3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!




Ik ga even kijken Appel
Alle reacties Link kopieren
echt grappig bi!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 29 oktober 2010 @ 19:42:

kijk eens bij het nieuwe topic google maps en doen wat er in de op staat Heb net gekeken! heb hardop gelachen samen met man!
Hij is echt grappig ja!
Alle reacties Link kopieren
Is Appelvriend al weer wakker?
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat google-maps topic!
Alle reacties Link kopieren
Bianca40, 20 minuten geleden Is Appelvriend al weer wakker?





heb hem met grof geweld wakker gemaakt, even gekletst en nu is ie weer weg.

ongezellig hé?
Alle reacties Link kopieren
all



Welkom Clary,



Ter introductie ik ben het boemerang sgaap wat afscheidstopics opent for the fun of it



Ons huis nummer GRIJNZ



Dus Corry K. Ik denk het niet





maar serieus Dit is onze theme song luister en je weet waar 3000+ voor staat :)
Alle reacties Link kopieren
the voice begint!
Alle reacties Link kopieren
heuj sgaap
Appel... het is vrijdagavond, hij is moe. Geniet van het aanblik (en gehoor? ) dat ie lekker in jullie huisje op jullie bank ligt... helemaal relaxed en moe van de week.



voor Appelvriend!
Heyyy Sgaapie, er staat een witte truffel voor Spijk!
Alle reacties Link kopieren
Dag Boemerang-Sgaap! (Ik sla al die a' s even over.)



En dat is een lief liedje, dat van Claudia!



Ik kijk ook The Voice, enige programma dat ik volg.
Alle reacties Link kopieren
zo is het ook eigenlijk wel bi
Ik kijk naar wegmisbruikers! Het leukste vind ik als iemand zn rijbewijs ingenomen wordt en dat ze dan zeggen: "Maar die heb ik nodig voor mn werk" ... pffff dan had je daar lekker vantevoren aan moeten denken!
Alle reacties Link kopieren
wie kijkt er nog meer the voice?
Alle reacties Link kopieren
Zonder dat ik oplette klikte ik de eerste link aan van Schaap. En was ik even vergeten dat het volume van mijn laptop op vol stond.. Ik had het kunnen weten. grr

Maar ook de tweede link maar even aangeklikt. Het blijft een mooi liedje
Hahaha AR... leuk he
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk naar the Voice!



trouwens en Welkom Clary
Alle reacties Link kopieren
Clary welkom
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Fijn, zo'n welkom!
Alle reacties Link kopieren
ik vind dat de niet tijger ding door moet
Friezzz... klinkt weer als een goeie dag voor je badkamer! Nog een paar daagjes en dan.....

Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 29 oktober 2010 @ 20:38:

Zonder dat ik oplette klikte ik de eerste link aan van Schaap. En was ik even vergeten dat het volume van mijn laptop op vol stond.. Ik had het kunnen weten. grr

Maar ook de tweede link maar even aangeklikt. Het blijft een mooi liedjeIk sta toch bekend om de takkenherrie geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven