3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 00:04:

Daar zijn trapliftjes voor Moos... en campingtoiletjes of emmers idd
Alle reacties Link kopieren
Popp, heb je het dan wel naar je zin? En ook van een rechte huiskamer kan je veel maken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Had ik in mijn vorige huis ook (nieuwbouw) maar heb alles diagonaal gezet en met veel kleur erin.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het op zich wel naar mijn zin, maar het is totaal mijn smaak niet, ik zzou wel graag een leefkeuken willen hebben, man en ik koken graag samen en dat is in deze keuken best krap
Het huis waar wij nu wonen is ook niet 'mijn' huis hoor. Maar we moesten wat. Uit ons vorige huis moesten we weg. Dat huurden we van een makelaar en zat boven zijn kantoor. Toen we we er in kwamen hebben we afgesproken dat wij er uit zouden gaan zodra hij zijn kantoor moest uitbreiden... en dat duurde 3 jaar, toen wilde hij gaan uitbreiden. We hadden - zoals afgesproken - een half jaar om wat anders te zoeken.



Daarna kwam de crisis en heeft de makelaar zijn kantoor toch niet uitgebreid... en nu wonen er ander mensen in ons prachtige oude huis



Ooit woon ik weer in een huis wat ook 'mijn' huis is. En dat is niet hier!
Alle reacties Link kopieren
Man ligt te slapen met zijn hoofd op mijn billen
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan idd wel jammer Popp. Verder klinkt het goed.Zeker als de buurt fijn is voor de kinderen. Dat is toch wel heel belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 00:11:

Daarna kwam de crisis en heeft de makelaar zijn kantoor toch niet uitgebreid... en nu wonen er ander mensen in ons prachtige oude huis

Dat is wel heel erg zuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 31 oktober 2010 @ 00:12:

Man ligt te slapen met zijn hoofd op mijn billen



Huh, hoe forum jij dan ? Oké op je buik, maar dat ga je vast niet lang volhouden.

Hebben jullie allebei je snuggie aan?
Ja das best zuur Moos... en vanaf ons huidige huis kan ik het oude huis ook zien!



Maar goed... de makelaar wist dit ook niet vantevoren, en wij vonden vrij snel dit huis omdat we ons ook wel aan die 6 maanden termijn wilden houden.



Mijn droom is een huisje, vlakbij het centrum, met een voortuin met dwerggeit
Alle reacties Link kopieren
Daarom zijn we ook verhuisd Moos! grote pop was toen 5 en we wilden al heel lang een tweede kind, dit huis had ruimte en een fijne buurt!



Moet wel zeggen dat er bij het vorige huis een prachtig park met schommel aan een boom en eendenvijver tegenover was..... daar zijn onze trouwfoto's ook gemaakt!



Ach, die mooie tijd, als het warm was dan pakten we een deken en gingen onder een grote boom liggen, zo heerlijk!

En we konden al heel snel op het balkon zitten, die zat op het zuiden en daar was het heel snel warm!
Alle reacties Link kopieren
hallo... ik lig heerlijk op bed! ga zo slapen. tot morgen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 31 oktober 2010 @ 00:14:

[...]





Huh, hoe forum jij dan ? Oké op je buik, maar dat ga je vast niet lang volhouden.

Hebben jullie allebei je snuggie aan?Ja op mijn buik! man heeft zijn snuggie aan, ik niet, heb het warm! heb zelfs geen sloffen en sokken aan!
Alle reacties Link kopieren
Mormel!



Slaap lekker!



tot morgen!
....zucht... Pop... mooie herinneringen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 00:16:

Ja das best zuur Moos... en vanaf ons huidige huis kan ik het oude huis ook zien!

Au.... dat lijkt me helemaal erg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 00:19:

....zucht... Pop... mooie herinneringen!



Ja echt wel!



Maar aan de andere kant, het is vandaag precies 7 jaar geleden dat datzelfde huis in brand stond
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klinkt ook heerlijk Popp, met een kleedje onder een grote boom. Als ik ga 'hard'lopen in het bos of v/h groot park en het is lekker weer, kan ik zo nog een tijd blijven. Peukie erbij, flesje water en tukkie doen. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Mar.
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 31 oktober 2010 @ 00:22:

[...]

Maar aan de andere kant, het is vandaag precies 7 jaar geleden dat datzelfde huis in brand stondOei, dat is heel heftig. Herinner me dat we het daar al eens eerder over gehad hebben. Was toch ook een reden daar niet meer te blijven Popp?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Moos, we hebben niet hoeven vluchten oid omdat we niet thuis waren, had geen trauma in het huis

Wel als ik brandweerwagens hoor als ik niet thuis ben, en zeker nu in deze tijd, oktober/november, dan ben ik altijd opgelucht als ik thuiskomen en de boel staat niet in de hens
Alle reacties Link kopieren
Ooh gelukkig Popp. (1e zin).

(Weet uit mijn naaste omgeving wat voor een impact zelfs een kleine brand kan hebben.)
Alle reacties Link kopieren
Ik wou een foto van toen neerzetten maar er zit copyright op
Alle reacties Link kopieren
ik was een beetje in slaap gevallen op de bank
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ff tussendoor. Kluppie gewonnen, finale gehaald en morgen Marc A. zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven