3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
eerst moet de douche klaar zijn.
Ow.. heb jij ff mazzel Friezzz
Ja soms zie ik daar ook tegenop bi. Ben nu in de reclame al net bed gegaan.
quote:friezinnetje schreef op 29 oktober 2010 @ 22:44:

eerst moet de douche klaar zijn.Wrom? Ze kunnen toch thuis douchen?
Dan ga ik bij de volgende reclame IBI
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 29 oktober 2010 @ 22:45:

[...]



Wrom? Ze kunnen toch thuis douchen?Ja maar ik niet!
quote:friezinnetje schreef op 29 oktober 2010 @ 22:46:

[...]





Ja maar ik niet!Oh ja.... scherp!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ibi ik hoop dat HiH snel naar huis mag
Ik hoorde trouwens gisteren dat mn ouwe ouwe buurman overleden is. Dat was mn buurman in de flat waar ik geboren ben.. ruim 40 jaar geleden. Hij en zn vrouw woonden daar dus nog steeds. Hij is 95 jaar geworden en zn vrouw is er ook nog.



Vroeger gingen we altijd briefjes bij hun in de brievenbus gooien (we = broerlief en ik) en dan gingen we voor het keukenraam staan en kregen we altijd allebei een rolletje autodrop
Oh... en op die briefjes stond dan: Meneer en Mevrouw ***** zijn lief!



Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een mooie leeftijd bereikt Bi!
Alle reacties Link kopieren
Idd Pop, wat een mooie leeftijd.

leuk die herinneringen, Bi
Zeker een mooie leeftijd! En echt van die lieve 'oude' mensen



Ik vind oudere echtparen meestal lief, vooral als ze nog hand in hand lopen of elkaar nog heeel lief en voorzichtig een kusje geven.
Alle reacties Link kopieren
Alle geluk is mooi Bi
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit lappie, en ga zo op bed. Ben hartstikke moe.



Lekker koese en tot morgen
Das waar Pop!
Truste lieve Friezzzje
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Friez!
Ik vraag net aan PuberT: hoe spel je Suspicious??



Zegt ie: V E R D A C H T



Lekker ding!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 29 oktober 2010 @ 23:01:

Ik vraag net aan PuberT: hoe spel je Suspicious??



Zegt ie: V E R D A C H T



Lekker ding!
Waar is Moos? Ik wil naar bed!
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Moos is kou aan het lijden Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik ga slapen. tot morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven