3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!

Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!

Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje

Nog even een paar regels:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
quote:himalaya schreef op 29 oktober 2010 @ 08:28:

[...]

Woonde jij niet in de buurt waar ik zo heen ga?

Heb je alle mensen al gewaarschuwd? Himalaya is coming to town...

Hima, daar waar jij heen gaat daar schijnt op dit moment de zon overvloedig, je gaat de goede kant op .

Ik ga vanmiddag weer in tegenovergestelde richting

mogguh allemaal!
a docter a day keeps the apple away
Appel!
Vera!
Hoe gaat het met de rapporten? Lukt het een beetje?
Ik ga zo, mijn dagelijkse uitje roept.

Dat heb ik afgesproken met vriend. 1 keer per dag eruit en onder de mensen komen.

Dus dan doe ik dat maar!
Goed zo Appel!

Mijn rapporten, tja... Ik ben nog lang niet klaar en heb nu even een pauze ingelast. Ik ga straks naar school, omdat ik daar waarschijnlijk een stuk productiever ben dan thuis. Te veel afleiding hier (RTLgemist, uitzending gemist...)
Pffff veel te laat gaan slapen en nu met een brak lijf verder met verven, wish me luck.

Goedemorgen trouwens, waar zijn mijn manieren?

Hima: ik heb post gehad je bent echt een lieverd!

Voor iedereen een hele fijne dag!

Ik ga er ook iets van maken eerst maar even huishouden en boodschappen afmaken en daarna zie ik wel waar we zin in hebben!

(lees je dat goed? jaja, pop heeft geen lijstje! geen planning, heulemaal nikkes nadas! het gaat goehoed!)
Goedemiddag!!!!!!

Graaf ligt te slapen, minigravin zit op school, oftewel Gravin hoeft even helemaal niets en gaat nog eens bakkie nespresso tanken.....
Middag!!

Ik ga weer verder met de administraassie vandaag. Wel goed een huis kopen, nu moet ik papieren zoeken voor de gesprekken bij hypotheekverstrekkers dus ruim ik meteen alles op

Tot later!
En ik zit helemaal terug te denken aan Mexico.. Heb daar ook een mooie zonsopgang gezien.. Thnx sgaap!

Gelukkig hoef ik niet speciaal naar het buitenland voor een mooie zonsopgang of zonsondergang, ook hier kan ik goed van genieten.

Vroeger, reden we nog wel eens naar de zonsondergang. Als we het dan net niet meer konden zien vanuit ons huis dan reden we net zo ver totdat we het wel konden zien. Of naar het strand natuurlijk. Prachtig. En dan vol ontzag kijken naar zowel die zee als de zon en als de zon dan het water raakt zachtjes sssssshhhhhhh zeggen.

In Kenia heb ik denk ik de mooiste zonsopgangen en ondergangen gezien maar Bali mocht er ook zeker aan meedoen maar dat was zo'n massaal gebeuren dat het intieme weg was. Al was die avond, bij dat visrestaurantje op het strand (waar 2 dagen later een bom afging) ook wel een memorabele.

Van de week was er hier met de zonsondergang een prachtige rode gloed in de lucht. Dat zijn van die momenten dat je weer even met ontzag naar de natuur kijkt.

Ik heb geen zonsopgang gezien vandaag. Het was nog donker toen ik weg ging

Maar heugelijk nieuws! Vandaag zijn de tegels en het voegwerk klaar, aftimmeren en kitten gebeurt, als het goed is, vandaag. En dan maandag de douche, badmeubel ed er in. En dan is dinsdag ws alles klaar
Wow gravin, klinkt mooi.

Idd hoef je niet naar het buitenland maar die in Mexico was de laatste die ik gezien heb.

Friez te gek! Das fijn!!
Ik heb een probleem.. Nou ja, eigenlijk niet maar het zit me dwars..

De schilders hebben net mijn kozijnen gedaan, daarvoor moest ik alles openzetten want ze moesten ook de binnenkant (zijkant want binnen is mijn taak). Nu was een jonge knul dit aan het doen en hij heeft verf op mijn gordijn gesmeerd. Hij had het door want dat zag ik maar hij zei niks. Hij keek me steeds lachend aan.

Hij is nu naar boven en ik heb de eigenaar erbij geroepen. Die heeft met thinner de vlek proberen weg te werken en ik moest daarna met wasmiddel en warm water de thinner wegpoetsen (want dat was vettig zei hij). Maar geen excuses ofzo.

Nu zit de vlek er nog steeds in al is het minder. Ik moet erbij zeggen, de gordijnen zijn niet heel netjes meer want de katten hebben erin gehangen. En als we gaan verhuizen koop ik toch nieuwe (eeh nee lamellen, geen gordijnen met de kitties ). Dus eigenlijk maakt het me niet uit, we gaan toch weg hier. Maar aan de andere kant vind ik dit niet erg netjes van ze.

Wat moet ik nou? Ik hoef geen geld of nieuwe gordijnen, ik wil die vlek weg of excuses. Maar ik ben weer zo'n onzekere trut die denkt 'ach, ze zien er toch niet meer mooi uit en dat zien zij ook, laat maar'. Maar zo kom ik nooit voor mezelf op..
Edit: hij keek me onzeker lachend aan. Alsof ie bang was op zn kop te krijgen.
Pff ik sta bij een winkel en de rij van de paskamer is al een half uur! ben benieuw hoe lang het bij de kassa gaat duren
Pff ik sta bij een winkel en de rij van de paskamer is al een half uur! ben benieuw hoe lang het bij de kassa gaat duren
Marmul, jeetje dat zou ik er niet voor over hebben.

Choco, lekker laten zitten joh! Je doet ze toch straks weg. Relex meis
Chooc, ik zou me er geen druk meer om maken.. zonde van je energie!
Hee iebs!

Was het gisteren nog goed gegaan met de bus?
Ja uiteindelijk wel appel! Zit nu weer in de metro. De ret word rijk van me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven