3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
zondag 31 oktober 2010 om 00:11
Het huis waar wij nu wonen is ook niet 'mijn' huis hoor. Maar we moesten wat. Uit ons vorige huis moesten we weg. Dat huurden we van een makelaar en zat boven zijn kantoor. Toen we we er in kwamen hebben we afgesproken dat wij er uit zouden gaan zodra hij zijn kantoor moest uitbreiden... en dat duurde 3 jaar, toen wilde hij gaan uitbreiden. We hadden - zoals afgesproken - een half jaar om wat anders te zoeken.
Daarna kwam de crisis en heeft de makelaar zijn kantoor toch niet uitgebreid... en nu wonen er ander mensen in ons prachtige oude huis
Ooit woon ik weer in een huis wat ook 'mijn' huis is. En dat is niet hier!
Daarna kwam de crisis en heeft de makelaar zijn kantoor toch niet uitgebreid... en nu wonen er ander mensen in ons prachtige oude huis
Ooit woon ik weer in een huis wat ook 'mijn' huis is. En dat is niet hier!
zondag 31 oktober 2010 om 00:16
Ja das best zuur Moos... en vanaf ons huidige huis kan ik het oude huis ook zien!
Maar goed... de makelaar wist dit ook niet vantevoren, en wij vonden vrij snel dit huis omdat we ons ook wel aan die 6 maanden termijn wilden houden.
Mijn droom is een huisje, vlakbij het centrum, met een voortuin met dwerggeit
Maar goed... de makelaar wist dit ook niet vantevoren, en wij vonden vrij snel dit huis omdat we ons ook wel aan die 6 maanden termijn wilden houden.
Mijn droom is een huisje, vlakbij het centrum, met een voortuin met dwerggeit
zondag 31 oktober 2010 om 00:16
Daarom zijn we ook verhuisd Moos! grote pop was toen 5 en we wilden al heel lang een tweede kind, dit huis had ruimte en een fijne buurt!
Moet wel zeggen dat er bij het vorige huis een prachtig park met schommel aan een boom en eendenvijver tegenover was..... daar zijn onze trouwfoto's ook gemaakt!
Ach, die mooie tijd, als het warm was dan pakten we een deken en gingen onder een grote boom liggen, zo heerlijk!
En we konden al heel snel op het balkon zitten, die zat op het zuiden en daar was het heel snel warm!
Moet wel zeggen dat er bij het vorige huis een prachtig park met schommel aan een boom en eendenvijver tegenover was..... daar zijn onze trouwfoto's ook gemaakt!
Ach, die mooie tijd, als het warm was dan pakten we een deken en gingen onder een grote boom liggen, zo heerlijk!
En we konden al heel snel op het balkon zitten, die zat op het zuiden en daar was het heel snel warm!
zondag 31 oktober 2010 om 00:17
zondag 31 oktober 2010 om 00:23
zondag 31 oktober 2010 om 00:26