3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, hier zijn we nooit vroeg.
Alle reacties Link kopieren
De mijne kijkt of er geen geld weg is.
Alle reacties Link kopieren
Bi, heeft zijn team gewonnen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je al wat van hem gehoord Moos?



Hou oud is je neefje Chooc? Als hij 14 is dan kan hij het best hebben....
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:49:

[...]



Nee nee.. in onze huwelijkse voorwaarden staat dat ie me vantevoren moet waarschuwen zodat ik de kans heb om een eventuele grote negerT het huis uit te werken voordat hij binnenkomt



die afspraak had ik ook ooit es met iemand.

Dat was ná die keer dat ie onverwachts langskwam en ik in een shirt en slip onder de bank aan het stofzuigen was dus of het nou voor die negert was daar ben ik niet zo zeker van



De arme man is de aanblik nooit helemaal te boven gekomen, is er nu nog van in de war.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erger dan het was hoor, ik dacht dat ie stond in zn box dus liet hem los en hij kukelde zo achterover.. Ben me kapotgeschrokken, echt een vage dag heb ik!
Nee... nipt verloren Moos.. maar hij stond heel goed te gooien (zegt ie). En heeft chocomel en koffie gedronken
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje, 50 seconden geleden

Heb je al wat van hem gehoord Moos?



Hou oud is je neefje Chooc? Als hij 14 is dan kan hij het best hebben....



8 maanden
Alle reacties Link kopieren
Neuh, ik heb niks gehoord. Geen bericht, goed bericht toch.
Alle reacties Link kopieren
We gaan slapen hoor ik net. Eerst nog even een peuk.



Ik mag morgen uitslapen, hij brengt minigravin naar school. Daarna gaat hij weer slapen want hij gaat de nacht in.



Trusten allen!

Ik vond het gezellig vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Chooc kinderen kunnen wel tegen een stootje hoor. Worden ze hard van.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig moest hij lachen hoor! En er lag uiteraard een kleed in maar het was overduidelijk mijn dag niet.. Nu weer wel want ik heb net zo lang geklooit tot ik weer op viva kon



Beat the system!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh gezellige en leuke Vin.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Chooc, de aanhouderT winT.
Truste Vin
Alle reacties Link kopieren
mocy, 23 seconden geleden

Chooc kinderen kunnen wel tegen een stootje hoor. Worden ze hard van.





Ja weet ik hoor maar schrok er gewoon van. Maakte me duidelijk dat het mn dag niet is..
Lieve maisjes.. ik ga er ook van tussen
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!



Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Trusten Bi.



Over and out.
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Bi en sterkte morgen op het werk.
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Chooc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:59:

Lieve maisjes.. ik ga er ook van tussen



Je gaat ervandoor? Dat mag. Er van tussen niet.



(is nu iedereen z'n vent thuis en zit ik hier alleen?)
Moos dr vent is nog niet thuis Bam
Alle reacties Link kopieren
Nee nog steeds niet thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ah gelukkig!



Nou ja voor jou niet maar dan zit ik hier iig niet alenig te wezen te zijn bedoel ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven