3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
vrijdag 29 oktober 2010 om 22:50
Ik hoorde trouwens gisteren dat mn ouwe ouwe buurman overleden is. Dat was mn buurman in de flat waar ik geboren ben.. ruim 40 jaar geleden. Hij en zn vrouw woonden daar dus nog steeds. Hij is 95 jaar geworden en zn vrouw is er ook nog.
Vroeger gingen we altijd briefjes bij hun in de brievenbus gooien (we = broerlief en ik) en dan gingen we voor het keukenraam staan en kregen we altijd allebei een rolletje autodrop
Vroeger gingen we altijd briefjes bij hun in de brievenbus gooien (we = broerlief en ik) en dan gingen we voor het keukenraam staan en kregen we altijd allebei een rolletje autodrop