3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Hé Roos, heb ik je wakker
Pop... ik heb toen ik echt nog klein was (jaar of 5) eens gezien hoe een huis van onze overburen afbrandde. Dat heeft zo'n impact gehad... overal waar ik kom (hotel, nieuw huis, visite) kijk ik eerst wat de vluchtweg zal zijn als er brand zou komen.



En dat van die brandweerwagens heb ik ook.. hetzelfde met ziekenwagens. Als ik er eentje hoor bedenk ik gelijk: Waar is PuberT? Waar is Bianco? enz enz enz
Alle reacties Link kopieren
Lieverds ik ga slapen, truste allemaal!
Truste lieve Pop
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 00:32:

En dat van die brandweerwagens heb ik ook.. hetzelfde met ziekenwagens. Als ik er eentje hoor bedenk ik gelijk: Waar is PuberT? Waar is Bianco? enz enz enzOei Bi, dan is het maar goed dat je niet in een grotere stad woont. Wij woonden eerst tussen ziekenhuizen en een brandweerkazerne. Maar je hoort het echt niet meer na een tijdje.
Haaaaaai Roosje!!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Popp (arme man, die wordt nu van die lekkere warme billen geworpen)
Ja Moos... wij wonen in een dorp he... dus als we wat horen staan we gelijk voor het raam
quote:mocy schreef op 31 oktober 2010 @ 00:36:

Trustuh Popp (arme man, die wordt nu van die lekkere warme billen geworpen)
Alle reacties Link kopieren
En achter de gordijnen?
Alle reacties Link kopieren
ja, ik werd wakker van geboenk en dat was jij Moos



maarre, gefeliciteerd!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hé we hebben een extra uur vannacht
Ja klopt Moos... dus eigenlijk is het nu pas 23.30



Alle reacties Link kopieren
truste Pop





haaaai Bianc





denken jullie eraan dat de klok vannacht een uur terug gaat? Een uur langer slapen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dank je Roos. Echt onwijs. Wilde eerst ''kickuh'' intikken, maar dan gaan jullie nog denken dat ik een ''oh oh cherso-type'' ben.
Alle reacties Link kopieren
owh, iemand een bitterballetje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja lekker Roos... ik zit nu aan een chocotoff.. maar dat vinden mn kiezen niet plezant!
Alle reacties Link kopieren
Komt helemaal goed uit want man heeft beloofd morgen vroeg naar Belgie te gaan. Hadden vannacht al dat hotel maar door die wedstrijd...
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 31 oktober 2010 @ 00:40:

owh, iemand een bitterballetje? Lekker, maar ik zit nog vol van die uiensoep. Was trouwens erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 00:41:

Ja lekker Roos... ik zit nu aan een chocotoff.. maar dat vinden mn kiezen niet plezant!Ahh joh Bi, misschien krijg je wel 2 voor de prijs van 1
Alle reacties Link kopieren




Is er hier nog een feessie?
Alle reacties Link kopieren
even voor Mocy



en voor een uur langer slapen!
Alle reacties Link kopieren
Ja Friez!!!! We hebben de finale gehaald!!!

En ga jij nou eens Heerenveen aanmoedigen, want nu komen we er niet (meer) en ik vind het daar zo gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Heerenveen?? Die heeft vanavond gewonnen hoor!
Alle reacties Link kopieren
met voetbal dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven