the sun and I was thirsty so I asked if I could wait at the teahouse while he was doing his quite important research.

First time I asked it was not okay but after complaining I was thirsty I was allowed to sit in the cafe, with his bodyguard next to me.

Asking where I came from; where I was going to, what my profession was ...

I told them everything and I mentioned Maarten.

Then the officer said he wanted to see Maarten's passport as weel, as well as my original passport.

I walked to my room; told Maarten I was arrested which wasn't so, I asked it the policeman's bodyguard but he said I was not arrested. I said him; well, I am not free am I but he said I was.

Afin, Maarten and me showed them our passports and everything was fine after all ...



Thank God for those guy's otherwise this mail was so short ...



Because what can I say about riding here ?

It is endless hamada, stony desert.

Every now and then a little shop or some houses ( maybe two times a day) and then nothing again.

But it is good we are doing it; Mauritanie is getting closer and closer.

The sun is shining and the wind is in our back



So now we will cycle in 5 day's to Dakhla ( 575 km ) which will be a piece of cake.



Spoken of cake; I am hungry again and outta here, getting me some !

Greetings !
anoniem_64c8d7a3e6e27 wijzigde dit bericht op 26-10-2010 21:16
Reden: Even wat leesbaarder gemaakt :-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik raak altijd al helemaal draaierig van 1 ouzo bij de griek.
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 21:05:

eigen schuld bi!Zo denk ik er dus ook over Appel.. en hij zit me best op het randje van het bed! Eigenlijk is dat best aso want als ik teveel gezopen heb dan helpt ie me aan alle kanten, maarja... zo ben ik nou eenmaal niet en dat weet hij
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 21:07:

ik raak altijd al helemaal draaierig van 1 ouzo bij de griek.Ik na 2, en dan stop ik er dus ook mee! Hij niet, hij krijgt dan pas de smaak te pakken.
Volgens mij zijn we saampies vanavond Appel.. waar is de rest toch??
Alle reacties Link kopieren




je broer schrijft echt heel grappig bi!
Alle reacties Link kopieren




je broer schrijft echt heel grappig bi!
Alle reacties Link kopieren
ja, het is idd erg rustig hier.
Alle reacties Link kopieren
ik ben hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven