3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Leuk he Friez, je nieuwe badkamer poetsen. Wat voor kleur accessoires ga je erin doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga denk ik voor paars (donker). Vind ik wel sjiek met donkergrijs en wit
Alle reacties Link kopieren
Ja paars! Mooi! Donkerrood is ook chique, maar paars is mijn favo-kleur (en lila).
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wat doen. Word anders steeds slomer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eerst ook aan de slag, kwam nog even een vriendin door de deur
Alle reacties Link kopieren
Hallooooo ben d'r weer. Voel me een stuk fitter, rug is wat beter maar nog langena niet weg en ongesteld is gewoon blech.



Ga nu even cakejes bakken met mutsgravin. Even haar Nijntje schort en muts opsnorren..... Als de cakejes klaar zijn mag ze ze gaan versieren en ik hoor al een uur niks anders dat ze d'r bakkersmuts aan het zoeken is en dat ze cakejes gaat bakken.....
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag! Wat zijn jullie al actief, ik kom net uit bed.

Ga me nu onder een kop koffie mentaal voorbereiden op een boswandeling. (Ben zo lui in het weekend, niet normaal.)



Fijne dag voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 30 oktober 2010 @ 12:43:

Ik ga eerst ook aan de slag, kwam nog even een vriendin door de deurKomen ze ook wel eens door het raam dan? (Vreemde mensen die Friezen)
Alle reacties Link kopieren
Ja, soms komt ze door het raam. En sommigen komen door de schoorsteen, maar dat is meestal in december
Alle reacties Link kopieren
Zo strijk gedaan nu op naar de AH.

Ben blij dat ik geen schoorsteen heb, zou me het leplazarus schrikken.
Alle reacties Link kopieren
ik ben eerst ook weg,



tot later
Alle reacties Link kopieren
Moos, was jij nou al naar dat festival geweest? Ja toch? Hoe was het? Hoe was Marc?
Alle reacties Link kopieren
Update, cakejes staan in de oven. Versieringen staan al klaar. Viltstiften, suikerdingetjes, chocoladedingetjes en sprinkles. Ben benieuwd wie straks het meeste plezier heeft, zij of ik....

Heb dit nog nooit gedaan en vind het stiekem hartstikke leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk vin, veel plezier.

ik ga straks weer naar mijn neefje even knuffelen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel vaker cakejes gebakken natuurlijk maar ik heb ze met minigravin nog niet eerder versierd. Daar was ze nog te klein voor.



Vroegah heb ik dit soort dingen uberhaupt nooit gedaan dus ik vond het leuk om met haar te doen. En nu ze zelf meer kan is het nog leuker. En wat is ze ongeduldig......



Hoe oud is je neefje Marmotje?
Alle reacties Link kopieren
Is ook leuk om te doen Vin. Mijn 2 jongens wilden er nooit aan, maar neefje wel. Heb heel wat taarten met hem gebakken.

Marc ga ik pas morgenavond zien.
Alle reacties Link kopieren
mijn neefje is nu ruim 3 maanden. Heel klein nog.



Ik snap wel dat ze ongeduldig is, t is natuurlijk ook een soort feestje
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ghe, ze is nu Graaf aan het wakker maken. Die slaapt nu op zolder vanwege zijn nachtdienst. Van boven naar beneden brult ze: Mamaaaaaa, mag ik papa mijn cakejes laten zien? Ze had haar muts en schort nog om...... Nou laat dat bord maar lekker staan hier in de keuken.



En wat is dat leuk zeg dat versieren. Helaas heb ik er maar 1 kunnen doen, moest dat glazuur erop smeren en in de tussentijd had Minigravin het cakeje al weer afgemaakt en kon ze gelijk verder met de volgende.



Ach 3 maanden is nog een baby. Wat lief! Daar kun je nog geen cakejes mee bakken...... Ook nog geen autootjes rijden..... Ook nog niet tekenen, kleien, verven enzovoort. Wel voorlezen. Gonnie en Gijsje is zooooo leuk.



Morgen pas Moos. Moet je dan maandag weer werken of ben je vrij?
Alle reacties Link kopieren
Ze klinkt erg enthousiast Vin, echt leuk.

En cakejes bakken kan hij nog niet, Gonnie en Gijsje ga ik onthouden!

Hij kan vooral heel lief lachen...
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Zo lekker geluierd, nu zo uiensoep maken.

Hoeveel cakejes hebben jullie gemaakt Vin?

Ik ben maandag vrij want dat festival duurt tot in de nacht. We blijven zondagnacht in Hasselt. We vertrekken vanavond laat (na de ijshockey) of morgenochtend (dat zal het wel worden).
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zo'n kleine baby Mar. Lekker dat koppie in je nek.
Alle reacties Link kopieren
allemaal.



Leuk Gravin, cakejes bakken en versieren. Heb er ook spullen voor in huis, voor als iemand langs komt.



Ik meld alvast af voor vanavond, want ga oppassen en ben ws laat thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik pas altijd op Friez, dus das geen reden.
Alle reacties Link kopieren
moos, das zeker lekker, heb er ook echt zin in...

en alvast veel plezier morgen
a docter a day keeps the apple away




Leuk Vin die cakejes en het enthousiasme van Mini-Vin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven