3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
vrijdag 29 oktober 2010 om 08:42
quote:himalaya schreef op 29 oktober 2010 @ 08:28:
[...]
Woonde jij niet in de buurt waar ik zo heen ga?
Heb je alle mensen al gewaarschuwd? Himalaya is coming to town...
Hima, daar waar jij heen gaat daar schijnt op dit moment de zon overvloedig, je gaat de goede kant op .
Ik ga vanmiddag weer in tegenovergestelde richting
[...]
Woonde jij niet in de buurt waar ik zo heen ga?
Heb je alle mensen al gewaarschuwd? Himalaya is coming to town...
Hima, daar waar jij heen gaat daar schijnt op dit moment de zon overvloedig, je gaat de goede kant op .
Ik ga vanmiddag weer in tegenovergestelde richting
vrijdag 29 oktober 2010 om 11:40
vrijdag 29 oktober 2010 om 12:38
Hima: ik heb post gehad je bent echt een lieverd!
Voor iedereen een hele fijne dag!
Ik ga er ook iets van maken eerst maar even huishouden en boodschappen afmaken en daarna zie ik wel waar we zin in hebben!
(lees je dat goed? jaja, pop heeft geen lijstje! geen planning, heulemaal nikkes nadas! het gaat goehoed!)
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:06
Gelukkig hoef ik niet speciaal naar het buitenland voor een mooie zonsopgang of zonsondergang, ook hier kan ik goed van genieten.
Vroeger, reden we nog wel eens naar de zonsondergang. Als we het dan net niet meer konden zien vanuit ons huis dan reden we net zo ver totdat we het wel konden zien. Of naar het strand natuurlijk. Prachtig. En dan vol ontzag kijken naar zowel die zee als de zon en als de zon dan het water raakt zachtjes sssssshhhhhhh zeggen.
In Kenia heb ik denk ik de mooiste zonsopgangen en ondergangen gezien maar Bali mocht er ook zeker aan meedoen maar dat was zo'n massaal gebeuren dat het intieme weg was. Al was die avond, bij dat visrestaurantje op het strand (waar 2 dagen later een bom afging) ook wel een memorabele.
Van de week was er hier met de zonsondergang een prachtige rode gloed in de lucht. Dat zijn van die momenten dat je weer even met ontzag naar de natuur kijkt.
Vroeger, reden we nog wel eens naar de zonsondergang. Als we het dan net niet meer konden zien vanuit ons huis dan reden we net zo ver totdat we het wel konden zien. Of naar het strand natuurlijk. Prachtig. En dan vol ontzag kijken naar zowel die zee als de zon en als de zon dan het water raakt zachtjes sssssshhhhhhh zeggen.
In Kenia heb ik denk ik de mooiste zonsopgangen en ondergangen gezien maar Bali mocht er ook zeker aan meedoen maar dat was zo'n massaal gebeuren dat het intieme weg was. Al was die avond, bij dat visrestaurantje op het strand (waar 2 dagen later een bom afging) ook wel een memorabele.
Van de week was er hier met de zonsondergang een prachtige rode gloed in de lucht. Dat zijn van die momenten dat je weer even met ontzag naar de natuur kijkt.
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:19
vrijdag 29 oktober 2010 om 14:15
Ik heb een probleem.. Nou ja, eigenlijk niet maar het zit me dwars..
De schilders hebben net mijn kozijnen gedaan, daarvoor moest ik alles openzetten want ze moesten ook de binnenkant (zijkant want binnen is mijn taak). Nu was een jonge knul dit aan het doen en hij heeft verf op mijn gordijn gesmeerd. Hij had het door want dat zag ik maar hij zei niks. Hij keek me steeds lachend aan.
Hij is nu naar boven en ik heb de eigenaar erbij geroepen. Die heeft met thinner de vlek proberen weg te werken en ik moest daarna met wasmiddel en warm water de thinner wegpoetsen (want dat was vettig zei hij). Maar geen excuses ofzo.
Nu zit de vlek er nog steeds in al is het minder. Ik moet erbij zeggen, de gordijnen zijn niet heel netjes meer want de katten hebben erin gehangen. En als we gaan verhuizen koop ik toch nieuwe (eeh nee lamellen, geen gordijnen met de kitties ). Dus eigenlijk maakt het me niet uit, we gaan toch weg hier. Maar aan de andere kant vind ik dit niet erg netjes van ze.
Wat moet ik nou? Ik hoef geen geld of nieuwe gordijnen, ik wil die vlek weg of excuses. Maar ik ben weer zo'n onzekere trut die denkt 'ach, ze zien er toch niet meer mooi uit en dat zien zij ook, laat maar'. Maar zo kom ik nooit voor mezelf op..
De schilders hebben net mijn kozijnen gedaan, daarvoor moest ik alles openzetten want ze moesten ook de binnenkant (zijkant want binnen is mijn taak). Nu was een jonge knul dit aan het doen en hij heeft verf op mijn gordijn gesmeerd. Hij had het door want dat zag ik maar hij zei niks. Hij keek me steeds lachend aan.
Hij is nu naar boven en ik heb de eigenaar erbij geroepen. Die heeft met thinner de vlek proberen weg te werken en ik moest daarna met wasmiddel en warm water de thinner wegpoetsen (want dat was vettig zei hij). Maar geen excuses ofzo.
Nu zit de vlek er nog steeds in al is het minder. Ik moet erbij zeggen, de gordijnen zijn niet heel netjes meer want de katten hebben erin gehangen. En als we gaan verhuizen koop ik toch nieuwe (eeh nee lamellen, geen gordijnen met de kitties ). Dus eigenlijk maakt het me niet uit, we gaan toch weg hier. Maar aan de andere kant vind ik dit niet erg netjes van ze.
Wat moet ik nou? Ik hoef geen geld of nieuwe gordijnen, ik wil die vlek weg of excuses. Maar ik ben weer zo'n onzekere trut die denkt 'ach, ze zien er toch niet meer mooi uit en dat zien zij ook, laat maar'. Maar zo kom ik nooit voor mezelf op..