3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
trouwens
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 29 oktober 2010 @ 18:07:

poppedotje, 3 minuten geleden Heb je al gegeten Appel?





nee, heb ook niet gekookt.Probeer wel wat te eten Appel! zeker nadat je vandaag hardgelopen hebt!
Geen plannen Pop... en dat bevalt me prima



Jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet morgenavond oppassen, en verders ook geen plannen!

En dat vind ik ook heerlijk.



Straks nog even stad in
Alle reacties Link kopieren
ik heb vandaag niet gelopen pop.

morgen weer.

ik pak zo een paar boterhammen.

boterham met speculoos! mmmmmmmm
Alle reacties Link kopieren
Ook geen plannen Bi!



Ik ga morgen even schoenen kopen, ik kreeg vandaag op miraculeuze wijze volgespaarde kortingskaarten op mijn deurmat
Ik ben heel even naar de boerderie maisjes... tot strakkies!!
Alle reacties Link kopieren
Ow sorry Appel, dan was ik in de war.....



Boterham met speculoos is heerlijk! maar geen volwaardige maaltijd natuurlijk....

Let je wel goed op jezelf lieve Appel?
Leuk Pop! Ik moet ook laarzen... ik wil bruine... maar dat hoeft niet persé dit weekend.



Ben zo weer terug
Alle reacties Link kopieren
tot zo Bi!
Alle reacties Link kopieren
wauw pop, das fijn! veel plezier met schoenen kopen dan!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg net een brief dat ik eind december 300 euro krijg omdat ik in 2009 onder de regeling chronisch zieke val Mooie meevaller dus
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Dat is een leuk bericht, Marmul!

Heb je al plannen om het uit te geven??
Alle reacties Link kopieren
Lekker Marmul!



Waarvan krijg je dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Kan niet, nou dan wachten tot februari. Jammer dan.



Appel, super wat je aan het doen bent met lopen. Het komt vanzelf, kleine stapjes vormen samen ook een grote.
Alle reacties Link kopieren
ik heb al heel de week goed, gezond en veel gegeten pop!
Alle reacties Link kopieren
dat is een leuke meevaller marmot!
Alle reacties Link kopieren
hee graafje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het leuk vinden om mee te schrijven.



Korte introductie:

Ik hou van Port en van laarzen, niet van Speculoos of boerderijen en in het weekend luier ik graag.



*Moet ik nog iets anders doen/vertellen/ontgroeningsitueel?*
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo even stad in, ben er later weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 29 oktober 2010 @ 18:23:

ik heb al heel de week goed, gezond en veel gegeten pop!Dan is het goed
Alle reacties Link kopieren
Clary!



We gaan je uiteraard eerst even loepen en daarna komen we met een gepast ontgroeningsritueel
Alle reacties Link kopieren




Loep maar een eind weg Ik wacht in spanning af!
Alle reacties Link kopieren
ik heb zeker een mooi doel

Ik ga in februari naar Curacao op vakantie (als alles mee zit)

dus dat is een half ticket.



ik krijg het omdat ik in 2008/2009 veel medicijnen en zorg heb gehad voor twee irritante chronische problemen.

(knie en darmen)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
hee clary!



loep jij maar eens pop, kan ik niet op foon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven